Горещи новини
- /СНИМКИ, ВИДЕО/: Роботи с крака успешно карат скейтборд, с помощта на системи за обучение с подсилване
- Франция и Италия блокираха нов пакет от помощи за Украйна
- Президентът на Литва обяви готовност да изпрати войски в Украйна
- Принц Уилям се повози на танк близо до руско-естонската граница
- В Германия извършиха обиски във връзка с контрабанда на оръжия от и за Украйна
- Пхенян обяви за успешно изпитание на нова ракета за ПВО
- Комисията на германския Бундестаг одобри над 11 милиарда евро помощ за Киев
- ГОРЕЩО Още адмирали във ВМС
- Bloomberg: Европа е изправена пред недостиг на барут и експлозиви
- Орбан: Повечето лидери на ЕС са за продължаване конфликта в Украйна, има и за мир, но сме малко /ВИДЕО/

От днес Информационният център на Министерството на отбраната е с нов правилник за устройството и дейността си. Документът е публикуван в Държавен вестник. Мисията на Центъра е да осъществява информационната политика на Министерството на отбраната чрез възможностите на печатни, аудио-визуални и електронни средства за масова комуникация, като реализира възложените му функции, определени с акт на Министерския съвет.
Според проекта, Центърът ще бъде организиран в ръководство и четири отдела: „Мониторинг”, ,,Планиране”, ,,Продукция ” и „Корпоративно осигуряване”. В рамките на отделите ще могат да се създават сектори. Ръководството се състои от директор, заместник-директор „Стратегически ефекти“, заместник-директор „Реализация“ и главен юрисконсулт. Общата численост на служителите е 58 щатни бройки.
Както стана ясно от заслушването в сряда на в Комисията по отбрана, директорът на Центъра вече може да започне реорганизацията и съответните назначения и преназначения. Готови са и длъжностните характеристики.
Определени са три функции на центъра. Първата е „Организиране и осъществяване на мониторинг и анализ на информационната среда за ефекта от провежданата информационна политика, включително за наличие на хибридни информационни атаки и дезинформационни кампании, насочени срещу въоръжените сили и срещу политиката за национална сигурност и отбрана“, втората - „Планиране на осъществяването на информационната политика на отбраната в интерес на изграждането и поддържането на модерни, боеспособни и мотивирани въоръжени сили, прилагайки Стратегията за стратегически комуникации и Плана за стратегически комуникации, изготвени в Министерството на отбраната“ и третата - „Организиране на продукцията на информационно съдържание, което разпространява чрез Военния телевизионен канал, вестник „Българска армия“ и чрез съвременните електронни форми на разпространение: уеб сайт, социални мрежи и софтуерни приложения“.
Други публикации
Напиши коментар