Горещи новини
- ДА СИ СПОМНИМ: 11 ГОДИНИ БЕЗ КОМАНДИРА НА ГАБРОВНИЦА и АС НА ТУ-134 ДИМИТЪР МЕДАРСКИ
- ГАЛЕРИЯ - 80 ГОДИНИ ОТ ГЕРОЙСКАТА СМЪРТ НА ВЪЗДУШНИЯ АС ПЕТЪР БОЧЕВ
- Девет ключови цели: кои цели в Иран Израел може да атакува
- Вучич: „Конфликтът в Близкия изток ще улесни напредването на руснаците в Украйна“
- Британски политолог: Догодина Украйна ще започне ново контранастъпление
- Генерал-майор Нейко Ненов е удостоен посмъртно с награда за 25-ата годишнина на Бригада „Югоизточна Европа“
- На Сирски е поставена задача, на всяка цена да задържи Курск
- Макрон проведе разговор с израелския премиер в навечерието на годишнината от атаката на Хамас
- САЩ и Обединеното кралство атакуват базите на хутите в Йемен
- Израел атакува командните центрове на Хамас, разположени в болницата в ивицата Газа
http://voennabiblioteka.start.bg
Министерството на отбраната на Гърция е одобрило програма за модернизация на 12 ударни вертолета AH-64A+ до версия AH-64D „Block-2”, съобщава „Джейнс дифенс уикли”.
Програмата за модернизация включва и действаща в продължение на три години след подписването на контракта опция за усъвършенстване и на останалите седем вертолета. Стойността на програмата се оценява на 400 млн евро (512 млн дол). Очаква се работите да завършат през 2013 година.
Според програмата за модернизация, вероятно четири вертолета да бъдат оборудвани с РЛС AN/APG-78 „Longbow”.
Модернизацията се налага и от факта, че „Боинг” планира да закрие производствената си линия за вертолети „Block-2” в края на 2013 г..
Сухопътните войски на Гърция сключиха контракт за доставка на 20 вертолета AH-64A+ „Апач”през 1995 г.. Доставените машини влязоха в състава на 1-ви батальон ударни вертолети, като един AH-64A+ бе загубен след авария през 2009 година.
През 2003 г. военното ведомство на Гърция сключи с „Боинг” втори контракт на стойност 650 милина долара за доставката на 12 ударни вертолета AH-64D „Апач”, които влязоха в състава на 2-ри батальон ударни вертолети, дислоциран в Мегаре (50 км западно от Атина). След доставката на машините през 2007 г., в тяхната конструкция бяха открити несъответствия на техническото задание, което доведе до отлагане на приемането им за 2009 година. В момента полетите на тези машини са прекратени до завършване на разследването на станалата на 30 юли т.г. катастрофа с един от хеликоптерите, довела до гибелта на двама човека. Според предварителна информация, причината за катастрофата е технически проблем в рулевия винт.
Министерството на отбраната на Гърция е одобрило програма за модернизация на 12 ударни вертолета AH-64A+ до версия AH-64D „Block-2”, съобщава „Джейнс дифенс уикли”.
Програмата за модернизация включва и действаща в продължение на три години след подписването на контракта опция за усъвършенстване и на останалите седем вертолета. Стойността на програмата се оценява на 400 млн евро (512 млн дол). Очаква се работите да завършат през 2013 година.
Според програмата за модернизация, вероятно четири вертолета да бъдат оборудвани с РЛС AN/APG-78 „Longbow”.
Модернизацията се налага и от факта, че „Боинг” планира да закрие производствената си линия за вертолети „Block-2” в края на 2013 г..
Сухопътните войски на Гърция сключиха контракт за доставка на 20 вертолета AH-64A+ „Апач”през 1995 г.. Доставените машини влязоха в състава на 1-ви батальон ударни вертолети, като един AH-64A+ бе загубен след авария през 2009 година.
През 2003 г. военното ведомство на Гърция сключи с „Боинг” втори контракт на стойност 650 милина долара за доставката на 12 ударни вертолета AH-64D „Апач”, които влязоха в състава на 2-ри батальон ударни вертолети, дислоциран в Мегаре (50 км западно от Атина). След доставката на машините през 2007 г., в тяхната конструкция бяха открити несъответствия на техническото задание, което доведе до отлагане на приемането им за 2009 година. В момента полетите на тези машини са прекратени до завършване на разследването на станалата на 30 юли т.г. катастрофа с един от хеликоптерите, довела до гибелта на двама човека. Според предварителна информация, причината за катастрофата е технически проблем в рулевия винт.
Други публикации
Напиши коментар