Горещи новини
- The Wall Street Journal: Тръмп одобри план за удар срещу Иран, но не е дал заповед за изпълнението му /ВИДЕО/
- България подготвя изложба „По вълните на Черно море през хилядолетията“, която ще бъде представена в Париж
- Armymedia.bg: Приветствие на командира на Сухопътните войски генерал-майор Деян Дешков към личния състав от формированиятa за ЯХБЗ по повод 19 юни- деня на военния химик
- Otbrana.com: Загиналият преди 61 години при учебен полет курсант Лазар Анастасов не е забравен
- ВА "Г.С.Раковски": Приключи успешно курсът „Поддръжка от страната домакин”
- СКС е домакин на 34-та среща на Борда на страните от лагер „Ново село“, Косово
- Военнослужещи от Сухопътните войски и Военновъздушните сили изпълниха въздушен десант
- Le Bourget 2025 Vietjet подписа меморандум за разбирателство за поръчка на 100 самолета Airbus A321neo с 50 опции
- Le Bourget 2025 SkyWest с голяма поръчка за 60 Embraer E175 плюс 50 опции
- Le Bourget 2025 STARLUX поръча още 10 самолета Airbus A350-1000
Строителната площадка от страната на българския бряг. Снимка - П.Панчелиев, сп."Клуб ОКЕАН"
Проведохме срещи с изпълнителите, инженерите, ръководителите на управляващите органи по проектите и те действително са безнадеждно закъснели. Възможността да не усвоим средствата до края на 2010 г. е абсолютно реална, подчерта Цветков. За закъснението има различни причини - лошо управление на проектите, липса на синхрон и др. На трето място, има липса на доверие към страната. Трябва спешен пакет от мерки за възстановяване на доверието чрез осигуряване на максимална прозрачност за процедури по проектите, каза Цветков.
Изглед към новостроящият се Дунав мост-2 от Видин. В дънота на реката е пясъчната коса. Снимка - П.Панчелиев, сп."Клуб ОКЕАН"
Преди две седмици от кабинета казаха, че ще има преговори с ЕК да се удължи с една година срокът на програмата. Комисията е склонна да води разговори в тази посока, но подобни молби от други страни членки никога не са били одобрявани.
Други публикации
Напиши коментар