Горещи новини
- Сръбският президент и семейството му са подслушвани незаконно над 1,5 хиляди пъти
- КОВИД: 85% от семействата в САЩ с директни плащания по 1,4 хил. на човек
- Удар с "Точка-У": Неизвестни нападнаха инфраструктура на протурските бойци
- Америкаска нова бронирана машина за противовъздушна отбрана "Stryker A1 IM-SHORAD"
- Сенатът на САЩ одобри пакет от икономически мерки за 1,9 трилиона долара
- Подготвят проект за възстановяване на корабната връзка между Видин и Силистра
- Силата на USAF F-15 | Боен пилот: Операция Червен флаг
- В Кипър православната младеж протестира срещу избраната за Евровизия песен - El Diablo
- ВИДЕО: Най-новият изтребител F-15EX на Boeing с повече от две дузини ракети
- Фото-галерия: ИАРА с масирани проверки в акваторията на Черно море и язовирите Камчия, Мандра и Цонево

пан.бг
„След десет години МиГ-ЛМФС ще остане без клиенти“: Западът оцени напредъка на работата по новия изтребител МиГ
През последните две десетилетия руският производител на изтребители МиГ навлезе в „стръмно гмуркане“ поради търговския успех на самолетите Сухой, и появата на петото поколение Су-57 и ударния безпилотен самолет С-70 Охотник.
Мнението на Запада за МиГ-ЛМФС
Това мнение изразява италианското издание Defense Analysis, което се опитва да оцени перспективите за развитие на леки изтребители МиГ. Очевидно под егидата на Ростех се извършва съответната работа по конструирането на нов МиГ. В същото време обещаваща бойна платформа ще бъде подходяща за трансформация в безпилотен самолет.
Според изданието целта на тези работи, започнали през 2015 г., е да се създаде по-лек тип изтребител с един двигател и ниски разходи за неговото закупуване и поддръжка. Разходите в този случай ще бъдат много различни от тези за Су , което ще заинтересува широк кръг от чужди държави. Новият самолет получи обозначението ЛМФС
(лек мултифункционален фронтови самолет).
Редица анализатори смятат, че създаването му се извършва с оглед на анулирания преди това проект MиГ-1.44 - пето поколение. По-специално, бюрото на Микоян се стреми да постигне "поглъщане" на радарни вълни благодарение на иновативна експериментална електромагнитна плазма, която ще се генерира навсякъде около фюзелажа.
МиГ-ЛМФС има оформление, което е ясно заимствано от МиГ-1.44. С излетно тегло от около 15 тона и размери, почти подобни на МиГ-35 (дължина 15,5 метра и размах на крилата около 11,5 метра), МиГ- ЛМФС ще може да носи до 5 тона боен товар, включително обещаващия X- 77M, който ще се помещава в един или два вътрешни отсека с повишен стелт.
Очаква се също инсталирането на 30-мм оръдие ГШ-301, а що се отнася до силовата установка, се обсъжда 11-тонна тягова единица на базата на двигателя РД-33MK-35.
МиГ- ЛМФС ще може да измине до 4000 км с максимална скорост от 2500 км / ч.
Крайните срокове не издържат
Създаването на многофункционалния стелт изтребител ЛМФС, ще позволи на МиГ да се конкурира за световния пазар в период, когато ще трябва да замени изтребителите МиГ-29, F-16 и Saab JAS 39 Gripen.
- отбелязва изданието, в което се смята, че след изоставянето на едномоторните самолети, Русия „няма какво повече да предложи на онези страни, които отдавна искат леки изтребители, оборудвани с един
Все още не е известно колко време ще отнеме разработването на новия МиГ. Но изчакването на още 10 години за внедряване на производството на ЛМФС може да означава загуба на бъдещи клиенти и провал на проекта, който няма шанс за изпълнение.
- завършва изданието.
източник
/topwar.ru
loading...
Други публикации
Напиши коментар