Горещи новини
- МО, Русия: в зоната на група „Юг“, загубите на ВСУ възлизат на 810 бойци
- ГЩ, Украйна актуализира данните за загубите на Русия: още 1270 войници
- ВВС, Украйна: 58 от 67 "Шахеда" бяха свалени над Украйна
- Германия обеща да предостави още 12 самоходни гаубици на Украйна
- АРМИМЕДИЯ: Европейската отбранителна индустрия се нуждае от консолидация
- ЦРУ и МИ6 заявиха, че е по-важно от всякога подкрепата за Украйна да продължи
- Министрите на отбраната на България и на ФРГ Атанас Запрянов и Борис Писториус подписаха Програмно споразумение за съвместната покупка на зенитно-ракетни комплекси IRIS-T
- Вицепрезидентът: С президента Радев работим за съхраняване на българщината сред българите в чужбина
- Президентът: Поколението, защитило Съединението, ни даде урок как политици и граждани действат като творци на историята, а не като нейни безпомощни заложници
- Буданов: Telegram е заплаха за националната сигурност
Pan.bg
Само за два месеца НК „Железопътна инфраструктура“ успя да завърши три важни инфраструктурни проекта - жп гарите Стара Загора и Искър, както и връзката между пристанището в Бургас и вътрешността на страната. Това каза заместник-министърът на транспорта и съобщенията Бисер Минчев по време на откриването на реконструираната жп гара Искър в София.
Зам.-министър Минчев подчерта, че гарата е една от основните точки, която посреща пътниците и именно затова модернизацията им е от такова голямо значение.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
„Построена преди повече от 70 години, гара Искър заема важна част в железопътната история на България”, обясни зам.-министърът и добави, че от днес вече е вдъхнат нов живот на гаровия комплекс.
Обхватът на проекта включва пълна модернизация на цялата инфраструктура на обекта и помощните технологични сгради и съоръжения, посочи генералният директор на НКЖИ Мария Генова. На събитието присъстваха още представители на Управителния съвет на НК „Железопътна инфраструктура“, на фирмата-изпълнител, и др.
Реконструкцията на гаров комплекс Искър се финансира от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г., а стойността на договора за строителство е 1 212 239 лева.
/www.mtc.government.bg/
Само за два месеца НК „Железопътна инфраструктура“ успя да завърши три важни инфраструктурни проекта - жп гарите Стара Загора и Искър, както и връзката между пристанището в Бургас и вътрешността на страната. Това каза заместник-министърът на транспорта и съобщенията Бисер Минчев по време на откриването на реконструираната жп гара Искър в София.
Зам.-министър Минчев подчерта, че гарата е една от основните точки, която посреща пътниците и именно затова модернизацията им е от такова голямо значение.
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
„Построена преди повече от 70 години, гара Искър заема важна част в железопътната история на България”, обясни зам.-министърът и добави, че от днес вече е вдъхнат нов живот на гаровия комплекс.
Обхватът на проекта включва пълна модернизация на цялата инфраструктура на обекта и помощните технологични сгради и съоръжения, посочи генералният директор на НКЖИ Мария Генова. На събитието присъстваха още представители на Управителния съвет на НК „Железопътна инфраструктура“, на фирмата-изпълнител, и др.
Реконструкцията на гаров комплекс Искър се финансира от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г., а стойността на договора за строителство е 1 212 239 лева.
/www.mtc.government.bg/
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!
ПРЕДИШНА СНИМКА 1/1 СЛЕДВАЩА СНИМКА
Други публикации
Напиши коментар