Горещи новини
- Днес почитаме св. София и нейните дъщери Вяра, Надежда и Любов. Ден на София
- Le Figaro: Проблемите на Украйна на фронта карат Запада да мисли за преговори
- Създадоха революционен гел за лечение на дискови хернии
- ГЩ, Украйна: Най-голям брой бойни сблъсъци в посоките Покровски и Курахов
- DeepState: ВСУ си възвърнаха позицията край Торски в Донецка област
- Хеликоптер се разби в руската Амурска област
- Столтенберг за далечните удари срещу Русия: Най-големият риск е победата на Русия
- Британия не позволява Украйна да удря цели в Русия, без съгласието на САЩ
- Специалните сили на ГУР атакуваха руската база за дронове в Сирия /видео/
- Зеленски: През септември руснаците нападнаха Украйна с 640 шахеди
След Airbus A320 „Луфтханза Техник” стартира и обслужването на Boeing 737 на Летище София
Добромир Стоянов
София, 14 септември 2009 г. В България вече се осъществява базово обслужване на най-популярния пътнически самолет в света – Boeing В737. Първата машина от този тип, на която ще бъде извършен основен ремонт, беше официално посрещната в авиоремонтното съоръжение на „Луфтханза Техник София” ООД, разположенo на Летище София. Така България стана една от опорните точка в Европа за обслужване и ремонт на самолети от този тип.
С официалното откриване на високотехнологичното авиоремонтно съоръжение през м. октомври 2008 г. „Луфтханза Техник София” ООД за първи път в България започна ремонт на самолети от семейството Airbus А320. За по-малко от година до момента компанията е извършила различни ремонти и дейности по обслужването на над 20 самолета на различни авиокомпании като Lufthansa, Ural Airlines, Aeroflot, Bulgaria Air, Wizz Air, Anadolu Jet и др.
От днес „Луфтханза Техник София” ООД започва да извършва базово обслужване на Boeing В737 Classic. Първият самолет от този тип е Boeing 737-300 на британската авиокомпания bmibaby.
Във високотехнологичния хангар с площ от 12 500 м2 се осъществяват множество услуги - от базово обслужване до най-тежките основни ремонти, D-Check, структурни поправки и модификации. Освен това компанията предлага и други услуги, на авиокомпании, които летят до София, като т.нар. „обслужване на повикване”.
В „Луфтханза Техник София” ООД работят над 350 висококвалифицирани български специалисти, които са преминали обучение в различни центрове на Lufthansa Technik в Европа. „Резултатите от работата на българските ни служители са впечатляващи”, каза Бернд Фрекман, изпълнителен директор на „Луфтханза Техник София” ООД. „Още първият самолет, който дойде за базово обслужване в България, Airbus A321 на Lufthansa, беше предаден на клиента със седмица по-рано от очакваното, което беше световен рекорд. Тази тенденция се запази при всички самолети, обслужвани от нашата компания. Бързата и качествена работа се превърна в запазена марка за „Луфтханза Техник София” ООД, заслугата за което е изцяло на нашите служители”, допълни Бернд Фрекман. Последният основен ремонт D1 Check на самолет Airbus A321 на Lufthansa беше приключен за 26 дни. С този резултат компанията се нареди сред най-добрите в света.
За „Луфтханза Техник София” ООД
„Луфтханза Техник София” ООД е най-модерното и високотехнологично съоръжение от мрежата на Lufthansa Technik Group. Огромният опит, придобит от всички вече съществуващи компании на Lufthansa Technik АG, е приложен при създаването на новото дружество в България. Lufthansa Technik AG и Bulgarian Aviation Group инвестираха повече от 20 милиона евро за модернизация на хангара, доковите съоръжения, за инструменти и работни материали и за обучение на служителите. За този проект „Луфтханза Tехник София” ООД получи сертификат за инвеститор „Клас А” и наградата „Инвеститор на годината 2008”.
Като част от глобалната мрежа за поддръжка на самолети на Lufthansa Technik AG, новата компания предлага базово обслужване на самолети за полети на къси и средни разстояния в Европа. Към днешна дата Lufthansa Technik AG има общо пет съоръжения за базово обслужване на самолети: Schoenefeld Maintenance Centre, Берлин; Lufthansa Technik Malta; Shannon Aerospace; Lufthansa Technik Budapest и Луфтханза Техник София.
Добромир Стоянов
София, 14 септември 2009 г. В България вече се осъществява базово обслужване на най-популярния пътнически самолет в света – Boeing В737. Първата машина от този тип, на която ще бъде извършен основен ремонт, беше официално посрещната в авиоремонтното съоръжение на „Луфтханза Техник София” ООД, разположенo на Летище София. Така България стана една от опорните точка в Европа за обслужване и ремонт на самолети от този тип.
С официалното откриване на високотехнологичното авиоремонтно съоръжение през м. октомври 2008 г. „Луфтханза Техник София” ООД за първи път в България започна ремонт на самолети от семейството Airbus А320. За по-малко от година до момента компанията е извършила различни ремонти и дейности по обслужването на над 20 самолета на различни авиокомпании като Lufthansa, Ural Airlines, Aeroflot, Bulgaria Air, Wizz Air, Anadolu Jet и др.
От днес „Луфтханза Техник София” ООД започва да извършва базово обслужване на Boeing В737 Classic. Първият самолет от този тип е Boeing 737-300 на британската авиокомпания bmibaby.
Във високотехнологичния хангар с площ от 12 500 м2 се осъществяват множество услуги - от базово обслужване до най-тежките основни ремонти, D-Check, структурни поправки и модификации. Освен това компанията предлага и други услуги, на авиокомпании, които летят до София, като т.нар. „обслужване на повикване”.
В „Луфтханза Техник София” ООД работят над 350 висококвалифицирани български специалисти, които са преминали обучение в различни центрове на Lufthansa Technik в Европа. „Резултатите от работата на българските ни служители са впечатляващи”, каза Бернд Фрекман, изпълнителен директор на „Луфтханза Техник София” ООД. „Още първият самолет, който дойде за базово обслужване в България, Airbus A321 на Lufthansa, беше предаден на клиента със седмица по-рано от очакваното, което беше световен рекорд. Тази тенденция се запази при всички самолети, обслужвани от нашата компания. Бързата и качествена работа се превърна в запазена марка за „Луфтханза Техник София” ООД, заслугата за което е изцяло на нашите служители”, допълни Бернд Фрекман. Последният основен ремонт D1 Check на самолет Airbus A321 на Lufthansa беше приключен за 26 дни. С този резултат компанията се нареди сред най-добрите в света.
За „Луфтханза Техник София” ООД
„Луфтханза Техник София” ООД е най-модерното и високотехнологично съоръжение от мрежата на Lufthansa Technik Group. Огромният опит, придобит от всички вече съществуващи компании на Lufthansa Technik АG, е приложен при създаването на новото дружество в България. Lufthansa Technik AG и Bulgarian Aviation Group инвестираха повече от 20 милиона евро за модернизация на хангара, доковите съоръжения, за инструменти и работни материали и за обучение на служителите. За този проект „Луфтханза Tехник София” ООД получи сертификат за инвеститор „Клас А” и наградата „Инвеститор на годината 2008”.
Като част от глобалната мрежа за поддръжка на самолети на Lufthansa Technik AG, новата компания предлага базово обслужване на самолети за полети на къси и средни разстояния в Европа. Към днешна дата Lufthansa Technik AG има общо пет съоръжения за базово обслужване на самолети: Schoenefeld Maintenance Centre, Берлин; Lufthansa Technik Malta; Shannon Aerospace; Lufthansa Technik Budapest и Луфтханза Техник София.
Други публикации
Напиши коментар