Горещи новини
- ДА СИ СПОМНИМ: 11 ГОДИНИ БЕЗ КОМАНДИРА НА ГАБРОВНИЦА и АС НА ТУ-134 ДИМИТЪР МЕДАРСКИ
- ГАЛЕРИЯ - 80 ГОДИНИ ОТ ГЕРОЙСКАТА СМЪРТ НА ВЪЗДУШНИЯ АС ПЕТЪР БОЧЕВ
- Девет ключови цели: кои цели в Иран Израел може да атакува
- Вучич: „Конфликтът в Близкия изток ще улесни напредването на руснаците в Украйна“
- Британски политолог: Догодина Украйна ще започне ново контранастъпление
- Генерал-майор Нейко Ненов е удостоен посмъртно с награда за 25-ата годишнина на Бригада „Югоизточна Европа“
- На Сирски е поставена задача, на всяка цена да задържи Курск
- Макрон проведе разговор с израелския премиер в навечерието на годишнината от атаката на Хамас
- САЩ и Обединеното кралство атакуват базите на хутите в Йемен
- Израел атакува командните центрове на Хамас, разположени в болницата в ивицата Газа
Lenta.ru
На 30 септември от летището на ташкентския авиозавод (Република Узбекистан) се вдигна във въздуха първият сериен военно-транспортен самолет Ил-76МФ. Самолета се е пилотирал от съвместен руско-узбекски екипаж с командир главният пилот на ОАО “Авиационный комплекс им. С. В. Ильюшина” Николай Куимов. Полетът е продължил 38 минути и според летец-изпитателя Куимов “Ил-76МФ е великолепен самолет”.
Разработването на Ил-76МФ започва от началото на 90-те години. Първият полет на прототипа е извършен през август 1995. Самолетът е създаден на базата на Ил-76, който е най-масовият тежък транспортен самолет в света. Досега са произведени 900 самолета от този тип. От базовият самолет Ил-76МФ се отличава с увеличено максимално тегло на излитане с 15 тона (отр 45 на 60) и удължен с 6.6 метра фюзелаж. Новата модификация е с двигатели ПС-90Ф-76, благодарение на които значително се увеличава далечината на полета. С товар 40 т Ил-76МФ извършва полет до 5800 км, докато за Ил-76 този показател е 4700 км. Двигатели ПС-90Ф-76 и новият навигационно-пилотажен комплекс покриват всички изисквания на ИКАО за шум, вредни емисии, точност на самолетоводене и безопасност на полетите.
На 30 септември от летището на ташкентския авиозавод (Република Узбекистан) се вдигна във въздуха първият сериен военно-транспортен самолет Ил-76МФ. Самолета се е пилотирал от съвместен руско-узбекски екипаж с командир главният пилот на ОАО “Авиационный комплекс им. С. В. Ильюшина” Николай Куимов. Полетът е продължил 38 минути и според летец-изпитателя Куимов “Ил-76МФ е великолепен самолет”.
Разработването на Ил-76МФ започва от началото на 90-те години. Първият полет на прототипа е извършен през август 1995. Самолетът е създаден на базата на Ил-76, който е най-масовият тежък транспортен самолет в света. Досега са произведени 900 самолета от този тип. От базовият самолет Ил-76МФ се отличава с увеличено максимално тегло на излитане с 15 тона (отр 45 на 60) и удължен с 6.6 метра фюзелаж. Новата модификация е с двигатели ПС-90Ф-76, благодарение на които значително се увеличава далечината на полета. С товар 40 т Ил-76МФ извършва полет до 5800 км, докато за Ил-76 този показател е 4700 км. Двигатели ПС-90Ф-76 и новият навигационно-пилотажен комплекс покриват всички изисквания на ИКАО за шум, вредни емисии, точност на самолетоводене и безопасност на полетите.
Други публикации
Напиши коментар