Путин: Западът се държи като империя, на която другите са васали

Pan.bg 23 фев 2015 | 12:38 views (3960) commentaries(16)
img glasove.com


Приключи десетата по ред голяма годишна пресконференция на руския президент Владимир Путин. На събитието въпроси задаваха 1200 журналисти. Путин отговаря в продължение на 3 часа и половина на питания за състоянието на руската икономика, кризата в Украйна, срива на рублата, газовите проекти с Китай и Турция, ЕС и т.н. Владимир Путин обвини в четвъртък, 18 декември, западните страни, че създават нова стена в Европа и се държат като "империя", която иска да подчини своите васали. Руският президент направи това изявление по време на годишната си пресконференция в Москва, съобщава АФП. В Русия не може да има дворцов преврат, защото няма дворци, а стабилността в страната се основава на подкрепата на народа, подчерта президентът. "Всичко е наред" в личния ми живот, увери още Путин.

Руският президент заяви, че настоящите проблеми в руската икономика са причинени от външни фактори, основен от които е цената на петрола. Той заяви, че Русия ще се измъкне от кризата най-късно след две години. Путин одобри мерките, предприети от правителството и централната банка по отношение на срива на рублата и допълни, че страната има достатъчно валутни резерви. Държавният глава предсказа, че повишеният лихвен процент ще затрудни изплащането на ипотечните кредити, но държавата ще обмисли как може да подпогне хората в това отношение. Според Путин 25-30% от проблемите на руската икономика са причинени от западните санкции.


Путин обвини Запада, че се държи "имперски" и нарече разширяването на НАТО към изток "изграждане на нова берлинска стена". Руският президент обясни, че страната му не изпраща свои войници в Източна Украйна. По думите му става въпрос за доброволци, на които не се плаща. Според Путин сепаратистите в Донбас имат желание за постигане на мир, но правителството в Киев не откликва достатъчно силно. Руският президент заяви, че и Москва, и Киев желаят да се запази целостта на Украйна.

По отношение на газовите проекти, Путин заяви, че създаването на газов хъб между Турция и Гърция е рбаота на ЕС, а не на Русия.

Подробности може да видите в хрониката по-долу:

14. 30 ч. "Редовно се виждам с бившата си съпруга"

Путин сподели, че поддържа приятелски отношения с бившата си съпруга.

"С Людмила Александровна имаме приятелски отношения. Двамата редовно се виждаме", каза той по време на пресконференция, която продължава и в този момент.

Журналистката Елена Евтюкова от регионалната телевизия "Губерния" каза: "Когато аз се подготвях за идването тук, питах познатите си какво биха искали да попитам Владимир Путин. Приятелките на моята леля в един глас ми казаха: "Та това е главният младоженец на Русия, повече от година ергенски живот". Има ли Владимир Владимирович време за личен живот", попита накрая кореспондентката.
image
"Значи, на приятелката на вашата леля предайте моите поздрави. Благодаря им за вниманието", отвърна Путин. Той поясни, че "обича и е обичан", но отказа да назове името на половинката си.

14. 25 ч. "Не съм решил дали да се кандидатирам за президент през 2018 г."

Путин заяви, че още не е взел решение дали да се кандидатира за президент на изборите през 2018 г. "Това ще зависи от ситуацията в страната", обясни държавният галва.

Путин допълни, че за кратко е била обмисляна идеята да се забрани вноса на чужди коли в Русия, но сривът на рублата е обезсмислил този ход.

"Съхраняването на макроикономическата стабилност и икономиката е най-важната ни задача", завърши пресконференцията си Путин. "Икономиката ни обезателно ще се приспособи към ниските цени на енергоносителите и ще се диверзифицира", добави той. "Ние ще укрепим позициите си както вътре в страната, така и на международната сцена и световния пазар. Най-важното е защитата на социалното благополучие на хората", заяви той и обеща, че през 2015 г. пенсиите ще се индексират към реалната инфлация. "Всички проблеми на хората ще бъдат решени", заяви.

14. 21 ч. Ердоган настоявал да се разгласят проектите с Русия

Владимир Путин е предлагал на турския си колега Реджеп Ердоган да не афишира някои проекти с Русия.

"Що се отнася до уговарянето на Турция да се присъедини към санкциите, аз изобщо не се съмнявах (че Турция няма са ги приеме). Бях там и казах на господин Ердоган: "Може би за някои неща не трябва да се говори, да не дразним кучетата, че утре ще се разлаят". Но господин Ердоган е твърд характер. Помисли и после каза: "Не, ще обявим". Това обаче е избор на нашите турски партньори. Той каза, че ние няма какво да крием. Нямаме намерение да отмъкваме или крадем от никого. Ние решаваме нашите двустранни отношения", поясни Путин.

14. 15 ч. "Шанхайската органиция е все по-популярна"

В хода на ежегодната си пресконференция Владимир Путин заяви, че Шанхайската организация за сигурност е популярна и търсена, предаде РИА Новости. „В момента интерес за съвместна работа проявяват Иран, Пакистан и Индия, които в момента имат статуса на наблюдатели”, е казал още президентът на Русия.

14. 10 ч. "Славянските страни намират в сложно икономическо положение и са зависими от давления, свързани с днешната конюнктура и санкции"

На въпрос дали е възможно да бъде създаден общославяснки съюз, Путин отговаря, че славянските страни намират в сложно икономическо положение и са зависими от давления, свързани с днешната конюнктура и санкции.

"Малките страни са много зависими и суверенитетът име е заплашен, но съм уверен, че в тези народи ще се съхрани културното и духовно единство. То е невъзможно да се унищожи", заяви президентът

14. 04 ч. Цената на петрола може да се повиши значително в бъдеще

Путин заяви, че ниската цена на петрола на световните пазари може да доведе до бъдещ скок, което ще окаже силно влияние дори на индустриално развитите страни. Путин добави, че е възможно скоро да посети Иран и се надява петролната сделка между Русия и близкоизточната страна да се осъществи.

Президентът изрази съмнение, че за балансиране на цената на петрола е необходимо споразумение между САЩ и производителите от ОПЕК

13. 56 ч. "Не планираме да отменим приватизацията"

Владимир Путин коментира, че делото с компания „Башнефт” няма нищо общо с приватизацията. Президентът подчерта, че съдът никога не е поставял под съмнение самата приватизация, а делото срещу собственика на компанията Владимир Евтушенков е заведено на базата на факти за некоректно прехвърляне на федерална в регионална собственост, а вината му за пране на пари никога не е била доказвана.

13. 50 ч. "Не съм се и съмнявал, че ЕС ще се опита да привлече Турция към санкциите срещу нас"

Президентът на Русия Владимир Путин заяви, че не се е съмнявал, че Европа ще опита да уговори Турция да се присъедини към наложените срещу Русия санкции. Президентът подчерта, че Турция и Русия имат много съвпадащи регионални интереси, в чието развитие са заинтересовани и двете страни.

По отношение на чувствителния въпрос за непризнатата Севернокипърска република Путин заяви, че Русия заема балансираща позиция и желае решение, удовлетворяващо всички жители на острова.

13.44 ч. "Амнистия не само за имуществото в офшорките, но и за имуществото в Русия, което е приписано на роднини"

Под амнистията на капитала попада не само имуществото в офшорките, но и имуществото в Русия, което е приписано на роднини.

Това заяви Владимир Путин на продължаващата си годишна пресконференция равносметка. "Смятам, че трябва да се узакони не само имуществото, което се намира в офшорките, но и имуществото, което е записано, приписано или скрито чрез подставени фирми на роднини вътре в самата Русия. Трябва да се обяви веднаж завинаги кому какво принадлежи, да се затвори тази страната и да се продължава напред", изтъкна президентът.

Според него промените в икономическата конюнктура ще накарат руските компании да се преориентират към бизнес в несуровинните отрасли. "Сигурно знаете, че най-малко 80% от заявките в правителството са свързани не с влагане на пари във високотехнологичните отрасли, а за получаване на някакво находище. Защо? Защото това са бързи и големи печалби. Но след като конюнктурата се развива по друг начин, тогава самият живот тласка към влагане на пари в други отрасли. И това поражда оптимизъм, колкото и странно да е това", каза още Путин. В същото време той подчерта, че няма да се отказва от изпълнението социалните си укази от 2013-та година.

13. 36 ч. "Изплащането на ипотечни кредити ще се затрудни"

Президентът заяви, че при високия лихвен процент, определен от централната банка ще стане много трудно плащането на ипотечните кредити. Той изрази надеждата си, че банките няма веднага да повишават лихвите и обеща, че ако лихвеният процент се задържи висок, правителството ще разработи инструменти за подкрепата на онези, които имат ипотеки.

"Лихвеният процент беше увеличен в името на макроикономическа стабилност. Само въз основа на така стабилност можем да се развиваме", посочи Путин. Той добави, че лихвите за малкия и средния бизнес са запазени на равнище от 6.5% и е възможно този принцип да се наложи и при ипотечните кредити.

13. 26 ч. Страните от Митническия съюз неизбежно ще излязат от моментната криза

Владимир Путин е уверен, че Русия и другите страни от Митническия съюз неизбежно ще излязат от моментната криза, предаде ИТАР-ТАСС. Президентът на Руската Федерация заяви още, че се надява банките в Русия да не бързат с преразглеждането на ипотечните кредити, а правителството и централната банка да помислят за специални инструменти в подкрепа на пазара на недвижимост в страната.

13. 22 ч. "Хората чувстват със сърцата си, че действам в интерес на Русия"

Президентът на Руската Федерация заяви, че действа в интересите на страната и руснаците знаят това. Путин добави още, че Русия все повече ще отстоява националните си интереси, без да напада никого, като в същото време ще се стреми към равноправни отношения със Запада.

13. 15 ч. "Ние сме прави за Украйна, Западът греши"

Владимир Путин заяви, че в Украйна не би избухнала гражданска война, ако западните лидери навреме са подтикнали хората, отговорни за преврата в страната към спазване на реда. Руският президент добави, че Западът е трябвало да осъди актовете на насилие и да накара протестиращите да се върнат към споразуменията от 21 февруари.

Путин призна, че бюджетът за отбрана се е увеличил, но го оправда с огромните средства, които се дават за същия сектор в САЩ.

На въпрос дали е наредил "създаването на нова Студена война" и ежедневните полети на руски самолети над западното въздушно пространство, президентът отвърна, че Русия единствено "защитава своите национални интереси" и не напада никого във военен или политически смисъл. "Не нападаме никого, не сме войнолюбци", обясни Путин. "По въпросите с украинската криза правите сме ние, а нашите западни партньори грешат с действията си".

Той заяви, че след разпада на СССР Русия е прекратила полетите на стратегическата си авиация, но въпреки това САЩ и други държави са продължили да ги извършват, и по тази причина преди няколко години те били възстановени. "Какво правят американски ядрени оръжия в Европа?", запита президентът.

13. 03 ч. Дворцови преврати в Русия не могат да се случат

Владимир Путин заяви, че в Русия не могат да се случват дворцови преврати. Руският президент обясни още, че понякога е много трудно да се намери разликата между истинската политическа опозиция и „петата колона” в страната. Тези думи бяха съпроводени и от изказването, че е напълно възможно чуждестранни спекуланти да оказват влияние на курса на рублата през последните седмици.

12. 55 ч. "Кадиров не действаше законно при атентата в Грозни"

Запитан за ситуацията с човешките права в Чечня, Путин отговори, че всеки трябва да спазва законите и не може да бъде наказван, преди съдът да го намери за виновен. "Роднините на терористите обикновено имат предварителна информация за подготвяните атентати, но това не дава право на никого, включително на лидера на Чеченската република Рамзан Кадиров, да ги наказва. Това, което той направи, разбира се, не бе редно", заяви Путин. Той напомни, че при скорошен терористичен акт в Грозни загинаха 14 полицаи и сравни методите, прилагани в Русия в борбата с чеченските терористи с тези, приети от САЩ след 11 септември и стандартната практика в Израел. По повод наболелия въпрос за мъченията, използвани от страна на ЦРУ по време на разпити, Путин заяви, че "трябва да се придържаме към закона. Ако го престъпим, настава хаос".

12. 50. "Олимпиадата в Сочи бе добре организирана"

Руският президент заяви, че няма забележки към организацията на зимните олимпийски игри в Сочи през 2014 г. Според него обаче те са били помрачени от събитията в Украйна.

"Това обаче не беше наше дело", заяви Путин. Президентът избори различни дейности на правителството на Русия в подкрепа на спорта и пое задължение спортът да продължава да се развива.

12. 32 ч. "Не съжалявам, че освободих Ходорковски"

Путин заяви, че не съжалява за решението си да освободи бившия петролен магнат Михаил Ходорковски.

"Помилвах го заради хуманни подбуди. Майка му беше болна, а майката е свято нещо".

Руският президент каза още, че според съответните критерии Ходорковски е подходящ за избиране на висши постове в държавата. "Бог да му е на помощ, нека да работи", добави Путин.

12. 20 ч. "Няма да ограничаваме износителите в начина, който употребяват валутата си"

Централната банка не планира да ограничава износителите в начина, който употребяват валутата си. На този етап това няма да се случва и в енергийните компании с държавна собственост, обяви Путин. Според него западните санкции са отговорни за 25-30% от икономическите проблеми на Русия.

12. 10 ч. "Създаването на европейски газов хъб на границата с Турция зависи от европейските партньори"

Путин посочи, че обръщането на Русия към Източна Азия е част от глобална тенденция на задълбочаване на връзките на целия свят с региона. Той заяви, че източноазиатските държави се нуждаят от много енергийни ресурси, а договорите с тях са договорени "много отдавна", а само реализирани тази година.

Според него големият газов проект с Китай несъмнено е рентабилен, а той ще позволи да се свържат западната и източната тръбопроводна инфраструктура, което е "изгодно за всички участници на пазара".

Путин добави, че проектът ще оживи икономиката на Източна Русия и ще създаде работни места.

Що се отнася до новите договорености с Турция, той заяви, че те целят задоволяването на нуждите на вътрешния пазар на Турция. "Създаването на газов хъб между Турция и Гърция не е наша работа", добави той, предаде "Дневник". "Създаването на европейски газов хъб на границата с Турция зависи от европейските партньори".

"Искат ли (европейските партньори) да имат устойчиви, гарантирани достави на енергоресурси от Русия, от които така се нуждаят, и без транзитни рискове? Чудесно, тогава ние ще работим. Тогава може през Гърция да се излезе в Македония, по-нататък може да се стигне и до Сърбия. Може пак да се стигне до "Баумгартнер" (хъб) в Австрия. Не искат, няма да правим нищо", поясни президентът.

Що се отнася до Турция, Путин заяви, че икономиката й нараства и се нуждае от допълнителни ресурси. "Сега турските партньори поставят въпроса да се увеличат доставките най-вече за вътрешния пазар. Какво, да отказваме ли? Имаме всички договорености с тях, свързани с ценовата формула, с графика на доставките. Ние знаем техните потребности", отбеляза още Путин.

11. 54 ч. "Икономическата блокада над Донбас е неефективна"

Украински журналист попита Путин колко руски войници са изпратени в Украйна и какво казва на семействата на загиналите. Путин заяви, че загиналите руски граждани наемници, а доброволци, на тях не им се плаща и не може да бъде търсена сметка на Москва. Според него най-големият виновник за събитията в Донбас са действията на правителството в Киев, определено от руския президент като "незаконно". Путин смята, че икономическата блокада над Донбас е неефективна.

Путин сподели възгледите си, че Украйна трябва да остане унитарна държава. Според него украинският президент Петро Порошенко иска да регулира ситуацията в Украйна, но "той не е сам, много други длъжности лица се държат войнствено". Руският президент уточни също, че Киев не е изтеглил своите подразделения от райони, от които трябваше да се изтеглят, включително от летището в Донецк. Путин смята, че и Украйна, у Русия искат политическо решение на кризата, но Русия държи на договореностите от Минск. Според него и у Русия, и у Украйна има желание за възстановяване на целостта на страната.

11. 47 ч. "Разширавянето на НАТО на изток е равносилно на нова берлинска стена"

Нашите партньори решиха, че те са империя, а всички останали са васали, заяви Владимир Путин. Той сравни разширяването на НАТО в посока изток с изграждане на нова берлинска стена. "Искаме ли нашата мечка да се превърне в плюшено мече", риторично попита Путин, обсъждайки мястото на Русия в света.

"Системата за Противоракетна отбрана край нашите граници не е ли стена? Никой не се спря. В това е най-главният проблем на днешните международни отношения: нашите партньори не се спряха, те решиха, че са победители, че вече са империя, а всички останали са васали, които трябва да бъдат притискани. В това е проблемът: не спряха да издигат стени, въпреки всички наши опити и жестове да работим заедно без никакви разделителни линии в Европа и в света като цяло", добави още Путин.

11. 35 ч. "Проблемите в икономиката са отговор срещу естественото ни желание да оцелеем като нация"

Путин заяви, че настоящите проблеми в икономиката не са отмъщение заради анексирането на Крим, а заради "естественото ни желание да се съхраним като нация", Той обясни, че страната има достатъчно валутни резерви и рублата ще се възстанови, но трябва да се вземат мерки за цената на хранителните продукти.

11. 15 ч. "Руската икономика ще се съвземе до две години"

Президентът на Русия Владимир Путин започна пресконференцията, засягайки директно наболялата тема с икономическата ситуация в страната. Той заяви, че проблемйите се дължат на външна намеса и фактори, основен сред които е цената на петрола. Той обяви, че икономическият растеж за първите 10 месеца на 2014 г. е бил 0,6-0,7 % от БВП. Путин изнесе данни, че през 2014 г. бюджетният излишък на Русия ще бъде 1,9% от брутния вътрешен продукт на странатаСпоред него централната банка и правителството взимат адекватни за ситуацията мерки."Във времена на икономически сътресения е необоходимо да се правят съкращения", заяви Путин. Според него централната банка има резерви ов размер на 419 милиарда долара. Запитан за икономическите проблеми, Путин заяви, че те могат да продължат до две години, "но положението може да се подобри и много по-бързо".

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 16

  1. #1
    Teraflop 23 фев 2015, 13:56
     
    13
     
    2

    Правилно.

  2. #2
    lll 23 фев 2015, 14:18
     
    5
     
    17

    Щото Русия не се държи като империя към бившите соц републики, независимо дали те искат или не.

  3. #3
    Луков 23 фев 2015, 14:45
     
    3
     
    21

    Тези платени статийки ги разпространяват в проруските медии...аман...Путин та Путин, какой простий (руското значение) челавек, той мисли за народа си, той намалява водката, той е против империа
    ялизма, а превзе Крим, ама има 200 милиарда "зелени" хамерикански гущера!

  4. #4
    МиГ 23 фев 2015, 15:04
     
    14
     
    2

    #3
    В Крим беше организиран референдум с много наблюдатели от различни страни. За разлика от разпокъсването на Югославия, което стана без референдум.
    Ти вярвай, че има 200 милиарда, промит от соросоидните медии мозък. Преди година говореха за 40 (за което също нямаше доказателства а само празни приказки)... Как пък за 1 година ще спечели 2 пъти колкото едногодишния военен бюджет на Русия.
    Абе мислете бе хора, тези глави за какво ги имате? Стига сте се зомбирали от Капитал или други соросоидни медии, а мислете със собствените си глави. Те ви казват, че 2+2=200 млрд и вие им пригласяте като папагали.

  5. #5
    Луков 23 фев 2015, 16:48
     
    2
     
    15

    до #4
    МиГ

    "В Крим беше организиран референдум"

    Значи ти подкрепяш руския перевод за демокрация "Референдум организиран за 2 дена, нахлуване на 25 000 хиляден контингент, тежко въоръжен, без обозначения и признат само от Москва, без ОФИЦИАЛНИ наблюдатели ( не лъжи) " ?!
    Ето такива като теб, изкривяват историята, затова не си я знаем и ни манипулира до ден днещен.
    Показват се документи и русофилите си знаят пак едно и също, американците са виновни, преди тях немците, преди тях австро-унгарците, а руснаците са светци!

    Това говори много за теб и твойта мисловна дейност!

  6. #6
    МиГ 23 фев 2015, 17:01
     
    13
     
    0

    Аз подкрепям мнението на хората, без значение какво е то. Прочети един от основните принципи на ООН - за самоопределение. А в Крим се зачете именно мнението на хората и никой от чуждестранните наблюдатели не го отрече. Имаше много акредитирани наблюдатели на процеса, дори от западна Европа Ако не го знаеш, си е лично твой проблем. Хубаво е да се информираш.
    Айде да те питам пък тогава аз теб нещо. Ти подкрепяш ли въоръжение преврат в Киев, антиконституционното сваляне на Янукович (според украинската конституция) и назначаването на нов президен и временно правителство, докато в Рада-та между депутатите се разхождаха въоръжените с автомати членове на Десен Сектор (Александър Музичко и още няколко души)?
    Като гледам псевдонима ти, се надявам да не си от онези нацистки кретени, които се размотават из центъра на София с факли...

  7. #7
    Луков 23 фев 2015, 18:28
     
    2
     
    7

    до #6
    МиГ

    Аз не подкрепям мнението на хората, по принцип на сляпо като теб, но се вслушвам. За основните принципи на ООН добре, ама докато не ти се подпали твойта черга, ще се обърнеш на 180 градуса! Значи да разбирам, че подкрепяш Косово и албанското самоопределение , Македонска нация измислена от коминтерна в Москва и карани хората по Благоевградско да се определят като македонци, Кипърската турска република-аналог на кримската инвазия, само че преди 40 години, все примери за голямо спазване на правата и свободите !
    Колкото до наблюдателите, пак те питам , от кой са акредитирани, от Организацията за сигурност и сътрудничество в Европа (ОССЕ), от ООН, които цитираш ? Ако не се лъжа, от партия Атака ходиха, ама имаха ли официална актредитация от Народното събрание на Р. България или от Външно министерство?
    За преврата в Киев не съм съгласен, но това си беше техен вътрешно политически конфликт и не е повод за Русия да окопира Крим и да подстрекава и поддържа гражданска война в Украйна!
    Луков ми е фамилята и не знам защо трябва да съм нацист или каквото и да било?!
    Ти Димитров ли си? Да не си свързан с Георги Димитров-комунистическа подлога , най-големия предател на България в историята и, предал територии без бой на съседни нам държави с българско население, което е систаматично тормозено, малтретирано, заточвано по лагери и убивано, само че се самоопределяло като българин?!
    Нещо да кажеш по тоя въпрос? Или са ти по мили руснаците?

  8. #8
    чч 23 фев 2015, 21:15
     
    5
     
    0

    Всъщност окупацията на Крим е мироналагаща операция т.е. в интерес на мира. В противен случай полуострова го чакаше съдбата на Донецк и Луганск.

  9. #9
    МиГ 23 фев 2015, 23:20
     
    4
     
    0

    #7
    Какво значи да не подкрепяш мнението на хората на сляпо? Ако ти хареса го подкрепяш, ако не - не го подкрепяш, така ли? Типично по американски, а...
    Косово хич не ми го давай за пример, защото там първо нямаше никакъв референдум и второ се изфабрикуваха някои данни за да бъде нападната Сърбия (също както няколко години по-късно се нападна Ирак). Нещо да кажеш за тези факти?

    "За преврата в Киев не съм съгласен, но това си беше техен вътрешно политически конфликт"

    Брей, ама верно ли го мислиш това?!?! И не е имало няколко милиарда долара? И не идваха през ден МакКейн и Нюланд да плащат на Майдана и да ръчкат за по-агресивни действия? И не е имало лагери за обучение на протестъри? И не се използваха активно неонацистки организации в преврата? И запада не си плю на договора, на който беше гарант (Франция и Германия). Още да изброявам ли? Било си вътрешен конфликт....глупости на квадрат.
    Както ти казаха и в коментара поид теб, т.н. от теб окупация всъщност запази мира в Крим и спаси стотици (а може би и хиляди) хора от смърт. Преди няколко дни УКРАИНСКА медия прави анкета колко от Кримчани са съгласни да бъдат в рамките на РФ. Резултата беше над 80%. БЕЗ ДУЛА!
    Да, руснаците са ми много по-мили и от американците, и от англичаните, и от германците!

  10. #10
    Стига с тоя Крим.... 24 фев 2015, 14:04
     
    3
     
    1



    Крим сам се определи да влезе в РФ!
    Там има руска ВМ-база а когато САЩ направиха насилствен преврат в Киев и изгониха под заплаха президента Янукович, то Русия осъзна историческият момент, че нищо добро няма повече да се очаква от Киев и опасността базата им да бъде унищожена а на нейно място там САЩ да си направят база...

    НО Крим от много време е бил руски
    Там живеят повечето руснаци
    Защитаван е много пъти от нападения и е осеян от убити руски войници
    Беше и си сотава автономна област

    НО руснаците направиха и демократичен референдум

    В западна Европа има специалисти по международно право и те казват, че НЯМА нарушения при преминаването на Крим в състава на РФ...

    Чуйте ги сами, ако занете немски естетсвено :):





    Референдумът е наблюдаван и от ЕС, вижте какво казва този австриец:


    А я сега кажете колко "демократично" беше унищожението на Ирак, свалянето на Кадафи в Либия, финансирането на ИДИЛ, финансирането на гражданската война в Сирия и т.н...? САЩ са върхът на "демокрацията" а Русия "оста на злото", нали? Това е аксиома от архимедовата геометрия на краварите!

  11. #11
    geovel 24 фев 2015, 14:26
     
    0
     
    4

    Едно видео за другата гледна точка.

    #t=55

  12. #12
    превратът в Киев 24 фев 2015, 14:27
     
    4
     
    1



    Виж кой движи "Майдана" и определя Турчинов, Яйценюк и Кличко в бъдещите управляващи структури на Киев?


    ДАТАТА е: 06.02.2014 ! А превратът беше на 22 февруари, нали така? Е, от къде накъде тази дама Виктория Нюланд, работеща "случайно" в държавният департмент на САЩ и посланникът на САЩ в Киев ще определят, кой да е на власт в Киев и то преди още да е направен превратът????? Случайност или са се посъветвали с баба Ванга от отвъдното :)?

    Виж предупреждение и обвинение на САЩ, че готвят преврат в Киев в РАДА-та още през 2013-та година!!!
    Депутат ги обвинява.... Назовава ФАКТИ!




    А след това народът "избра" някой си Порошенко за президент, който пак "случайно" работи от 2006-та година за САЩ:

    http://www.liveleak.com/view?i=ba6_1403548306&comments=1

    Е, има ли още съменние?

  13. #13
    до #11 geovel 24 фев 2015, 15:05
     
    2
     
    1



    виедео-монтаж на украйнците...

    По-добре да се следят интервютата с местното население в Донбас и Луганск...
    Там ще чуете в оригинал кой по кого стреля и им е унищожил домовете...

    И ако Русия стрелше по тях, то едва ли щеше да има даже и един бежанец, да търси убижище при "убийците"... НО цифрите говорят за себе си.. Вече май над милион бежанци от проблемните области са отишли в Русия и са получили подслон, храна а някои даже са започнали там и да работят...

  14. #14
    geovel 24 фев 2015, 16:53
     
    0
     
    2

    #4
    МиГ 23 фев 2015, 15:04

    10

    2

    #3
    В Крим беше организиран референдум с много наблюдатели от различни страни.

    Едно много хубаво видео за това кой и по каква причина гласува в Крим.



    И в превод че разбрах че някой русофили се правят когато им е удобно че не разбират Руски!

    "Опълченците събираха депутатите, за да ги натикат в залата на парламента и да гласуват каквото им се каже. За какво изобщо става дума? Да, аз бях един от командирите на тези опълченци и го видях със собствените си очи."

    Това разказва за кримските събития от преди близо година Игор Стрелков (известен още с прякора Гиркин) - руски гражданин и доскоро един от военните лидери на сепаратистите в Донбас.

    Думите му бяха отговор на твърдения на известния руски националист - Николай Стариков, основател и лидер на партия "Велико Отечество" и търговски директор на регионалното поделение за Санкт Петербург на държавния "Первый канал".

    По време на предаването "Политдебати" в кабелната телевизия Нейромир-ТВ Стариков заяви, че "присъединяването на Крим стана възможно, защото имаше трите съставни части: народът единодушно подкрепи присъединяването и излезе на улиците, правоохранителните органи напълно подкрепиха и най-важното - в Крим имаше законна, легитимна власт, която застана на страната на народа".

    Стрелков се изсмя, когато Стариков каза, че тези три фактора са помогнали на Русия "да прояви политическа воля и на улиците се появиха "зелени човечета". Той каза още, че е бил в Крим на 16 март на т.нар. референдум.

    "Николай, това са пълни глупости", отвърна Стрелков. "Аз бях в Крим на 21 февруари (денят преди президентът Виктор Янукович да избяга - бел.ред.). За какво преминаване на страната на населението от правоохранителните органи ми говорите? На страната на населението премина единствено "Беркут". Останалите органи на МВР бяха под властта на Киев и изпълняваха заповедите на Киев. С очите си съм го видял.

    Да, изпълняваха ги неохотно, да, вършеха си работата през пръсти, симулираха, че са болни или просто саботираха, но изпълняваха нарежданията на Киев, а не на новата власт.

    Не видях никаква подкрепа от органите на държавната власт в Симферопол (столицата на Крим - бел.ред.), където се намирах. Нямаше я. Депутатите ги събираха опълченци, за да ги натикат в залата и да гласуват каквото им се каже. Да, аз бях един от командирите и го видях със собствените си очи.

    Т.е. две от вашите "съставни" вече не вършат работа. За армията дори няма смисъл да говорим - тя се подчиняваше на Киев, както винаги, макар и също с нежелание, имаше вълнения... Аз започнах преговорите в щаба на Военноморските сили и трябва да ви кажа, че повечето части останаха верни на Киев и напуснаха територията на Крим."

    След неловкото мълчание, което последва, Стариков отвърна с въпрос "А защо това не се случи и в Донбас, защо депутатите в Донецк и Луганск не се събраха да гласуват, както стана в Крим?"

    "Много просто", отвърна Стрелков - "защото в Донбас няма руска армия, както имаше в Севастопол и Симферопол". "Повярвайте ми, ако в Донбас стояха БТР-те на руската морска пехота, всичко щеше да се повтори, както в Крим."

    И добави: "Така щеше да стане и в Харков, в Николаев, в Одеса... навсякъде. Единственият фактор, който отсъства от изброеното от вас и присъстваше в Крим, това е наличието на руски войски, еднозначно заели страната на народната власт. Щеше да има безкръвна, оглушителна победа като в Крим."

    Гласуването на зрителите обяви Гиркин за победител с 52%, Стариков събра 27% , а 20% гласуваха за реми.

    По повод този разговор руският публицист Сергей Пархоменко с ирония призова: "Оооох, какъв разкош!!! Някой да вземе да разкаже това на Путин, може би. Защото той представя тази история малко по-различно. Не може той толкова пъти съзнателно да лъже на тази тема."

  15. #15
    geovel 24 фев 2015, 17:00
     
    0
     
    2

    #13
    до #11 geovel 24 фев 2015, 15:05

    1

    0



    виедео-монтаж на украйнците...

    И двете страни използват медиите за пропаганда. Русия обаче го прави с далеч по-голям успех от Украйна! Просто ресурса им е много по-голям от украинския. Отделно украинците едва напоследък се усетиха колко е важно да показват собствената си гледна точка по света.
    Трябва да се четат и двете страни понеже нищо не е нито черно, нито бяло. Истината е някъде по средата в сивото!

    Личното ми мнение е че Русия спечели и медийната война!

  16. #16
    Арми 27 фев 2015, 09:54
     
    0
     
    0

    Значи за Косово може, а за Крим не може?

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка