СРИВ В АРМИЯТА: 1200 НАПУСНАЛИ, 4400 ВАКАНТНИ МЕСТА, ОЧАКВА СЕ ОЩЕ 2000 ДА СИ ПОДАДАТ РАПОРТА

Pan.bg 11 сеп 2015 | 22:45 views (11292) commentaries(58)
img След днешния отговор на министър Ненчев относно "неплановото напускане на военнослужещи", в сайта ни под новината се появиха коментари с данни.
Фактите са абсолютно потвърдени. Над 1200 рапорта са получени от края на миналата година до края на месец август в армията. И ако това все още не е масово напускане, то се коментира, че до края на годината заради промените направени от правителството в пенсионната реформа, рапортите ще бъдат поне още 2000.
Напускат и последните останали обучени кадри за техници и пилоти във ВВС.
Според информация на ПАН.БГ в момента вакантните места в армията са над 4400.
Все още обаче конкурси за различните длъжности в армията не е обявен, защото се очаква напливът за местата да бъде рязко малък.
Над 1200 пък са овакантените места за офицерски длъжности.


За съжаление министър Ненчев преди ден обяви, че финансовия министър не му отпуска около 29 милиона лева за обезщетения.
Всъщност това са точно 20-те заплати, които всеки един военен получава при пенсиониране.
В армията се коментира, че новопенсионираните чакат вече 3 месеца, за да си получат част от сумата.

Припомняме точният отговор днес от министъра на отбраната: "Около 14 процента е некомплектът на военнослужещи към 1 юли т.г. Налице е процес на непланово напускане на военнослужещи. Tова води до загуба на способности, увеличаване на риска от инциденти с трагични последици, натовареност на останалия личен състав и е една от причините за напускане на квалифицирани специалисти."

image

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 58

  1. #1
    Кирил Киртаков 11 сеп 2015, 23:11
     
    12
     
    41

    Имаме 2 действително боеготови самолета. Колко пунктове за насочване са нужни. Колко още да се раздува щата. Аз не разбирам- пояснете ми!

  2. #2
    дядо Йоцо 11 сеп 2015, 23:21
     
    52
     
    4

    Броят на пунктовете за насочване е един и същ, както за два, така и за 20 самолета. Сега разбра ли?

  3. #3
    офицер 12 сеп 2015, 00:19
     
    54
     
    3

    Къде са тези 1200 вакантни длъжности? А всъщото време човек пуска рапорт да се премести по близо до родното си място и го спъват по всевъзможни начини. Накрая му писва и си хваща шапката. Това се случва в действителност.

  4. #4
    Генерал Куков 12 сеп 2015, 06:34
     
    46
     
    5

    До #3 Свободните места са предимно в СВ кашимериите! Скатаните службички винаги ще си останат заети!

  5. #5
    оооннняяяя 12 сеп 2015, 07:49
     
    37
     
    0

    Време е Другаря Кофлин да вземе пушката,и да дава дежурства! !!

  6. #6
    неСИГУРНОСТ 12 сеп 2015, 07:51
     
    49
     
    5

    Напускат и последните останали обучени кадри за техници и пилоти във ВВС.

    Обучението на тези кадри струва на държавата във финансово изражение - милиони левове, а във времево десетки години на трупане не опит.

    Загубата на такъв потенциал се възстановява с няколко пъти повече милиони и няколко десетки години....и то при наличие на "качествен мат'рял" от към "вътрешната страна на терминал 2".
    Не искам да обиждам никой и да омаловажавам труда на някой, но с някои изключения, от "нулата" "перфектен" кашик се става за 5-6 години,"перфектен" моряк сигурно десетина години ще стигнат, а за "перфектен" техник или пилот, горните годинки се умножават по 2 или по 3. Във ВВС, "войниците" на "линията на съприкосновение" са офицери (с изкл. на някой бордни техн. на верт. и тр. самолети, които са о.к. или серж.)
    Техника и осигуряване няма навсякъде, уж поради липса на средства.
    Ако "утре" държавата изведнъж и случайно има пари (вземем заем, намерим огромни залежи на нефт и газ в шелфа на Ч.М.или огромни залежи на злато и т.н.), кашиците ще се приучат на новите "пушки" за половин или 1 година, моряците на новите кораби за 1-2 години, на техник или пилот, ще му трябват 3-5 години, не щото е "по-прост" от кашика или моряка, ами щото техниката го изисква.
    И това не е моя измислица.
    А да, за тези места има най-много "позиции" в регистъра и хората продължават да се махат, въпреки че вече имат право и на заплата и на пенсия едновременно, въпреки че повечето могат да отидат и по родните си места(както писа по-горе някой). Хората си отиват не заради парите, условията в които работят или техниката за която няма пари.
    Махат се заради НЕСИГУРНОСТ, насаждана доста упорито от нашите управляващи последните няколко години.

    Несигурност, която със сигурност се заповядва от вън /не искам да казвам от кой, всеки си има глава на раменете/, просто нашите управляващи нямат толкова акъл, за да си ги представя като "зъл гений", който си унищожава държавността и от там държавата - нарочно.
    Несигурност, която е перфектна среда и мин. необходимо условие за разрушаване на една държава. В момента се прави точно това.
    Наскоро Русия ни "светна лампичката", че даже и на президента Обама, че държава България-вече няма.
    "Политическото ръководтство" на страната реагира толкова неадекватно и "не-политически" на едно, запитване за разрешение за прелитане, че после се наложи освен руснаците и президента Обама да иска обяснение за това решение от наште "умници".

    Статията е некоректна, сривът е в държавата, а в армията сривът е само следствие.

  7. #7
    SUH 12 сеп 2015, 09:15
     
    11
     
    0

    #3 заповядай в СВ, Куков ти го е казал.
    Само че като си подаваш рапорта гледай да отговаряш по ВОС. Не става да си пехотинец а да кандидатстваш за тиловашко място или обратно, да си химик пък да искаш сапьорско и т.н.
    Вярно е в СВ има много свободни офицерски места.
    Основно са по бойните части, ама там никой не ще да ходи.
    Освен регистър има и мотивирано предложение, но там има още условия освен да отговаряш по ВОС, командира да те иска и твоя командир да те пусне.

  8. #8
    SUH 12 сеп 2015, 09:32
     
    7
     
    1

    Апропо колеги, ако придобивате 27 г. осигурителен стаж до края на 2015 г. ( с плашане , наборна служба, или чисти) не напускайте. С промените на чл.69 от КСО от 01.01.2016 за да получавате пенсия е необходимо към дата на подаване на заявлението да сте лице по чл.69,тоест да се действащи военослужещи.

  9. #9
    Мариян Адамов 12 сеп 2015, 09:58
     
    32
     
    0

    Колеги май скоро време капитаните ще са часови майор ще е разводач а подполковник ще е началник караул.

  10. #10
    до # 6 12 сеп 2015, 09:58
     
    26
     
    0

    Абсолютно точно! Когато хората избират професия освен вс друго подписват договори при едни точни условия.От как е почнала реформата постоянно се тиражира информация за промени и така четвърт век. Реформата няма изгледи някога да приключи . Освин вс останало когато няма сигурни условия за труд и нормална работна среда,постоянни дебети кое да се отнеме -пари за храна , социална програма , обизщетения или да им свалят гащите .....Извинявайте но и хората в армията са ХОРА . Не им успорвайте правото да взимат решения които касаят и личния им живот и семействата им !!!

  11. #11
    отново 10 12 сеп 2015, 10:03
     
    5
     
    0

    Поправям правописна грешка преди да ме обявите за неграмотен участник - зная че се пише освен !

  12. #12
    Chrome 12 сеп 2015, 10:21
     
    4
     
    4

    Специално за СВ това може и да е положителна тенденция. Дълго време развитието на младите офицери беше запушено. Сега поне ще имат поле за развитие

  13. #13
    Chrome 12 сеп 2015, 10:26
     
    2
     
    2

    Специално за СВ това може и да е положителна тенденция. Дълго време развитието на младите офицери беше запушено. Сега поне ще имат поле за развитие

  14. #14
    narod 12 сеп 2015, 11:07
     
    8
     
    11

    Къде са тези места, че да почнем и ние без връзките да взимаме заплати и да се пенсионираме рано с 20 заплати, питах във военният отдел, казаха места няма, и даже скоро няма да излезе регистър на вакантните длъжности, от отдела ме осведомиха, кандидати има много, но няма назначаване (явно пак се назначават по принципа "мой човек")

  15. #15
    3 път 10 12 сеп 2015, 11:11
     
    0
     
    0

    ДЕБАТИ,ОБЕЗЩЕТЕНИЯ И ОСПОРВАТ Да се поправя сам с надежда да запазим добрия тон.

  16. #16
    fff 12 сеп 2015, 12:31
     
    6
     
    2

    Точно така ,прав си ... и аз ходя за 5-ти път да питам във военното окръжие ,всеки път ми казват няма информация за сега ...кога ще има не се знае само слухове и нищо .. а многоо места много нещо ..

  17. #17
    SUH 12 сеп 2015, 12:59
     
    8
     
    1

    #14 #16 я вземете се осведомете какво е регистър на вакантните длъжности и за кои се отнася и какво е обява за конкурс за длъжности за военослужещи за назначаване на граждански лица
    Има огромна разлика между двете. Това второто го имаше последно за Враца.
    Военното окръжие с регистри не се занимава.

  18. #18
    ffff 12 сеп 2015, 13:38
     
    2
     
    1

    SUH.. Някъде да сам написал регистър Става въпрос за конскурс за прием я вземи прочети и тогага коментирай.... имало е във Враца миналата година , за другаде не е имало от 2013

  19. #19
    Ветрилото 12 сеп 2015, 13:47
     
    2
     
    3

    Taka e в една система почти всичко е корупция защо не се попитат някои хора как се ходи на мисия , на мандат в натовски щабове как се заемат синекурни длъжности как се става преместване

  20. #20
    той 12 сеп 2015, 14:23
     
    1
     
    0

    всяка АБ си иа ПН-КП.Насочването на ДЕ екипаж се извършва отдругаде.

  21. #21
    Освалдо 12 сеп 2015, 14:28
     
    4
     
    1

    #19
    Ветрилото
    Ами, то не може да си некадърник и да очакваш да те оценят, както на теб ти се иска. Иначе, много лесно става ходенето на мисия, в натовски щабове как се заемат синекурни длъжности как се става и т.н. Стига да ставаш за нещо и да отговаряш на определените изисквания.

  22. #22
    SUH 12 сеп 2015, 14:49
     
    2
     
    0

    #18 няма и да има, бюджета е смятан на списъчен състав. Демек пари за конкурси няма

  23. #23
    фатмак 11 12 сеп 2015, 16:08
     
    0
     
    0

    до SUH и др.
    Четеш стария КСО :
    Чл. 69. (1) (Изм. - ДВ, бр. 38 от 2005 г., бр. 35 от 2009 г., в сила от 12.05.2009 г., бр. 100 от 2010 г., в сила от 1.01.2011 г., бр. 99 от 2012 г., в сила от 1.01.2013 г., изм., бр. 111 от 2013 г., в сила от 01.01.2014 г.) Военнослужещите придобиват право на пенсия ПРИ ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ СЛУЖБА независимо от възрастта им при 27 години общ осигурителен стаж, от които две трети действително изслужени като военнослужещи по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България.

    Новия е на сайта на НОИ:
    Чл. 69. (1) (Изм. - ДВ, бр. 38 от 2005 г., бр. 35 от 2009 г., в сила от 12.05.2009 г., бр. 100 от 2010 г., в сила от 1.01.2011 г., бр. 99 от 2012 г., в сила от 1.01.2013 г., бр. 111 от 2013 г., в сила от 1.01.2014 г., изм. и доп., бр. 61 от 2015 г., в сила от 1.01.2016 г.) Военнослужещите ПРИДОБИВАТ право на пенсия при навършване на възраст 52 години и 10 месеца и при 27 години общ осигурителен стаж, от които две трети действително изслужени като военнослужещи по Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и/или като резервисти на активна служба по Закона за резерва на въоръжените сили на Република България.

    Още 2009 отпадана " от които ПОСЛЕДНИТЕ две трети действително изслужени като военнослужещи
    ПРИДОБИТО право не е равно на УПРАЖНЕНО.

  24. #24
    Teraflop 12 сеп 2015, 17:54
     
    5
     
    0

    Така,както пише Мариян,бяхме като отмениха наборната служба.Три месеца маахме караул и офицери , и старшини.За акъл.

  25. #25
    Просвещение 12 сеп 2015, 18:14
     
    6
     
    0

    Вакантни места в бойни формирования има не само във СВ, а и във ВМС и ВВС. оголването е повсеместно!
    А защо няма конкурси за прием на военнослужещи ли? Защото ще има ново рязане (естесвено ще се почне както винаги отдолу, от бойни формирования.

  26. #26
    Освалдо 12 сеп 2015, 18:58
     
    6
     
    0

    М-да, догодина ще има нови щатове, естествено редуцирани, Та затова конкурси няма.

  27. #27
    Терафлоп II 12 сеп 2015, 19:34
     
    4
     
    0

    Именувам се по този начин, в знак на почитание към вездесъщия Teraflop. Такъв чиляк трябва да командва БА, щото винаги е есенциален и точен! Хвала нему!

    Апропо, туй вече не е армия, а в най-добрия случай е корпус. Скоро и бригада. Амин и помилуй Боже! Црните арапе идат, пък ний сме заели услужлива стойка "Г". Докога бе другари и господа официри???

  28. #28
    Добре де... 12 сеп 2015, 20:41
     
    8
     
    0

    ... до кога ще се реже? Вече стигнахме до кокала! Колко ще е личния състав на БА през 2016? От тях колко ще са кашици и кемафи, и колко ще са бюрократи? Пропорцията между вожд и индианец май става нездрава! На 1 генерал май се пада по 1 редник 3-ти клас. Пълна шизофрения обхваща БА! Алоуууууууууууууу!

  29. #29
    рунци 12 сеп 2015, 20:44
     
    7
     
    0

    2003г. Ни съкратиха на по12 г. Служба сега търсят хора мамата им.....

  30. #30
    серж 12 сеп 2015, 21:04
     
    2
     
    0

    Късно е вече, одупихме се доброволно и чакаме големия х.й, нека ни е, щом си траем! Какво се казва "нека сме живи, нек  ни е.ат!"" Ха, честито!

  31. #31
    ЗОРО 12 сеп 2015, 21:07
     
    8
     
    0

    Къде са хората където чакаха на портала???? Нали такава беше приказката на повечето началници (като не ти отърва на портала чакат).Къде са бе ВАШАТА ,.....????? Да ги видя (отворковците) с "мерак" да служат и "оправят Армията" как ще вързват нарядите след нова година?? Тогава като влезе законопроекта на Горанов за минаване от първа във трета категория на труд,и премахване на 20-те заплати е тогава ще има наплив за напускане!!!!!!

  32. #32
    клюка 12 сеп 2015, 22:25
     
    5
     
    0

    Хора от Крумово и Графа разправят, че в момента всичко което може, вади УП-та, плаща стаж и подготвят рапортите си. А доста вече и са подали.

  33. #33
    До офицерите 12 сеп 2015, 22:27
     
    8
     
    7

    Мнооооого мрънкате господа Офицери!!!Нестига че нищо не става от вас,ами взимате двойна наша заплата,отгоре на това недоволни!?!Без нас сте мърша не можете и да командвате,а да не говорим че сте и пълни путьовци!Ами какво да кажем ние отдолу с по 15-20 год служба,че трябва да си ходим?!?

  34. #34
    ако бях... 12 сеп 2015, 22:37
     
    3
     
    2

    ... офицер, може би щях да се пробвам като Кадафито, ама не съм...

  35. #35
    новина от последния час 12 сеп 2015, 22:42
     
    3
     
    0

    По непотвърденни данни / имам човек по високите етажи на МО бригаден генерал е/ в момента от юли до 11 септември, имало около 1400 рапорта само за пенсиониране, и още 200-300 на напускащи без право на пенсиониране, поради страх от забавяне или премахване на 20 те заплати или намаляване на 10 след нова година или забавяне с месеци.

  36. #36
    аал 12 сеп 2015, 22:43
     
    7
     
    0

    Закривай! Армия, която не може да опази привилегиите си, няма как да опази и държава.

  37. #37
    Дух 12 сеп 2015, 23:41
     
    8
     
    1

    Чета ви коментарите ... и чак се чуда в една и съща армия ли сме служили ?
    Аз напуснах миналата година и причини много . Като се започне от осигуряването на личния състав (дрехи , кубинки , храна на занятията ) та се стигне до простотията в поделенията и излишните разходи . М*йк*му стара , та пари за хартия и мастило за принтерите събираме , Униформите се продават в OLX !? всеки си купува кубинки от където може ... пари за още 1 куп неща се дават ... и накрая някъф "Капитан" те прави за 2 стотинки защото не е на кеф ... ама че неможе 2 думи на английски да каже когато е на занятие с някоя друга нация ... това е др. въпрос !
    Кажете ми как да работя за такава Армия , която даже неможе да си осигури най-необходимото . Само погледнете колко е смешна армията .

  38. #38
    абе... 12 сеп 2015, 23:59
     
    6
     
    0

    ... калъф, к'ва армия, кви 5 лв...

  39. #39
    до №32 13 сеп 2015, 03:10
     
    7
     
    0

    Не са само в Крумово и Графа, всичко де що има право на пенсиониране в цялата авиация е подготвило и подготвя УП-та, а рапортите са написани отдавна на всички, само нямат подпис и дата, всички само чакат Горанов или Калфин да "стъпят на криво" и на Ненчев ще му изтръпне ръката да разписва рапорти.

    Ако не намерят 20-30 милн. за заплати, ще трябва да намерят 100-200 млн. за обезщетения.

    Особено след слуховете за "коригиране" на базата за определяне на размера на обезщетенията(т.нар. 20 заплати).

    При евентуална корекция на базата за обезщетенията, т.е. ако оставят само длъжност и звание, парашутисти, авиатори и водолази ще загубят между 10 и 20 хил. лв., всеки. Ако това се случи хората няма да се спрат даже, ако опцията "военнослужещ-пенсионер" се окаже реална и без ограничения в развитие и срок на службата, а не само "сиренце в капана".

    Никой няма намерение да "дарява" 20 бона на бюджет, който може да си позволи да изтичат милиарди от контрабанда, източване на ДДС и неплащане на акцизи и данъци .

    Най-лошото е че като краен резултат ще паднат и последните "тухлички от стената", която трябва да пази, поддържа и определя държавата.

  40. #40
    от №39 13 сеп 2015, 03:24
     
    3
     
    0

    А да, за малко да забравя, агентите от ДАНС и НРС, ако са наистина професионалисти, значи вече трябва да знаят, че следващите са те.
    Разрушаването на една държава е немислимо без да се разрушат служби и агенции, като гореспоменатите. А по всичко личи, че май крайната цел е това.

  41. #41
    анонимен 13 сеп 2015, 13:14
     
    1
     
    5

    Има решение на въпроса, стига правителството да им стиска да го направят. Орязване на 20 заплати и регулирането им от 20 на 1о заплати ( всяка 2-ра година - 1 заплата), като това влиза в сила от датата на приемане на постановлението. Задължаване хората в отдел сигурност да си плащат осигуровките, намаляване на допълнителните възнаграждения като 15% върху заплатата на военните. Така и да напускат хората няма да са в тежест на бюджета, и няма да има повече заплахи от тяхна страна.

  42. #42
    Генерал Куков 13 сеп 2015, 13:42
     
    2
     
    2

    До #41 Чакай сега да сметнем...чистата заплата на обикновен войник е между 700 и 800 лв...да приемем 750лв.....на обикновен полицай е същата, ако не и по-малка! Ако си плащат сами осигуровките, това прави минус минимум 150 лв=600лв. Ако махнат и "цоневките"...ми те нещата стават приказни...тичам към военното окръжие да питам за прием!

  43. #43
    кадровик МО-1 13 сеп 2015, 14:42
     
    2
     
    1

    от 01.06.2015 год до 11.09.2015 год ,пуснати рапорти от кадрови военнослужещи за пенсионирене 125 бр

  44. #44
    нои 13 сеп 2015, 14:51
     
    4
     
    0

    Току що радио варна съобщи - до момента само във ВМС от началото на годината има пуснати 175 рапорта общо и за пенсиониране и за напускане на армията. до кроя на гадината не се знае още, прогнозно още поне 150 рапорта.

  45. #45
    до анонимен 13 сеп 2015, 18:25
     
    2
     
    0

    Орязването на 20-те заплати трябва да стане с промяна на ЗОВС, а не с постановление на министерски съвет. Виждам какъв "капацитет" си.
    И да не мислиш други глупости ще ти дам нова тема за размисъл: Пари може да се намерят като започнат фирмите да плащат реални осигуровки, а не да крият истинските заплати на служителите си.

  46. #46
    До #45 13 сеп 2015, 18:40
     
    1
     
    0

    Осигуровките, които не плащат фирмите, са трохи в сравнение със загубите за бюджета от контрабанда, фиктивен износ на акцизни стоки и източване на ДДС, но иначе съм съгласен, че пари могат да се намерят достатъчно.
    Ами милиардите, които държавата се набута, за да покрие кражбите на родната олигархия покрай КТБ.
    Пари има, но няма кой да ги "пренасочи" където трябва да са по закон.

  47. #47
    до 46 13 сеп 2015, 19:11
     
    0
     
    0

    Прав си, че са трохи, но понеже някой си мислят, че осигуровките на военни и полицаи са проблема затова го дадох като пример.

  48. #48
    дядо Йоцо 13 сеп 2015, 20:22
     
    8
     
    0

    Хайде пак почнаха паниките. За орязването на 20-те заплати го слушам от 15 години. Всяка година по това време почва да се пускат слуховете и истерията започва, И на доста шарани не им издържат нервите. Кълват на празна кукичка.
    Иначе 45-ти е прав. Каквато и да е промяна на 20-те заплати може да стане само с промяна на ЗОВС.

  49. #49
    Кандидат-пенсия 13 сеп 2015, 20:39
     
    3
     
    0

    Ще опитам да се пенсионирам без да напускам.
    Ходих до НОИ със УП за осигурителен доход, искат ми и УП за стаж. Звъняха до София, ама и там не им казаха нищо конкректно. Сега водим "преговори" дали УП-3 ще им свърши работа.
    Има ли някой, който успешно е пуснал заявление за пенсиониране, без уволнение?
    Ако има такъв, нека сподели какви документи искат?

  50. #50
    дядо Йоцо 13 сеп 2015, 20:51
     
    7
     
    0

    до 49
    Все още различните НОИ-та имат различни изисквания.
    Още явно нямат централни инструкции за необходимите документи, но това скоро ще се оправи.

  51. #51
    Кандидат-пенсия 13 сеп 2015, 20:55
     
    2
     
    0

    Дано, щото не ми се чака да минат изборите, помня какво се прие вторника след предишните избори за месна власт.

  52. #52
    до 49 13 сеп 2015, 21:00
     
    1
     
    2

    В скоро време се очакват мерки за прецакване на такива "пенсионери" като теб (това е информация от служители в НОИ), така че ако искаш пробвай, но според мен по-логично е да иачакаш един месец как ще се развият нещата.

  53. #53
    до №52 14 сеп 2015, 07:46
     
    1
     
    1

    В скоро време се очакват мерки за прецакване на такива "пенсионери" като теб (това е информация от служители в НОИ).
    Ти това като го писа, мисли ли, или те е яд че не ти стиска да пуснеш и го написа от злоба.
    Как ще ги прецакат от НОИ, които цитираш.
    Прецакване няма да има, ще има "ограничения", които ще бъдат по "военна " линия.
    Ограниченията ще дадат право на едни и ще ограничат друг, никой няма да пострада.
    Ограниченията ще дойдат за новопусналите, който е пуснал сега намазва без ограничения.
    Ако се замисли човек логично и направи някой "дребни"сметки, за държавата са по-изгодни "военнослужещите-пенсионери", особено някои категории и то за в бъдеще.
    Замислете се какво губят "военнослужещите-пенсионери", след като станат клиенти на НОИ и ще видите, че "държавата" пак е на "далавера".
    Остава само да се преборят със завистта на останалите.

  54. #54
    Кандидат-пенсия 14 сеп 2015, 08:23
     
    0
     
    0

    Наясно съм, че след като се пенсионирам могат да ме уволнят във всеки момент, но не ми пука от това.
    Предпочитам да поема този риск, отколкото всяка сутрин да се ровя из нета, за да видя дали не са махнали "гратисния" период, променили годините, обезщетенията и т.н.

    Реваха, че не може да има категории хора, които да се пенсионират без възраст, от Европата искали това, промениха чл.69 и само след два месеца пак промяна http://www.segabg.com/article.php?id=768896

  55. #55
    Teraflop 14 сеп 2015, 08:34
     
    0
     
    0

    Дядка,прав е човекът/49-тият/.Едното УП е за стажа,а другото УП включва получените възнаграждения през посочения период.

  56. #56
    SUH 14 сеп 2015, 08:53
     
    0
     
    0

    УП то ти за стаж е пенсионната ти книжка. УП то ти за осигуриелен доход е от фин служба или от архива

  57. #57
    вал 14 сеп 2015, 19:23
     
    1
     
    0

    Всяка седмица си заминава по един колега!!!!! Къде се пенсионират къде напускат!!! Да се подготвят офицерите със инфинитет към служба да дават наряди след Нова година.....

  58. #58
    do 53 със съжаление 14 сеп 2015, 21:50
     
    0
     
    0

    Не храня никаква злоба към никого, само искам да предпазя такива шарани като тебе, които още кълват на празни кукички.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка