Горещи новини
- Учени сравниха ядрените потенциали на Русия и САЩ
- Американски торпеда за немските Poseidon
- В Китай моделираха атака с хиперзвукови ракети срещу американски самолетоносач
- Словения ще закупи системата за ПВО IRIS-T SLM
- Компаниите Elbit America и Theon Senors с договор за доставка на очила за нощно виждане за морската пехота на САЩ
- САЩ плащат 70% от цената за новите брегови ракетни системи на Латвия
- Смъртта на помощника на Залужни: съдът все пак избра превантивна мярка за заподозрения служител
- В САЩ Зеленски ще разговаря със сенатори и ще се срещне с председателя на Камарата на представителите
- Кулеба: Борбата за решението на ЕС да започне преговори за присъединяване с Украйна все още продължава
- Президентът на Литва: Унгария вреди на единството на Европейския съюз

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rasho Sonq Radkovi Radkovi до ИЗЛИТАТ ПАРАШУТИСТИ И ЛЕТЦИ
На 31.10.1986 г. при полет с вертолет Ми-8Т борд N304 загива капитан Цветозар Георгиев Димитров (втори пилот). При полет по схемата ДСМУ вертолетът се удря в земята в околностите на с.Белащица. Причина за катастрофа349. 31.10.1986г. Летище Крумово. Вертолет Ми-8. Задачата е изпълнение на полет по схемата. След прелитане на ДПРС отчетено по АРК трябва да отлетят на РЪ-120градуса. Преди започване на разчетния завой искат пеленг те се оказват на пеленг 230 градуса. Явно компасът е подвел командира на екипажа. Той не реагира на това, че реално са се оказали над Родопите и са западно от РЗ.. Не реагира и РП да даде указание за оправяне на грешката, а разрешава изпълнение на РЗ и снижение.. Летците започват снижение по глисадата за кацане-реално са много южно. Изпълняват полета по разчетни данни на височина 1000м. Блъскат се във височина встрани от глисадата. Оказва се че няма РСП за следене на екипажите по глисадата. Времето е чудесно за полети ДГ 600 м. видимост отлична, разкъсана облачна маса-само върховете на Родопите са заети с мъгла и облаци и те се оказват точно там. Загива капитан Цветозар Георгиев Димитров. /Випуск 1977г./ удар във висок бор от страната на обучаемия. Първия пилот-инструктор и бордния инженер са ранени но живи.
loading...
Други публикации
Напиши коментар