А320 МОЖЕ БИ Е ВЗРИВЕН? НЕ Е ИЗКЛЮЧЕН ТЕРОРИСТИЧЕН АКТ ЗА ПАДНАЛИЯ САМОЛЕТ!

Pan.bg 24 мар 2015 | 21:57 views (5085) commentaries(9)
img Не е изключено самолетът да е взривен
Невъзможността на пилотите да говорят с диспечерите сочи към следа от терористичен акт
БЛИЦ

Най-вероятно на борда на разбилия се в Южна Франция самолет да е избухнал взрив, вследствие на което той се е разхерметизирал и е започнал рязко да губи височина. В извънредната ситуация пилотите са успели да предадат само сигнал за бедствие. Ако ситуацията е била друга, то екипажът е щял да сподели с диспечерите какво се случва на борда и каква е опасността за самолета. Това е мнението на президента на Руската асоциация на пилотите и собственици на самолети Леонид Кошельов, предава lifenews.ru.
"Пилотите са нямали възможност да говорят с диспечерите, а само са подали сигнал за бедствие. Това сочи към вероятността за взрив на борда на самолета. Нерядко в авиацията са ставали подобни инциденти, когато в багажа залагат взривно устройство, например бомба. При задействането й се разхерметизира корпусът на самолета и връзката пропада, тъй като елекрониката се поврежда.

image
Тази хипотеза се подхранва и от информацията на германското министерство на транспорта, което обяви, че "екипажът не е изпращал сигнали за помощ. Това са направили авиодиспечерите в Дюселдорф, които са преценили, че със самолета е станало извънредно произшествие и затова не могат да се свържат с екипажа", предаде АФП.

Същевременно обаче спецслужбите на ФРГ обявиха, че на този етап не разглеждат версията за терористичен акт.

Руският експерт обаче изключва вероятността катастрофата да е по вина на пилотите от Germanwings, тъй като те са достатъчно опитни. Той отхвърля и твърденията, че причина за аварията може да е амортизация на 25-годишния самолет.

"Аз съм голям противник на разговорите за възрастта на самолетите, тъй като това не доказва с нищо, че те са по-лоши от новите.
Трудно ми е да си представя, че немската компания Germanwings може да пусне неизправен самолет. Това е много странен сценарий. Пилотите също едва ли са виновни, тъй като на борда е станало нещо много сериозно и те просто не са могли да се справят с него.

Кошельов подчертава, че всички подробности от катастрофата ще станат известни, както обикновено, след откриването и разчитането на записите от черните кутии. Експертите трябва да изучат техническите данни на полета и да разшифроват разговорите на пилотите, които са в първата кутия. Това отнемало няколко часа. По-продължително е изготвянето на техническата експертиза.

Нито една версия за катастрофата на самолета А320 във френските Алпи не може да бъде изключена, заяви и премиерът на Франция Мануел Валс, предаде АФП.

„На текущия етап не можем да изключим никакви хипотези за случилото се“, заяви Валс, като добави, че министерството на извънредните ситуации на Франция е открило кризисен център за семействата на жертвите на катастрофата.

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 9

  1. #1
    РУСОФОБ. 25 мар 2015, 00:00
     
    4
     
    19

    Писна ми от некомпететни мнения на руски малоумници които единствено могат да дялат мигове и танкове с най-скапаната електроника в света. Малоумници този самолет е двеста пъти по-умен от всички руски програмисти взети заедно. Бил е на преглед и там са му ебали мамата механиците. Най-различни повреди може да са направили по невнимание. Имам една теория за ъгломера висотомера и скоростомера. Но много скоро ще излезе всичко след дешифрирането на черната кутия.

  2. #2
    Luci 25 мар 2015, 01:37
     
    10
     
    2

    До Админа: Извинете, не ви ли прави впечатление че в сайта ви влизат прекалено често психически неуравновесени типове? Не можете ли да направите нещо? И аз не знам какво...:))) Но такива идиотизми ме втрещяват , и то на първи ред. Не знам какъв е този психо-активизъм на вашия сайт, но ако засичате едно и също ИП при подобни изказвания, не е лошо да го разкарате, ако това е изобщо възможно, разбирасе.

  3. #3
    acerman 25 мар 2015, 02:43
     
    1
     
    4

    Да де , А320 наистина са умни самолети ама последната генерация. Тази серия първични модели е по-зле и от ИЛ18, но както се казва - “Рекламата продава“...а между другото продължителността на “живот“ за тези хвърчоплани е максимум 25 години, та този след 50 000(петдесет хиляди) цикъла вече си е изпял песента...

  4. #4
    Luci 25 мар 2015, 03:23
     
    2
     
    1

    Не съм механик, не разбирам от самолети, но знам че германците, а и руснаците правят машини с много дълъг живот, а за англичаните да не говорим - понякога са вечни. Вижте само един мерцедес. На 35 години е все още в прима форма, а цената му не слиза под 10 000 ( оправен разбира се и подновен). Да не е мерцедес, фауве да е - същата работа. Машините им са с дълъг живот, не са като корейските бракми. Не вярвам и механиците да са го повредили повече отколкото е бил вече повреден. Луфтханза имат точно определени изисквания. И ако механика не ги изпълни не остава на работа при тях. Луфтханза са си виновни като компания. и трябва да изплащат обезщетения на семействата на жертвите, по-скоро техните застрахователи ( на Луфтвафето ) трябва да си развържат кесиите и да не се правят на цигани - в България бил правен, не знам си кво си.

  5. #5
    До #1 Русофоб-а 25 мар 2015, 10:32
     
    6
     
    2

    Отивай бързо да викнеш майка си, да драсне и тя някой ред тука, пък после марш в ъгъла да се срамуваш...
    Очаквам от нея официално писмено извинение, че те е родила.

  6. #6
    Капитана 25 мар 2015, 10:35
     
    5
     
    0

    Люси, жена ли си или мъж? Питам за протокола. Правилно си декодирал(а) оня от първия ред. Да се окичиш с ника русофоб не те прави автоматично умен. Бих му препоръчл да отиде в Луфтханза техник и да си каже компетентното мнение, цитирам:"... Бил е на преглед и там са му ебали мамата механиците." (край на цитата) пред ръководителя на производството Явор Конаров. Може да влезе и в халето при механиците да се изкаже по този начин. За улеснение адреса е бул. "Хр. Колумб" 1. Таксито ще го стовари точно пред служебния паркинг на фирмата където в 7:15 - 7:45 може да побеседва със същите механици в неформална обстановка. Толкова за профаните с фобии в кутията.
    Изказването на руския специалист е много професионално. Подтвърждава се и от съобщението на АФП. Прави впечатление от изнесеното по медиите, че е имало сигнал SOS. Самолета е губел височина повече от 7 минути преди да изчезне от радарите. Опитни пилоти в такава ситуация веднага споделят с контролната кула в чиито обсег се намират какво се случва на борда. За повече от две причини това да не стане е трудно да се разсъждава. Или някой ги е контролирал и в името на живота на пътници и машина са мълчали или разхерметизиран от взрив корпус извежда от работа системите и ги лишава от връзка.
    При всички случаи е добре да се изчака резултата от черните кутии вместо да се правят тъпанарски изказвания като първенеца от постовете тук.
    Както писах под другата статия за нещастието, очаквам някой умник като русофоба да открие дългата "ръка на Москва", която отмъщава на Германия за позицията по украинската криза.

  7. #7
    Капитана 25 мар 2015, 10:41
     
    1
     
    0

    До # 5 Остави жената на мира. Със сигурност не е предполагала в какво ще се превърне роденото с радост и желание дете. Но то отдавна не е дете и Господ му въздава по заслугите. За сега го е лишил от разум и това не е последната му намеса.

  8. #8
    Николай. 25 мар 2015, 11:43
     
    1
     
    0

    Може ли някой да обясни, как са вкарали взривни вещества в самолета, след като не може дори с бутилка вода да се качиш.

  9. #9
    анализатор 25 мар 2015, 14:07
     
    0
     
    0

    За мен причината за катострофата е пълна мистерия.
    Ако е имало взив и електрониката е отказала. как да си обясним спускането по права линия, Самолета се е спукал бързо, но не се разпада и изглежда управляемо. От друга страна няма комуникация с пилотите.

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка