Горещи новини
- Руската армия завърши разгрома на ВСУ в района на Курск: Как бойците освободиха региона /ВИДЕО/
- При взрив в пристанище в Южен Иран загинаха четирима души, 516 са ранени /ВИДЕО/
- САЩ намаляват подкрепата за киберсигурност за Украйна
- Три бургаски пристанища получиха престижнното еко отличие "Син флаг"
- Отборът на 61-ва Стрямска механизирана бригада е победител в шампионата по тактическа стрелба в динамични условия на Сухопътните войски
- В 61-ва Стрямска механизирана бригада се проведе заключителния етап от подготовката на ученици от клуб „Приятели на армията“
- Семинар за разпознаване и предотвратяване на заплахи, насочени към военни обекти, организира Служба „Военна полиция“
- Министърът на отбраната Атанас Запрянов и посланикът на Словения Н. Пр. Наташа Бергел обсъдиха възможностите за сътрудничество в областта на отбраната
- Министърът на отбраната Атанас Запрянов и председателят на Софийски форум за сигурност Йордан Божилов подписаха Меморандум за сътрудничество
- Агенцията за бежанците на ООН намали помощта за украинците

По думите на Цветков граждански полети с такъв самолет са забранени на територията на целия ЕС и затова пилотите му не могат да „навъртят" във въздуха необходимите тренировъчни часове, тъй като и самата власт не летяла толкова често с него. С руската машина имаше няколко инцидента през последната година. На 30-ти януари 2008 г. държавният глава Георги Първанов трябваше да се върне от презокеански полет, след като се наложи Ту-154 да кацне аварийно на Азорските острови. Тогава стана ясно, че властта е платила 200 000 лв. за ремонта му. В края на миналата година пък самолетът мина технически преглед и програма за удължаване на експлоатацията и трябваше да вози властта до лятото.
Въпреки инцидентите с него, министър Цветков е убеден, че към Ту-то ще има голям интерес, тъй като експлоатационният му срок далеч не е изтекъл, а самата машина е в добро техническо състояние.
Други публикации
Напиши коментар