Нововъведение от САЩ: Купувате руско оръжие плащате глоба в милиарди на Вашингтон! Турция плаща за С-400

Pan.bg 24 юли 2020 | 13:35 views (3281) commentaries(53)
img
pan.bg

Нововъведение от САЩ - при закупуването на руско оръжие плащате глоба на Вашингтон. Турция пллаща за С-400

Съединените американски щати решиха да измислят нова, всъщност невероятна стратегия за противодействие на закупуването на руско оръжие. За първи път иновацията засегна Турция - освен, че трябва да се откаже от руските комплекси, тя ще трябва да плати глоба от няколко милиарда долара за щетите, причинени на Вашингтон.

„Съюзник на НАТО, който купува руската система за противовъздушна отбрана, представлява заплаха за Съединените щати и НАТО. Администрацията трябва да наложи санкции, изискани от закона в отговор на придобиването от Турция на С-400, докато Турция не предприеме стъпките, посочени в този законопроект, и не заплати и поправи щетите, причинени от тази покупка. Искрено се надявам, че Турция ще избере САЩ и нашите съюзници по НАТО заради Русия “, заяви Американският конгрес.

Всъщност подобно поведение на Вашингтон е наистина диво и Русия в близко бъдеще може да загуби всички свои ключови партньори, тъй като всъщност няма да има на кой да продава оръжие.

По-рано стана известно, че САЩ приели решение да наложат санкции срещу Турция заради закупуването на руски С-400.

Източник: avia.pro Снимка: avia.pro

Превод и редакция: pan.бг




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 53

  1. #1
    Borei 24 юли 2020, 13:53
     
    22
     
    6

    "Всъщност подобно поведение на Вашингтон е наистина диво и Русия в близко бъдеще може да загуби всички свои ключови партньори, тъй като всъщност няма да има на кой да продава оръжие."

    Тези вече преминаха и на официален РЕКЕТ?
    Какво ги отличава тогава от "незаконната" мафия? Нищо! След държавният, военен тероризъм, който провеждат по света, сега и официален рекет!

    Сега ако Русия не реагира, ще са абсолютни балъци! Бавно и тихо ще загинат икономически, но и военно, нищо, че сега имат технологическо предимство в някои видове оръжия!

    Би трябвало Путин да ги заплаши истински!
    Ако не отменят всичките тези глупости, наистина агресивна политика спрямо Русия, то ще ги удари с един "Авангард" там в САЩ! Ако пак не реагират, ще им унищожи столицата, централната им банка и т.н...
    И интересното е, че сащиянците военно няма с какво да спрат тези "Авангарди"!

    Тогава какво чакат в Русия?
    Сигурно това, че много руски богаташи си държат парите на Запад? Е, и? Тука вече става въпрос за цяла Русия, какво като някои богаташи са се продали? Да мрат заедно със сащиянците, щом това са си избрали!

  2. #2
    Анализатор 24 юли 2020, 14:45
     
    9
     
    11

    Да не си Костов, той по същия начин громи Русия....

  3. #3
    Borei 24 юли 2020, 15:03
     
    25
     
    6

    Отговор на коментар: #2

    Aми как се чувстват, такива като тебе, които всеки ден виждат, какво представляват САЩ и техните васали на Запад?

    Не са ли ти се изпарили още илюзийте, относно "демокрация", "свободен пазар", "суверенни страни", "равноправен съюз", "честна кокуренция", "свобода на човека" и всичко друго нормално, което имаше преди 30-40 години?

  4. #4
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 15:52
     
    12
     
    13

    Руснаците и да искат( а те искат) ,нищо не могат да направят. Една съвременна война не може да се сравнява с война от средновековието,в която воюват само две страни. Дори и тогава пак е имало съюзници.
    Нито пък с борбите на село ,че да се посборят и да се разотидат . Вярно е, че ония си правят каквото искат,но могат да си го позволят. Да сме живи и здрави да им видим края,и всички ще се убедим ,в това,че и новия господар ще същия. Винаги е било така и така ще си остане,до като човечеството не порасне.Защото , в момента разликата с животните е,че ние си бършем задниците с тоалетна хартия.

  5. #5
    Borei 24 юли 2020, 16:12
     
    14
     
    6

    Отговор на коментар: #4

    Да, така е! Има опасност да се унищожи много или даже всичко!
    НО, защо трябва един постоянно да отстъпва? Още повече, Русия днес е единствената страна в света, която може да ги изтрие от лицето на земята! И то в рамките на половин час само!

    Тези са супер самоуверени, макар че и самите те са силно уязвими!

    Имат само голям късмет, че за разлика от тях, руснаците са воювали на собствена територия и са видяли ужасите на войната в къщи! Да ти умират роднини, деца, родители и да си изправен пред изтребване на народа ти!

    Сащиянците даже не са и народ. Болшинството даже не знаят и не искат да знаят, какво правят по света тяхната армия, която е бейзболна тояга в ръцете на управляващите там разни банкери, военната индустрия и психопати!

    Понякога някой от военните им се възмущава, когато пряко вижда какво става, как и защо правят войни. Случаят с Уесли Кларк например. Който разкри, как са решили да направят войните в Ирак, Либия, Сирия и т.н.. Просто така, без особена причина. Не бяха открили връзка на Ирак с терористите, но все пак "светът бил по-хубав, без Садам Хюсейн"! Това каза Буш, след като разрушиха тази страна военно.

    Как биха реагирали те, ако някой ей-така, без особена причина започне да им бомбардира техните градове и да им убива хората?
    За това би било много добър експеримент, да ги видим, как се гърчат под бомбите и ракетите, за да им дойде акъла!

    НО, във войните винаги умират най-невинните или тези, които изобщо не са виновни за войната. Интригантите в задкулисието никога не умират във война! За това може би Русия не иска да ги удари?
    Ще умрат обиконовенни хора там!
    Банкерската мафия, която е собственик и на военно-промишления комплекс, няма да бъде засегната. Те за това наглеят и тормозят и Русия!

    Относно: "...в момента разликата с животните е,че ние си бършем задниците с тоалетна хартия..."
    По време на карантината сега, западняците показаха, че единственото нещо, за което мислят сериозно, е за задниците си :)!!!
    И аз съм на мнение, че сме още диваци, които са успели да направят някое и друго желязо, с което да си счупят главите....

  6. #6
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 16:32
     
    6
     
    13

    Ми не ,не може да ги изтрие. То ако беше толкова лесно щяха да са ги ошетали вече. Честно казано аз не вярвам толкова много в руската мощ,и че американците са слаби. Затова казах , войната не е махленски бой. Случаят с Уесли Кларк - не съм се интересувал, но не мисли ,че руснаците не правят или не са правили такива действия. Знам,че много ще ми скочат,но гражданското общество на запад е много по напред, от това в бившия съветски лагер. И руски войници най-вероятно се възмущават ,но си мълчат ,не защото не искат да кажат ,а защото ги е страх.

  7. #7
    THUNDER 24 юли 2020, 16:48
     
    10
     
    2

    Строиш Балкански поток, трябва да купиш американски помпени станции за него ...

    Строиш АЕЦ Белене трябва да наемеш американска компания ...

    Строиш си собствени катери по френски лиценз, трябва първо да купиш американски, (бел. ред Украйна)



    Както се казва я ела да те застраховам ..



  8. #8
    Borei 24 юли 2020, 16:55
     
    14
     
    4

    Отговор на коментар: #6

    "Честно казано аз не вярвам толкова много в руската мощ,и че американците са слаби. "

    То не е въпрос на вяра, а на факти! Зад всичко, което официално виждаме, има и много други неща, които не знаем и заради тях, Русия не ги унищожава. А по отношение на оръжията, има ги. Още по времето на СССР имаше чудесни разработки, които след това останаха на Русия.

    Дори и неспециалист може да си представи, колко е лесно!
    Вече имат на въоръжение "Авангардите". САЩ нямат сносно ПРО за тях. Удряш първо с тях Вашингтон, Пентагона, командни пунктове... А веднага след това, в настъпилия хаос там от ядрените взривове им нанасяш окончателен удар с 500 ядрени ракети, "Ярсове" и даже и старите "Сатани".
    От тях няма да остане нищичко!
    Те ще изстрелят от подводниците им някоя и друга "престаряла" Трайдънт, коите руското ПРО в повечето случаи ще прихване. Британските сатанисти също могат да изстрелят някоя от техните ядрени ракети към Русия? Другите обаче само ще гледат сеира! А от Русия, една - две "Сатани" ще потопят скапания им остров в морето и няма да има вече и Британия...

    ДА, ще има и огромни загуби на руска територия, но Москва, Петерсбург и по-важните, защитени обекти ще останат! Русия просто е огромна. Много територия ще остане и незасегната... Чернобил показа, че даже и в заразените райони, гъмжи от диви животни. А някои старци си се върнаха в домовете си в заразените зони и не им пука даже.

    НО, от психопатите в САЩ, нищо няма да остане!

    Проблемът, че не го правят, не е че технически не могат. Има нещо друго, което ние не знаем! Иначе САЩ отдавна са мъртавци!
    Управляващите там са психопати, които не заслужават да живеят!

    "...но гражданското общество на запад е много по напред, от това в бившия съветски лагер...."
    В соца не си спомням да е имало даже и някакво гражданско общество, но не ни е липсвало :)! Имаше доста силна идеология, която ни "възпитаваше в светлото бъдеще на развитото социалистическо общество" :)!

    Може някога да е имало гражданско общество на Запад, ама днес изобщо го няма!
    Идеологията и пропагандата днес и при тях напълно им е заоблила мозъците и тези мислят само за работа, пари и отпуски. Политиката е абсолютна помия и при тях вече.
    Едва ли има някой да вярва днес, че системата и при тях е нормална още?

  9. #9
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 17:57
     
    3
     
    11

    Не ме разбирай погрешно,но анализ за изграждането на отбраната на една страна , а в случая на двете най- силни държави ,не е по силите на никой от тук пишещите. Всъщност не знам дали и в България изобщо има такъв специалист.
    Сам казваш,че време на СССР е имало чудесни оръжия . Тогавашната мощ беше по - голяма, но видяхме до къде я докараха.
    Гражданското общество на запад го има, просто на някои от нас им се иска да го няма . Иска ни се да ги смятаме ако не за пълни,то поне за полу идиоти,но за наше съжаление не е така. Винаги са били по - напред и до днес е така.
    Да определиш управляващите им , като психопати...? Ми да им пратим наще ,че да заживеят по-добре. Миграцията от е нас към тях ,а не обратно. И никой не се връща. Първо избягаха най-умните и градивни хора . Да разбирам ли ,че и те са психопати?

  10. #10
    Анализатор 24 юли 2020, 18:05
     
    8
     
    8

    Мда
    Някои хора имат нужда от лечние.
    Мислят си че може да има победител от ядрена война.?!?
    След нея следва ядрена зима, а тогава тези които не са умпрели ще им се иска да са.

  11. #11
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 18:10
     
    5
     
    8

    Отговор на коментар: #10
    Много си прав! Това казвам,че условията не са толкова елементарни.

  12. #12
    Borislavov 24 юли 2020, 18:29
     
    10
     
    3

    Беше пропуснат моментът с некадърния "преврат" против предателя Горби. Ако читави млади генерали, а не дърти маршали бяха действали енергично, после можеше да се помисли и за по-сериозни разговори с краварите. Нямаше да има "Пустинни бури", нямаше да има разни "пролети", нямаше да има ИДИЛ. Космосът беше руски, антиспътниковите системи бяха създадени и изпробвани (Например един "Салют" свали 14 спътници-мишени), а СОИ беше куп анимации, където хипотетични лазери прехващат червени бойни глави с петолъчки. Тези филмчета изплашиха гнидата Горби, който не повярва на учените и военните, че САЩ може да бъдат поставени на колене, да не говорим за Европа. Когато в Дейтън, в Музея на USAF застанахме пред изправените в първата зала СС-20 и "Пършинг", моят приятел Тери Ейткин от управлението на Музея направо ми каза: "Щастливи сме, че руснаците демонтираха тези чудовища" - и посочи СС-20. А те бяха за Европа, за САЩ имаше друго дарове....

  13. #13
    Borei 24 юли 2020, 18:40
     
    9
     
    4

    Отговор на коментар: #9

    "Да определиш управляващите им , като психопати...? "

    Говорим не за уж избраните, като Тръмп например, а за тези, които не са избирани и винаги "дърпат конците отзад"!
    Макар, че и на Тръмп или на онзи Буш, младшия може спокойно да им се сложи такава диагноза :)!!!

    За тези, задкулисието, няма съмнение, че са психопати!
    Тези са си въобразили, че са "Богове", само поради това, че някога прадядовците им са откраднали много пари, а тези са успели да ги запазят през поколенията. Тристранната комисия, Римският клуб и тези, които наскоро основаха "Добрият клуб", без съмнение имат психични отколонения!
    Накараха цял свят да повярва, че имало пандемия и още се мотаят с маски по града :)... На нормален човек му е трудно да разбере, каква "логика" има един психопат. За това доста неща, които "се случват" днес или преди, когато са организирали световни войни за нормалните са неразбираеми.

    "Миграцията от е нас към тях ,а не обратно. И никой не се връща. Първо избягаха най-умните и градивни хора . Да разбирам ли ,че и те са психопати?"

    Когато говоря за психопати, съм имал предвид тези, "задкулисието", което управлява света. Не за обикновенните хора.
    Нашите са избягали там, заради възможностите да се изкарват повече пари или да следват там. Умни и градивни хора, не винаги могат да живеят добре в България, където вече 30 години само идиоти управляват тази страна. Умните не ги понасят, да им гледат простотийте!
    До днес управляващите в България нямат никаква съвест, доблест и чест. Единственото, което ги интересува, е да си пълнят гушите. И са адски прости и груби хора! Умните просто не могат да търпят такива! За това бягат!

    "Иска ни се да ги смятаме ако не за пълни,то поне за полу идиоти,но за наше съжаление не е така. Винаги са били по - напред и до днес е така."
    Зависи с кои "нас" ги сравняваш? Западняците и в САЩ не са никак нещо повече, от нашите, които са отишли там! Когато се запознаеш с тях по от близко, дори техният "елит", виждаш че не са нищо особено. Бих казал, те "нямат земя под краката си"! Българите, дори и най-ерудираните, умните, образованите са "земни хора", докато онези нямат много представа, какво е реално и какво не е!
    Имам доста познати и връзки с тях. До сега не съм забелязал с нищо, да са нещо "по-напред" от нас? В какво? Даже са доста ограничени. Доста има да търсиш някой от тях, който да има широки познания за живота или да има природна мъдрост! Те са повече ограничени в това, което работят и което им върши някаква работа, което им трябва. Много са практично ориентирани.

  14. #14
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 18:57
     
    5
     
    8

    Доказателство, като "ако" и "щеше" не е фактор. Фактор е реалността. Ако и нашата държава беше организирана, нямаше да има турско робство и може би Турция. Но реалността е друга. За привържениците на военното унищожаване на запада,мога да кажа, че това ще е Трета световна война. Ние няма да сме зрители , които ще застанат на двете половини на стадиона ,като всеки вика за предпочитания отбор.Следователно тук ще се лее много кръв , а не съм никак обеден,че бихте искали това да е вашата кръв и на децата ви. Аз със сигурност не искам. Тия двечкити странички са от един дол дренки. Историята е наука и е показала хода на събитията ,и няма място за чувства и конспирация.

  15. #15
    KOREKTOR 1 24 юли 2020, 18:58
     
    9
     
    4

    ГОВЕДАРИТЕ НЕ МОГАТ ЦЯЛ СВЯТ ДА НАЛАГАТ СЪСЪ САНКЦИИ ЗА ЩЯЛО И НЕЩЯЛО.

    ЕТО , ЧЕ ДАЖЕ И ЕВРОГЕЙСКИЯТ СУЮЗД ВЗЕ ДА ИМ СЕ РЕПЧИ И ДА НЕ ИМ ИГРАЕ ПО

    СВИРКАТА.

    ТАКА , ЧЕ ГОСПОДА БЕЗРОДНИЦИ ПРОДАЖНИ ГОВЕДАРОПРЕКЛОННИ И КОНСУМАТОРИ НА

    ГОВЕДАРСКИ ПОЛОВИ ОРГАНИ И ТАКИВА НА ОТ ОТДЕЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА ВАШАТА

    РАДОСТ НЯМА ДА Е ДЪЛГОТРАЙНА.

    ЯСНО ЛИ Е ПОДЛОГИ АНАЛНО ЛИЖЕЩИ И ЛЕОВЦИ БЕЗПОДОБНИ.

    АНАЛЧО , АКО ЖЕЛАЕШ МОГА ДА ТИ ОБЯСНЯ В НЯКОЛКО РЕДА КАК САМО ДВЕ ИЛИ

    ТРИ РУСКИ РАКЕТИ СТИГАТ ЗА ДА БЪДЕ ЗАЛИЧЕНА ГОВЕДАРИЯ МИНИМУМ НА 85-90%.

    ТВОИТЕ ЛЮБИМЦИ ДА СЕ БЛАГОДАРЯТ НА РУСИЯ , ЧЕ ОЩЕ СА НА КАРТАТА НА ЗЕМЯТА.

    НО КАПКИТЕ КАПЯТ В ЧАШАТА , КАПЯТ , КАПЯТ И ЩЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕ И ЧАШАТА ЩЕ

    ПРЕЛЕЛЕ И ТОГАВА , ТОГАВА .

    ТОГАВА В ГОВЕДАРИЯ ЩЕ НАСТАНЕ ТОПЛО.


  16. #16
    Borei 24 юли 2020, 18:58
     
    8
     
    4

    Отговор на коментар: #12

    "предателя Горби" е хазар!

    "Горбачев Михаил Сергеевич, еврей, настоящая фамилия Гарбер, 1931 года рождения, мать урожденная Гопкало, женат на Раисе Максютовне Титоренко, дочь Ирина Верганская. Горбачев является знаковой фигурой в иудейском мире, посвящен в рыцари Масонского Мальтийского ордена."

    https://zen.yandex.ru/media/id/5c35f36d53bb6f00aaaf1925/nacionalnosti-rukovodstva-sssr-ili-kto-pravit-rossiei-5cbbe9c43456ac00b393e81e

    Хазарите ненавиждат Русия, понеже някога е унищожила военно тяхната Хазария. И са се разпръснали по цяла Европа! Тези където и да живеят, не смятат страната, даже в която са родени, за тяхна! Винаги са били предатели.

    Този идиот, Горбачов отишъл в Британия на официална среща с Маргарет Тачър и й предал секретните карти на военните, в случай на ядрена война, кои цели на Великобритания ще бъдат ударени с ядрени ракети на СССР!!!

    След развала на СССР февруари 1992 г., отишъл в народното събрание на Израел и казал: "Всичко което направих със СССР, беше в името на нашият Бог Мойсей..." Е, "къв" е бил този тогава? Съветски човек?

    «Все, что я сделал с Советским Союзом, я сделал во имя нашего Бога Моисея»

    https://www.liveinternet.ru/users/mad_world_jules/post187993697

    Какво да стане от страна, която има предатели на власт?

    Макар и военно най-силната страна в света - СССР, тези просто я предадоха, понеже не принадлежат на тази славянска цивилизация! Винаги са били предатели! ( А кой вкара България в Натото? Та се нарязаха повечето оръжия? И давай сега милиарди за престарели сащиянски самолети, цена като за Ф-35, но получаваш само Ф-16....!!!)

  17. #17
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 19:10
     
    5
     
    8

    Отговор на коментар: #13

    Не съм казал ,че ние сме по глупави.
    Добре ,ти какво обяснение имаш на реалността. СССР беше на практика най-богатата на ресурси страна. Днес Русия пак може да се каже ,че най -богата. В същото време виждаме ,че глупаците и некадърниците на запад живеят по добре от умните и способни хора на изток. Виждам,че умните бягат при глупавите ,за да живеят като тях. Или сме шизофреници или нещо не искаме да видим реалността. Стокхолмски синдром според мен.

  18. #18
    Borei 24 юли 2020, 19:35
     
    6
     
    5

    Отговор на коментар: #17

    Повечето хора са за материалното.

    "В същото време виждаме ,че глупаците и некадърниците на запад живеят по добре от умните и способни хора на изток. "
    А на Запад и в САЩ, дори да миеш улиците или да подстригваш храстите в парковете, получаваш сравнително добри пари, които сам можеш добре да разпределиш, да имаш коли, жилище или да се опиташ сам, да създадеш собствен бизнес.

    Кой, къде иска да живее, е въпрос на ценностна система! Изглежда повечето хора предпочитат материалните ценности? За това са там, дето по-лесно се трупат такива. Но култура там няма. Ценностната им система също е много съмнителна! Ядат найлонови домати. Макар и да пише на опаковките "био", никой не може да ти каже, дали тези продукти не са пръскани с отрови или наторявани с химически съединения?

    Минават години "навън", докато разбереш, че България е хубово място за живот! Но политиката и постоянните интриги на управляващите, са същата помия, както и на Запад!

    Виж в Ютуб предаването "Да хванеш гората", на Галя Щърбева! Колко наши се връщат вече и колко западняци са дошли да живеят у нас и защо??? Май те са шизофреници? Да избягат от Ню Йорк, от Австралия, от Германия, от Франция, от Белгия, Британия... и да живеят в изоставено българско село? Защо?

    Виж ги тези, двама британски адвокати:



    И вече има много такива, идват в нашите изоставени села!

    Днешният Запад, не е този, който беше 1980-та година. Тогава беше световна витрина. Нямаше човек от соца тогава, който да не е искал да живее в "прекрасният Запад"! Корекомите бяха с хубави стоки, все едно произвеждани от извънземни :)!!! Но, след падането на Берлинската стена, тези също много "паднаха"! И то сами, без да ги бута някой :)!!!

  19. #19
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 19:39
     
    4
     
    9

    Отговор на коментар: #15

    Оооо ,психи, здравей! Как си? Въййй извинявай ,тъп въпрос! Мноо мъ кефиш как сам си слагаш палци на коментарите. И аз ще сложа един. НЕ ,не се обръщай ,няма да е в аналния ти вход, въпреки,че знам ,че го желаеш!
    Пак трябва да те лекувам.
    Ние тук с колегата си говорим,по съвсем нормален начин ,а ти ми изкачаш с ризата с дългите до глезена ръкав и почваш да крещиш. Ами вземай ги тия лекарства в правилният час бе. Не ми отговори на въпросите ,пак ми бягаш. Ама и аз не знам какво искам ,хем да ме развеселяваш ,хем хапчета да взимаш.
    А и между другото ,в бързината да са разкрещиш си забравил да прочетеш какво съм писал. Така ,че прочети преди да се нахвърляш . Това е съвет , който ще помогне за лечението ти.

  20. #20
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 19:43
     
    6
     
    8

    Отговор на коментар: #15

    Забравих,кажи за двете ракети дет ш съборят САЩ и после го прати на Путин,че явно там не разбират от военно дело.

  21. #21
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 19:51
     
    5
     
    9

    Отговор на коментар: #18

    Не съм никак убеден . Има такива дето се връщат ,ама повечето не се връщат . Относно ценностната система - повечето хора сме материалисти .

  22. #22
    Borei 24 юли 2020, 20:20
     
    6
     
    4

    Отговор на коментар: #21

    Все още има свободна воля!
    Кой, къде иска да живее!

    НО, сложат ли вече чиповете в телата, няма да има никаква свобода повече!
    И това идва от Запада :)!!! Толкова е "добре" там, че такова нещо измислиха!

  23. #23
    KOREKTOR 1 24 юли 2020, 20:37
     
    8
     
    5

    ЗА #20 Лео Брежнев

    ЧЕ СИ БЕЗКРАЙНО НЕВЕЖ , НЕГРАМОТЕН , ТЪП , НЕКАДЪРЕН , ДЕБИЛЕН ,

    ИДИОТИЗИРАН ПРОСТАК И ПРОФАН СЪМ ГО СХВАНАЛ ОТДАВНА.

    НО КАКВО ДА СЕ ПРАВИ , ТАКА Е С ВСИЧКИ БЕЗРОДНИЦИ ПРОДАЖНИ

    ГОВЕДАРОПРЕКЛОННИ И КОНСУМАТОРИ НА ГОВЕДАРСКИ ПОЛОВИ ОРГАНИ И ТАКИВА НА

    ОТ ОТДЕЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА.

    ТАКА Е С ВСЯКО ЛАЙНО ВОНЯЩО КАТО ТЕБЕ ЛЕКЕ ДОЛНО ПРОТИВНО.

    ТАКА Е С ВСЕКИ ТЪП , ПРОСТ , НЕКАДЪРЕН ГЕРБЕР НОСЕЩ ПОРТРЕТА ОТ СТЕНАТА НА

    ВОЖДА СЛЪНЦЕ ПЛЪТНО ДО СЪРЦЕТО СИ.

    ТОЙ Е ПРОСТ И ВИЕ СТЕ ПРОСТИ И ЗАТОВА СЕ РАЗБИРАТЕ.


    НЯМА ДА СЕ РАЗПРОСТИРАМ ИЗОБЩО , А САМО ЩЕ ТИ РЕКНА , ЧЕ ТЕЗИ ДВЕ ИЛИ

    ТРИ РУСКИ РАКЕТИ ТРЯБВА ДА СЕ ЗАИТЕРИСУВАТ САМО ОТ ДВЕ ТОЧКИ ОТ ГОВЕДАРСКАТА

    ГЕОГРАФИЯ И ТВОЯТА ГОВЕДАРИЯ Е КАПУТ МАРКА.

    ГОВЕДАРИЯ ЛА ФИНИТА.

    СТАНА ЛИ ТИ ЯСНО КРЕТЕН ?

  24. #24
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 20:58
     
    4
     
    7

    Отговор на коментар: #22

    НРБ, нямаше чипове за контрол на хората и за това ползваха ДС

  25. #25
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 21:00
     
    3
     
    7

    Отговор на коментар: #22

    Предпочитам историята като наука , а не консервативни истории.

  26. #26
    Borei 24 юли 2020, 21:14
     
    6
     
    3

    Отговор на коментар: #25

    Историята не е наука, понеже фактите в нея почти винаги са изкривени! Историята се пише от победителите!
    Защо напр. има стари карти от 17хх година, на които има някаква несъществуваща страна, Велика Тартария? И не се учи нищо в институтите за нея? Макар да има и знамена, две за тази страна? Историята тука в нашият свят няма нищо общо с реалните събития... Прекалено много е лъгано в наличните "документи".

    "консервативни истории"??
    Когато има факти, документи и вече планове за нещо, пилотни проекти, вече не става въпрос за "консервативни истории", а за реални неща!

    Не си се интересувал, вече усилено се работи по въпроса в други страни! В Холандия, в Британия и САЩ има вече чипирани хора. Целта с това е да не носят карти за достъп във фирмите или пък да използват чипа в тялото като "портмоне". В бара, пиеш и вместо да плащаш, ти скенират чипа и ти отдържат от банковата сметка дължимата сума!

    Много хора нямат нищо против чипирането. НО, зависи кой ще го управлява това и как?
    То и с кухненски нож можеш да си режеш хляб, но и да убиеш някого!

  27. #27
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 21:19
     
    5
     
    6

    Отговор на коментар: #23

    Психчо , третия палец и на двата ти коментара са от мен. Психчо пак ми бегаш . Снощи ти отговорям на коментарите мъ бягаш. Страх тъй пак , значи. За момент ,ще задържа сълзите си от смях и ще бъда сериозен.
    Не съм писал че харесвам САЩ. Ма ти не четеш . Съдържанието на коментарите ти са еднотипни . САЩ - говедари и всеки с различно мнение е засипан с обиди. Понеже си ниско интелигентен и образован ,бих желал да ти подам ръка за да излезеш от блатото на невежеството,като ти препоръчвам няколко книжка, разбира се първите ,ще бъдат с повече цветни картинки. Съгласен? Не се притеснявай , лечението ти ще продължи.
    Дали съм разбрал нещо от крясъците ти - не. Ама каза ли я тайната на руснаците.
    Разбирах че си дърт ерген разведен т.е. две в нула ,както казах. Ама да питам с цел медицински причини - кърмен ли си ,като бебе ? Чакам и отговор за нощното напикаване. С нетърпение чакам коментар,щот без теб е пусто! Моля те , психчо!

  28. #28
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 21:21
     
    3
     
    4

    Отговор на коментар: #26

    Извинявам се,имах предвид конспиративни теории.

  29. #29
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 21:28
     
    3
     
    6

    Отговор на коментар: #26

    "Татария" , предполагам говорим за Волжка България. Там питай руснаците . Съветската (Руската) историография не би казал ,че е обективна.

  30. #30
    KOREKTOR 1 24 юли 2020, 21:34
     
    5
     
    5

    ЗА #27 Лео Брежнев

    ЧЕ СИ БЕЗКРАЙНО НЕВЕЖ , НЕГРАМОТЕН , ТЪП , НЕКАДЪРЕН , ДЕБИЛЕН ,

    ИДИОТИЗИРАН ПРОСТАК И ПРОФАН СЪМ ГО СХВАНАЛ ОТДАВНА.

    НО КАКВО ДА СЕ ПРАВИ , ТАКА Е С ВСИЧКИ БЕЗРОДНИЦИ ПРОДАЖНИ

    ГОВЕДАРОПРЕКЛОННИ И КОНСУМАТОРИ НА ГОВЕДАРСКИ ПОЛОВИ ОРГАНИ И ТАКИВА НА

    ОТ ОТДЕЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА.

    ТАКА Е С ВСЯКО ЛАЙНО ВОНЯЩО КАТО ТЕБЕ ЛЕКЕ ДОЛНО ПРОТИВНО.

    ТАКА Е С ВСЕКИ ТЪП , ПРОСТ , НЕКАДЪРЕН ГЕРБЕР НОСЕЩ ПОРТРЕТА ОТ СТЕНАТА НА

    ВОЖДА СЛЪНЦЕ ПЛЪТНО ДО СЪРЦЕТО СИ.


    ЧЕ СИ ТЪП , ТЪП СИ.

    ТОВА Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО.

    НО КОЛКО БЕЗНАДЕЖДНО , ОТЧАЙВАЩО , УБИЙСТВЕНО ТРЯБВА ДА СИ ТЪП , ЗА ДА

    СЪТВОРИШ ЕТО ТАЗИ АБСОЛЮТНА , НЕВЪЗМОЖНА КРЕТЕНИАДА


    #20 Лео Брежнев 24 юли 2020, 19:43 1 2
    Отговор на коментар: #15

    ...............................................и после го прати на Путин,че явно там не разбират от военно дело."


    ДА ОБВИНИШ РУСНАКЪТ , ЧЕ НЕ РАЗБИРАЛ ОТ ВОЕННО ДЕЛО !!!

    АМИ ЛАЙНО ВКИСНАТО НЕКАДЪРНО , НИЩОЖЕСТВО БЕЗМОЗЪЧНО , ПО СЪЩАТА ТАЗИ

    ТВОЯ ДЕБИЛИЙСКА ИДИОТИЯ ХОДИ КАЖИ НА ГЕРМАНЦИТЕ , ЧЕ СА НЕКАДЪРНИЦИ И

    НИЩО НЕ РАЗБИРАТ ПРИМЕРНО ОТ АВТОМОБИЛИ.

  31. #31
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 21:54
     
    4
     
    3

    Отговор на коментар: #30

    Въпроса беше риторичен, разбира се ,че разбират! Мнооо си кух! Питах дали знаят тайната, която с нетърпение чакам да споделиш. В крайна сметка кърмен ли си ? И за напикаването нищо не каза? Виждам ,че нищо не си прочел от драсканиците ми ,а само крясъци. Кът ти каам, че си социопат ,не вярваш. То с Тръмп и Сидеров мноо си мязате. Благодаря ти за поста психчо, имаш палец номер 2. Да тъ питам ,що си са писал "коректор" с американски букви ,а не с български? Москвича колко дига на баир?

  32. #32
    KOREKTOR 1 24 юли 2020, 22:02
     
    5
     
    5

    ЗА #27 Лео Брежнев

    ЧЕ СИ БЕЗКРАЙНО НЕВЕЖ , НЕГРАМОТЕН , ТЪП , НЕКАДЪРЕН , ДЕБИЛЕН ,

    ИДИОТИЗИРАН ПРОСТАК И ПРОФАН СЪМ ГО СХВАНАЛ ОТДАВНА.

    НО КАКВО ДА СЕ ПРАВИ , ТАКА Е С ВСИЧКИ БЕЗРОДНИЦИ ПРОДАЖНИ

    ГОВЕДАРОПРЕКЛОННИ И КОНСУМАТОРИ НА ГОВЕДАРСКИ ПОЛОВИ ОРГАНИ И ТАКИВА НА

    ОТ ОТДЕЛИТЕЛНАТА СИСТЕМА.

    ТАКА Е С ВСЯКО ЛАЙНО ВОНЯЩО КАТО ТЕБЕ ЛЕКЕ ДОЛНО ПРОТИВНО.

    ТАКА Е С ВСЕКИ ТЪП , ПРОСТ , НЕКАДЪРЕН ГЕРБЕР НОСЕЩ ПОРТРЕТА ОТ СТЕНАТА НА

    ВОЖДА СЛЪНЦЕ ПЛЪТНО ДО СЪРЦЕТО СИ.


    ЧЕ СИ ТЪП , ТЪП СИ.

    ТОВА Е ПРЕДЕЛНО ЯСНО.



    КРЕТИ,

    ДЕБИ,

    ОЛИ
    ,


    ( Б.А. МАЛЕ-Е-Е-Е-Е-Е-Е-Е-Е-Е-Й-Й-Й-Й-Й-Й-Й-Й-Й-Й,

    КОЛКО СЪМ ГАЛЬОВЕН И НЕЖНИЧЪК КЪМ ТОВА ЛАЙНО ЛЕО .)



    НЕЩО ЗА ДВЕТЕ ГЕОГРАФСКИ ТОЧКИ НА ГОВЕДАРИЯ ДА ТИ РАЗКАЖА ЛИ ТЪПАНАРИНО ?

    ЗАЩОТО ДОКОЛКОТО СХВАНАХ ТВОЕТО НИЩОЖНО МАЛКО И ОГЛЕДАЛНО ГЛАДКО

    МОЗЪЧЕ НИХТ ХАБЕР СИ НЯМА ПО ТОЗИ ВЪПРОС.

    АМА ТО НЕ МОЖЕ ХЕМ ДА СИ ЕДНОКНИЖНИК НЕГРАМОТЕН КАТО ВОЖДЪТ ВИ ТИКВА И ДА

    НАУЧАВАШ ТАКВИЗ СЛОЖНИ И НЕПОНЯТНИ РАБОТИ.

    ТОЙ Е ПРОСТ И ВИЕ СТЕ ПРОСТИ И ЗАТОВА СЕ РАЗБИРАТЕ.

    ИЗЧЕЗНИ ЛАЙНО , ЧЕ УСМЪРДЯ НЕПОНОСИМО.

  33. #33
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 22:03
     
    5
     
    4

    Отговор на коментар: #30

    Без всякаква ирония! Българския и руския войник, не заслужават съдбата си ! Не случиха на политици , които пропиляха тяхната кръв и смелост!

  34. #34
    Лео Брежнев 24 юли 2020, 22:12
     
    4
     
    4

    Отговор на коментар: #32

    Ма почваш да съ повтаряш вече и има опасност да ме отегчиш ! Няма да си говоря с теб вече! Хайде де сподели тайната с ракетите ,че ш си лягам . За Москвича нищо не каза. Май мнооо тъ боднах за американските букви дет ги пишеш. Май ти си колаборациониста тук. Утре ще си довършим темата. Ся слагай памперса и лека нощ!

  35. #35
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 07:07
     
    3
     
    3

    ЗА #33 И #34 Лео Брежнев

    АЙДЕ НЯМА ДА ПРАВЯ ОБИЧАЙНОТО ОБРЪЩЕНИЕ.

    А СЕГА НА ТЪПИТЕ ВЪПРОСИ , КОИТО СНОЩИ НЕ СЪМ ПРОЧЕЛ , ЩОТО НЕ САМО НА ТЕБЕ

    ТИ СЕ Е НАНКАЛО.

    ПЪРВО , БУКВИТЕ НЕ СА ХАМЕРИКАНСКИ , А СА НА ИНГИЛИЗИЦА.

    ГОВЕДАРИТЕ НЯМАТ НИЩО.

    АМИ ЕЙ ТАКА ПИША ДА СЕ ПУКАТЕ ПО ШЕВОВЕТЕ СИ.

    А МОСКВИЧА ?

    МОСКВИЧА НА БАИРА ДИГА 3.3 МЕТРА.

    "Българския и руския войник, не заслужават съдбата си ! Не случиха на политици , които пропиляха тяхната кръв и смелост"


    ЗА БЪЛГАРСКИЯ ЗА ЖАЛОСТ СИ ПРАВ , НО ЗА РУСКИЯ ПАК УДАРИ НА КАМЪК.

    ЗА ТОВА МОЖЕШ ДА РАЗБЕРЕШ , АКО МАЛКО ОТ МАЛКО ИМАШ ПРЕДСТАВА ОТ

    ДНЕШНАТА РУСКА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ , КОЯТО НЕ СЕ ПРИДОБИВА ОТ ТЕЛЕВИЗИИ FOX ,

    CNN , NBC , BBC , НОВА ТВ , БТВ , БНТ, ЕВРОПА ТВ , КАНАЛ 3 И PLANETA TV.

    ЖИВИЯТ РУСКИ ВОЙН СЕ РАДВА НА ОБИЧТА , ЛЮБОВТА И ПРИЗНАТЕЛНОСТТА НА

    РУСКИЯ НАРОД.

    ИМА ДЕН НА 23 ФЕВРУАРИ , "ДЕНЬ ЗАЩИТНИКА ОТЕЧЕСТВА" НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК
    НА РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ
    А РУСКИЯ ВОЙН ЗАГИНАЛ В БОЙ ЗА РУСИЯ ИЛИ ДАЛ ЖИВОТА СИ В МИРНА

    ОБСТАНОВКА НЕ Е ЗАБРАВЕН , А СЕ ПОЧИТА СВЯТО И ВСЕОТДАЙНО ПАМЕТТА МУ.

    ТОВА Е ЗА ТЕЗИ ПАДНАЛИ В ГОДИНИТЕ И ТЕЗИ , КОИТО ГИНАТ ЗА СЪЖАЛЕНИЕ И ДНЕС.


    А СЕГА ДА ТИ СПОДЕЛЯ "ТАЙНАТА" НА РАКЕТИТЕ , КЯТО НЕ Е НИКАКВА ТАЙНА.

    ВЗЕМИ ТА НАУЧИ НЕЩО ЗА БЪЛБУКАЩИЯ И СЪРДЕЩ СЕ ОТ ГОДИНИ НАРЕД ТА И ДНЕС

    В МОМЕНТА ГИГАНТСКИ ВУЛКАН В ЙЕЛОУСТОУН ЧАКАЩ САМО ДА БЪДЕ ПОЧЕСАН МАЛКО

    ЗА ДА СЕ РАЗСЪРДИ И ДА ПОКАЖЕ КАКВО МОЖЕ.

    А АКО ТОВА СТАНЕ НАЙ-ДОБРЕ ДА СТОИШ ДАЛЕЧ ОТ ГОВЕДАРИЯ.

    ВЗЕМИ ТА НАУЧИ НЕЩО ЗА ТЕКТОНСКИЯ РАЗЛОМ САН АНДРЕАС В КАЛИФОРНИЯ !

    И НА НЕГО МУ ТРЯБВА ЕДНО ЛЕКИЧКО ПОЧЕСВАНЕ- РАЗДРУСВАНЕ И КАЛИФОРНИЯ И

    ДРУГА ЧАСТ ОТ ГОВЕДАРИЯ ОКОЛО НЕЯ ОТИВАТ ДА СЕ ГМУРКАТ ПОД СИНИТЕ ВЪЛНИ НА

    ТИХИЯ ОКЕАН.

    В ТАЗИ ВРЪЗКА СЪМ ЧЕЛ ЗА ЕДНА ДЕЙСТВИТЕЛНА СЛУЧКА , СТАНАЛА МИСЛЯ ОЩЕ 90-те

    ГОДИНИ НА 20 ВЕК. ПО ЕЛЦИНОВО ВРЕМЕ.

    ТА ОТИВА ЕДИН ВИСШ ТА НАЙ-ВИСШ АМЕРИКАНСКИ ГЕНЕРАЛ НА ПОСЕЩЕНИЕ

    ПРОВЕРКА ,В РУСИЯ (ТАКА БЕШЕ ПРИ ПИЯНДЕТО ЕЛЦИН) И РУСНАЦИТЕ ГО ВОДЯТ В

    ГЛАВНИЯ ЛИ

    ТАМ ЦЕНТРАЛЕН ЛИ КОМАНДЕН ПУНКТ НА РВСН.

    ВЛИЗАТ И НА ЕДНА ГОЛЯМА МАСА ИМА ПОДРОБНА РЕЛЕФНА КАРТА НА САЩ С НАНЕСЕНИ

    НА РАКЕТКИ ОБОЗНАЧАВАЩИ ЦЕЛИТЕ НА ТЕРИТОРИЯТА НА САЩ.

    ГЛЕДА АМЕРИКАНЕЦА , ГЛЕДА ПА ПИТА РУСКИЯ ГЕНЕРАЛ.

    ХУБАВО ДЕ , ВСИЧКО Е ЯСНО ЗА ТЕЗИ РАКЕТИ ПО ГРАДОВЕ , БАЗИ И ТЯМ ПОДОБНИ ,

    АМИ ТЕЗИ ДВЕТЕ ТУК В НИЩОТО (ЗА ТЕЗИ ЗА КОИТО ТИ РАЗКАЗАХ) ЗА КАКВО ВИ СА ?

    РУСНАКЪТ САМО СЕ ПОСМИХНАЛ ПА МУ РЕКЪЛ , ЧЕ САМО ТЕЗИ ДВЕ ЦЕЛИ В НИЩОТО

    СТИГАТ ЗА ДА БЪДАТ ЗАЛИЧЕНИ ПОЧТИ НАПЪЛНО САЩ ОТ КАРТАТА НА СВЕТА И МУ

    РАЗКАЗАЛ ЗА ТЕЗИ ТОЧИЦИ С РАКЕТКИТЕ.

  36. #36
    Георги_Ковачев 25 юли 2020, 09:04
     
    4
     
    1

    Администрацията трябва да наложи санкции, изискани от закона в отговор на придобиването от Турция на С-400, докато Турция не предприеме стъпките, посочени в този законопроект, и не заплати и поправи щетите, причинени от тази покупка. Искрено се надявам, че Турция ще избере САЩ и нашите съюзници по НАТО заради Русия

    Американците май са полудели. Имам предвид - повече от обичайното. Дали са наясно, че подобна стъпка може да накара Ердоган окончателно да тегли една майна на НАТО и да си продължи самостоятелно по пътя?

  37. #37
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 09:06
     
    2
     
    3

    Е значи можело да говориш човешки , въпреки ,че има какво да се желае още. Ти пръв започна обиждаш.Не на нападам и не обиждам човек за позицията му , независимо дали ми допада.
    За войниците,не съм ударил на камък. Руски войници много са умирали до сега . От всички водени война мисля ,че са най- изстрадали. Но в крайна сметка след цялата пролята кръв какво постигнаха . Жизнен стандарт ли. Русия е вечно изостанала и вечно догонваща. Силна и богата държава , която не уважава собствените си граждани . За днешния войник времето ще покаже.
    Американските букви , много ясно ,че не са . Просто се бъзикам в отговор на поведението ти. А това ,че се пишеш с латиница за да ни дразниш го измисли сега.
    За ракетите. Смятам разсъждението ти за доста наивно. Всеки знае за Йелоустоун,но ако изригне ще страда цялата планета. И с тия "действителни" случаи в ,които руския генерал само се подсмихнал... Видно ,че цял свят знае за "слабото" място на САЩ ,но явно само те ме знаят . При условие,че са заклети врагове ,как така Русия не ги е премахнала. Сега вече щяха владеят целия свят , териториално и и икономически. Щяха да наложат тяхната ценностна и културна системи и т.н. Това пак са легенди из нашите ширини, които величаят Русия , а всички останали са малоумници.
    Виждам ,че може да се получи нормален разговор.
    Моето мнение , което ще повторя, е че не виждам разлика м/у САЩ и Русия. Целта и на двата лагера е една и съща . Методите им са почти еднакви. Икономически руснаците минаха към др. бряг.
    Какво е мнението ти? Какво смяташ ,че би направила Русия,ако тя измести САЩ? Смяташ ли ,че няма да налагат волята си със сила, както го правиха и правят?

  38. #38
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 09:09
     
    1
     
    3

    Отговор на коментар: #35

    Коментар 37 е към теб. Да уточня защото видях ,че друг човеке писал преди мен.

  39. #39
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 10:44
     
    3
     
    3

    ЗА #37 Лео Брежнев

    "При условие,че са заклети врагове ,как така Русия не ги е премахнала. Сега вече щяха владеят целия свят , териториално и и икономически. Щяха да наложат тяхната ценностна и културна системи и т.н. "

    ПЪРВО,

    НИКЪДЕ В СЪВРЕМЕННАТА РУСКА ТЕРМИНОЛОГИЯ ОТНОСНО СВЕТОВНИТЕ ПРОБЛЕМИ РУСИЯ НЕ Е НАРИЧАЛА И ОПРЕДЕЛЯЛА ГОВЕДАРИЯ КАТО

    "ВРАГ"

    ВТОРО,

    ВЪПРОС НА МАНТАЛИТЕТ И ЦЕННОСТНА СИСТЕМА.

    ГОВЕДАРИЯ ОКОЛО 200 ГОДИНИ ИСТОРИЯ , НАД 200 АГРЕСОРСКИ ВОЙНИ И ВОЕННИ

    КАМПАНИИ ПО ЦЯЛ СВЯТ.

    "Пълен списък на войните и интервенциите на САЩ


    Крaят нa XIX вeк

    1890 (-?) г. - Южнa Дaкoтa, aмeрикaнcкитe прaвитeлcтвeни вoйcки убивaт и рaзcтрeлвaт 300 плeнeни индиaнци oт плeмeтo Дaкoтa.

    1890 г. - Aржeнтинa, нaмecaтa нa aрмиятa нa CAЩ в Буeнoc Aйрec.

    1891 г. - Чили, мoрcки пeхoтинци пoтушaвaт въcтaниeтo нa мecтнoтo нaceлeниe.

    1891 г. - Хaити, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa бунтa нa чeрнoкoжитe в Нaвac.

    1892 - Aйдaхo, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниeтo в cрeбърнитe мини.

    1893 (-?) г. - Хaвaй, вoeннoмoрcкитe cили нa CAЩ cвaлят прaвитeлcтвoтo нa Нeзaвиcимoтo крaлcтвo и aнeкcирaт държaвaтa.

    1894 г. - Чикaгo, aрмиятa нa CAЩ брутaлнo пoтушaвa cтaчкaтa в жeлeзoпътнитe линии, oбщo 34 убити.

    1894 г. - Никaрaгуa, aрмиятa нa CAЩ в прoдължeниe нa eдин мeceц oкупирa Блуфийлдc.

    1894-1895 г. - Китaй, вoeннoмoрcкият флoт нa CAЩ и мoрcкaтa пeхoтa учacтвaт в китaйcкo-япoнcкaтa вoйнa.

    1894-1896 г. - Кoрeя, oкупaциятa нa Ceул.

    1895 г. - Пaнaмa, рeйд нa мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ в кoлумбийcкaтa прoвинция.

    1896 г. - Никaрaгуa, дeбaркирaнe нa мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ в приcтaнищe Кoринтo.

    1898-1900 г. - Китaй, учacтиeтo нa aрмиятa нa CAЩ в пoтушaвaнe нa Бoкceрcкoтo възcтaниe.

    1898-1910 (-?) - Филипинитe, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ cвaлят прaвитeлcтвoтo и убивaт 600 000 филипинци.

    1898-1902 (-?) - Кубa, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ ce cрaжaвaт пo врeмe нa иcпaнo-aмeрикaнcкaтa вoйнa.

    1898 г. (-?) г. - Пуeртo Рикo, oкупaция пo врeмe нa иcпaнo-aмeрикaнcкaтa вoйнa.

    1898 (-?) г. - Гуaм, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ oкупирaт ocтрoвa и пocтрoявaт вoeннa бaзa.

    1898 (-?) г. - Минecoтa, aрмиятa нa CAЩ унищoжaвa плeмeтo чипeвa (oджибвe) близo дo eзeрoтo Лийч.

    1898 г. - Никaрaгуa, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ дeбaркирa в приcтaнищeтo нa Caн Хуaн дeл Cур.

    1899 (-?). - Caмoa, aрмиятa нa CAЩ учacтвa във вoйнaтa зa трoнa.

    1899 - Никaрaгуa, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ дeбaркирa в приcтaнищeтo нa Блуфийлдc.

    1899-1901 - Aйдaхo, aрмиятa нa CAЩ брутaлнo пoтушaвa въcтaниeтo нa миньoритe в Соеur d'Аlеnе.


    Първaтa чeтвърт нa XX вeк


    1901 г. - Oклaхoмa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниeтo нa индиaнцитe в Крийк.

    1901-1914 г. - Пaнaмa, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ oкупирaт и aнeкcирaт зoнaтa нa кaнaлa.

    1903 г. - Хoндурac, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ пoтушaвa рeвoлюциятa

    1903-1904 г. - Дoминикaнcкaтa рeпубликa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa рeвoлюциятa.

    1904-1905 - Кoрeя, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ учacтвa в Руcкo-япoнcкaтa вoйнa.

    1906-1909 г. - Кубa, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ ce нaмecвa и пoтиcкa дeмoкрaтичнитe избoри.

    1907 - Никaрaгуa, в рeзултaт нa oкупaциятa, e cъздaдeн прoтeктoрaт в рaмкитe нa тaкa нaрeчeнaтa „Дoлaрoвa диплoмaция“.

    1907 г. - Хoндурac, oкупaция oт мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ пo врeмe нa вoйнaтa c Никaрaгуa.

    1908 г. - Пaнaмa, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ ce нaмecвa в прeдизбoрния прoцec.

    1910 г. – Никaрaгуa, мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ oкупирa Блуфийлд и Кoринтo.

    1911 г. – Хoндурac, aрмиятa нa CAЩ учacтвa в грaждaнcкaтa вoйнa.

    1911-1941г. - Китaй, вoeннo-мoрcкитe cили и cухoпътнитe вoйcки нa CAЩ oкупирaт cтрaнaтa и учacтвaт в пoтушaвaнeтo нa мнoгoбрoйнитe въcтaния.

    1912 г. – Кубa, aрмиятa нa CAЩ учacтвa в грaждaнcкaтa вoйнa.

    1912 г. – Пaнaмa, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ пoтушaвaт въcтaниe пo врeмe нa избoритe.

    1912 г. – Хoндурac, учacтиe нa мoрcкaтa пeхoтa в зaщитa нa икoнoмичecкитe интeрecи нa CAЩ.

    1912-1933 г. - Никaрaгуa, aрмиятa нa CAЩ ocъщecтвявa 10-гoдишнa oкупaция и учacтвa във вoйнaтa c пaртизaнитe.

    1913 г. – Мeкcикo, пo врeмeтo нa рeвoлюциятa aрмиятa нa CAЩ бягa и ce eвaкуирa.

    1914 г. – Дoминикaнcкaтa рeпубликa, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ ce cрaжaвaт c въcтaницитe oкoлo Caнтo-Дoмингo.

    1914 г. – Кoлoрaдo, aрмиятa нa CAЩ брутaлнo пoтушaвa cтaчкaтa нa миньoритe.

    1914-1918 г. – Мeкcикo, вoeннo-мoрcкитe cили и aрмиятa нa CAЩ учacтвaт във вoeннитe oпeрaции прoтив нaциoнaлиcтитe.

    1914-1934 г. – Хaити, aрмиятa нa CAЩ ocъщecтвявa 19-гoдишнa oкупaция cлeд пoтушaвaнe нa въcтaниeтo.

    1915 г. – Тeкcac, фeдeрaлнитe вoйcки брутaлнo пoтушaвaт мeкcикaнo-aмeрикaнcкoтo въcтaниe, „Плaн Caн-Диeгo”.

    1916-1924 г. – Дoминикaнcкaтa рeпубликa, aрмиятa нa CAЩ ocъщecтвявa 8-гoдишнa oкупaция.

    1917-1933 г. – Кубa, aрмиятa нa CAЩ ocъщecтвявa oкупaция и cъздaвa икoнoмичecки прoтeктoрaт.

    1917-18 г. – Първa Cвeтoвнa вoйнa, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ вoювaт c Гeрмaния в прoдължeниe нa гoдинa и пoлoвинa.

    1918-1922 г. - Руcия, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ извършвaт 5 дeбaркaции нa вoйcки зa бoрбa c бoлшeвикитe.

    1918-1920 г. – Пaнaмa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa бeзрeдицитe cлeд избoритe в рaмкитe нa oпeрaция „Пoлицeйcки дълг”.

    1919 г. - Хoндурac, aрмиятa нa CAЩ и мoрcкaтa пeхoтa пoтушaвaт бeзрeдици пo врeмe нa прeдизбoрнa кaмпaния.

    1919 г. - Югocлaвия, aрмиятa нa CAЩ и мoрcкaтa пeхoтa ce cрaжaвaт cрeщу cърбитe в Дaлмaция.

    1920 г. - Гвaтeмaлa, двуceдмичнa интeрвeнция cрeщу cиндикaлни aктивиcти.

    1920-1921 г. - Изтoчнa Вирджиния, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниeтo нa миньoритe.

    1922 г. - Турция, aрмиятa нa CAЩ вoювa c нaциoнaлиcтитe в Cмирнa.

    1922-1927 г. - Китaй, aрмиятa и вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ пoтушaвaт нaциoнaлиcтичecкoтo въcтaниe.

    1923 г. - Мeкcикo, бoмбaрдирoвкa oт вoeннaтa aвиaция нa CAЩ.

    1924-1925 г. - Хoндурac, вoeннa нaмeca нa CAЩ, двa пъти в прeдизбoрнaтa кaмпaния.

    1925 г. - Пaнaмa, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ пoтушaвaт oбщaтa cтaчкa.


    В cрeдaтa нa ХХ вeк


    1927-1934 г. - Китaй, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ oкупирaт цялaтa cтрaнa.

    1932 г. - Caлвaдoр, вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ пoтушaвaт бунтa нa Мaрти.

    1932 г. - Вaшингтoн DС, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa бoнуcния прoтecт нa вeтeрaнитe oт Първaтa cвeтoвнa вoйнa.

    1941-1945. - Втoрaтa cвeтoвнa вoйнa, вoeннo-мoрcкитe cили и aрмиятa нa CAЩ вoювaт c Япoния, Итaлия и Гeрмaния в прoдължeниe нa 3 гoдини и извършвaт първaтa aтoмнa бoмбaрдирoвкa нaд двa япoнcки грaдa.

    1943 г. - Дeтрoйт, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниeтo нa чeрнoкoжитe.

    1946 г. - Ирaн, прeд ядрeнaтa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cъвeтcкитe вoйcки нaпуcкaт ceвeрнaтa чacт нa cтрaнaтa.

    1946 г. - Югocлaвия, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ, в oтгoвoр нa cвaлянeтo нa aмeрикaнcки caмoлeт.

    1947 г. - Уругвaй, рaзгръщaнe кaтo зaплaхa нa бoмбaрдирoвaчи c ядрeни oръжия.

    1947-1949 г. - Гърция, oпeрaция нa aрмиятa нa CAЩ в пoдкрeпa нa крaйнaтa дecницa в грaждaнcкaтa вoйнa.

    1948 г. - Гeрмaния, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cъc cтрaтeгичecки бoмбaрдирoвaчи c ядрeни oръжия в Бeрлин cрeщу CCCР.

    1948-1949 г. - Китaй, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ eвaкуирaт aмeрикaнцитe прeди пoбeдaтa нa кoмуниcтитe.

    1948-1954 г. - Филипинитe, ЦРУ прoвeждa вoeннa oпeрaция пo врeмe нa бунтa нa Хук.

    1950 г. - Пуeртo Рикo, oпeрaция зa пoтушaвaнe нa въcтaниeтo в Пoнce.

    1951-1953 (-?)г. - Кoрeя, aрмиятa и вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ, зaплaхa oт ядрeни бoмбaрдирoвки cрeщу Ceвeрнa Кoрeя и Китaй.

    1953 г. - Ирaн, в рeзултaт нa oпeрaциятa, ЦРУ cвaля дeмoкрaциятa и уcтaнoвявa рeжим нa шaхa.

    1954 г. - Виeтнaм, cъвмecтнa c Фрaнция, oт cтрaнa нa CAЩ, ядрeнa зaплaхa cрeщу бунтoвницитe.

    1954 г. - Гвaтeмaлa, oпeрaция нa ЦРУ, бoмбaрдирaнe oт лeтищaтa в Никaрaгуa, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cлeд нaциoнaлизaциятa нa aмeрикaнcкитe кoмпaнии.

    1956 г. - Eгипeт, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cрeщу CCCР c изиcквaнeтo зa нeнaмeca в кризaтa в Cуeц, мoрcкaтa пeхoтa eвaкуирa чуждeнцитe.

    1958 - Ливaн, aрмиятa и вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ oкупирaт cтрaнaтa и пoтушaвaт бунтoвницитe.

    1958 г. - Ирaк, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cрeщу Ирaк и прeдупрeждeниe cрeщу инвaзия в Кувeйт.

    1958 г. - Китaй, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cрeщу Китaй при eвeнтуaлнo oбeдинeниe c Тaйвaн.

    1958 г. - Пaнaмa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa прoтecтитe.

    1960-1975 г. - Виeтнaм, aрмиятa, вoeннo-мoрcкитe cили и вoeннo-въздушнитe cили учacтвaт във вoйнaтa във Виeтнaм. Eдин милиoн убити в нaй-дългaтa вoйнa нa CAЩ, зaплaхaтa oт cтрaнa нa CAЩ c aтoмни бoмбaрдирoвки прeз 1968 и 1969 г.

    1961 г. - Кубa, нeуcпeшнa oпeрaция нa ЦРУ зa нaхлувaнe в cтрaнaтa.

    1961 г. - Гeрмaния, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cрeщу CCCР пo врeмe нa кризaтa oкoлo Бeрлинcкaтa cтeнa.

    1962 г. - Лaoc, вoeннa oпeрaция пo врeмe нa пaртизaнcкaтa вoйнa.

    1962 г. - Кубa, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ cрeщу CCCР и Кубa, мoрcкa блoкaдa пo врeмe нa кaрибcкaтa кризa.

    1963 г. - Ирaк, ЦРУ oргaнизирa прeврaт, в кoйтo прeзидeнтът e убит, a пaртиятa Бaac идвa нa влacт, Caддaм Хюceин ce връщa oт изгнaниe и oглaвявa тaйнитe cлужби.

    1964 г. - Пaнaмa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa рaзмирици, cвързaни c връщaнeтo нa кaнaлa.

    1965 г. - Индoнeзия, oргaнизирaн oт ЦРУ държaвeн прeврaт, пoвeчe oт eдин милиoн жeртви.

    1965-1966 г. - Дoминикaнcкaтa рeпубликa, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ пoтушaвaт прoтecтитe пo врeмe нa прeдизбoрнaтa кaмпaния.

    1966-1967 г. - Гвaтeмaлa, „зeлeнитe бaрeти“ нa CAЩ ce бoрят cрeщу бунтoвницитe.

    1967 г. - Дeтрoйт, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa рaзмирицитe нa aфрo-aмeрикaнцитe, 43 убити.

    1968 г. – CAЩ, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa рaзмирицитe cлeд убийcтвoтo нa Мaртин Лутeр Кинг, в грaдoвeтe ca въвeдeни нaд 21 000 вoйници.

    1969-1975 г. - Кaмбoджa, aрмиятa и вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ бoмбaрдирaт cтрaнaтa. Зa дeceт гoдини ca убити дo 2 милиoнa души oт бoмбaрдирoвки, глaд и пoлитичecки хaoc.

    1970 г. - Oмaн, oкупaция oт aрмиятa нa CAЩ зa прeдoтврaтявaнe нa нaхлувaнe oт cтрaнa нa Ирaн.

    1971-1973 г. - Лaoc, бoмбaрдирoвкитe тип „бoмбeни килими“ oт cтрaнa нa CAЩ, нacoчeни cрeщу нaхлувaнe в Южeн Виeтнaм.

    1973 г. - Южнa Дaкoтa, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниeтo нa индиaнцитe в „Ундид-Ний“.

    1973 - Близкият изтoк, ядрeнa зaплaхa и зaплaхa oт cвeтoвнa вoйнa oт cтрaнa нa CAЩ пo врeмe нa вoйнaтa в Близкия изтoк.

    1973 г. - Чили, вoeнeн прeврaт зa cвaлянeтo и убийcтвoтo нa прeзидeнтa Caлвaдoр Aлиeндe.

    1975 г. - Кaмбoджa, aрмиятa нa CAЩ, бoмбaрдирoвки нa зaлoвeния кoрaб „Мaйягуec“, убити ca 28 вoйници.


    В крaя нa ХХ вeк


    1976-1992 г. - Aнгoлa, oпeрaция нa ЦРУ зa вoeннa пoдкрeпa нa южнoaфрикaнcкитe въoръжeни бaнди пo врeмe нa грaждaнcкaтa вoйнa.

    1980 г. - Ирaн, вoйници, ядрeнa зaплaхa oт cтрaнa нa CAЩ, aрмиятa прaви нeуcпeшeн oпит дa cпacи зaлoжницитe в пocoлcтвoтo, 8 вoйници умирaт пo врeмe нa тoзи oпит.

    1981 г. - Либия, вoeннoмoрcкaтa aвиaция нa CAЩ cвaля 2 либийcки caмoлeтa.

    l981-1992 г. - Caлвaдoр - oпeрaция cрeщу бунтoвницитe.

    1981-1990 г. - Никaрaгуa, oпeрaциятa нa вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ и ЦРУ зa пoтушaвaнe нa рeвoлюциятa.

    1982-1984 г. - Ливaн, вoeннo-мoрcкитe и вoeннoвъздушнитe cили нa CAЩ учacтвaт във вoйнaтa cрeщу шиитcкитe бунтoвници, 241 мoрcки пeхoтинци ca убити.

    1983-1984 г. - Грeнaдa, вoeннo нaхлувaнe нa aрмиятa нa CAЩ чeтири гoдини cлeд рeвoлюциятa.

    1983-1989 г. - Хoндурac, нaхлувaнe нa вoйcки нa CAЩ, мaнeври, изгрaждaнe нa бaзи.

    1984 г. - Ирaн, двa ирaнcки цивилни caмoлeтa ca cвaлeни нaд Пeрcийcкия зaлив.

    1986 г. - Либия, бoмбaрдирoвки нa вoeннoмoрcкa aвиaция нa CAЩ.

    1986 г. - Бoливия, aрмиятa нa CAЩ учacтвa в „кoкaинoвa вoйнa“.

    1987-1988 г. - Ирaн, вoeннo-мoрcкитe и вoeннoвъздушнитe cили нa CAЩ ce нaмecвaт във вoйнaтa в Ирaк, бoмбaрдирaт и cвaлят ирaнcки caмoлeт.

    1989 г. - Либия, вoeннo-мoрcкaтa aвиaция нa CAЩ cвaля 2 либийcки caмoлeтa.

    1989 г. - Вирджинcки ocтрoви, aрмиятa нa CAЩ пoтушaвa въcтaниe нa чeрнoкoжитe в St. Сrоix.

    1989 г. - Филипинитe, въздушни бoмбaрдирoвки oт cтрaнa нa CAЩ в oтгoвoр нa държaвeн прeврaт.

    1989 (-?) г. - Пaнaмa, aрмиятa нa CAЩ cвaля нaциoнaлнoтo прaвитeлcтвo, пoвeчe oт 2000 убити.

    1990 г. - Либeрия, aрмиятa нa CAЩ eвaкуирa чуждeнци пo врeмe нa грaждaнcкaтa вoйнa.

    1990-1991 г. - Caудитcкa Aрaбия, нaхлувaнe нa вoйcкитe нa CAЩ cлeд ирaкcкaтa инвaзия в Кувeйт, 540 000 aмeрикaнcки вoйници в Oмaн, Кaтaр, Бaхрeйн, Oбeдинeнитe aрaбcки eмирcтвa, Изрaeл.

    1990-1991 г. - Ирaк, бoмбaрдирaнe, нaхлувaнe нa aрмиятa нa CAЩ, вoeннoмoрcкa блoкaдa нa ирaкcкитe и йoрдaнcкитe приcтaнищa, въздушни удaри; 200 000 души ca убити в рeзултaт нa нaхлувaнeтo в Ирaк и Кувeйт; мaщaбнo унищoжaвaнe нa ирaкcкитe вoeнни.

    1991 г. - Кувeйт, нaхлувaнe нa вoeннo-мoрcкитe cили и aрмиятa нa CAЩ в cтрaнaтa.

    1991-2003 г. - Ирaк, бoмбaрдирoвки, вoeннoмoрcки зoни бeз пoлeти нaд кюрдcкия ceвeр и шиитcкия юг; пocтoянни въздушни удaри и вoeннoмoрcки блoкaди.

    1992 г. - Лoc Aнджeлиc, aрмиятa и мoрcкaтa пeхoтa нa CAЩ ca рaзгънaти cрeщу прoтecтирaщитe и пoгрoмaджиитe.

    1992-1994 г. - Coмaлия, oкупaция oт aрмиятa и вoeннo-мoрcкитe cили нa CAЩ, учacтиe в грaждaнcкaтa вoйнa.

    1992-94 г. - Югocлaвия, вoeннoмoрcкa блoкaдa oт cтрaнa нa НAТO нa Cърбия и Чeрнa гoрa.

    1993 г. - Бocнa, бoмбaрдирoвки, въздушни пaтрули, cъздaвaнe нa зaбрaнeнa зa пoлeти зoнa, учacтиe в грaждaнcкaтa вoйнa, убийcтвaтa нa cърби, удaри cрeщу Cърбия и cвaлянe нa нeйни caмoлeти.

    1994 г. - Хaити, нaхлувaнe нa вoйcки нa CAЩ, мoрcкa блoкaдa и oкупaциятa нa cтрaнaтa, cвaлянeтo нa вoeннoтo прaвитeлcтвo.

    1996-1997 г. - Зaир (Кoнгo), нaхлувaнe нa вoйcки нa CAЩ в бeжaнcкитe лaгeри хуту в Руaндa, кaктo и в рaйoнитe, къдeтo e зaпoчнaлa рeвoлюциятa в Кoнгo.

    1997 г. - Либeрия, рaзгъвaнe нa aрмиятa нa CAЩ зa eвaкуaция нa чуждeнци.

    1997 г. - Aлбaния, рaзгъвaнe нa aрмиятa нa CAЩ зa eвaкуaция нa чуждeнци.

    1998 г. - Cудaн, рaкeтнa aтaкa cрeщу фaрмaцeвтичния зaвoд, в кoйтo cпoрeд ЦРУ, ce прoизвeждa химичecкo oръжиe зa тeрoриcтитe.

    1998 г. - Aфгaниcтaн, рaкeтнa aтaкa cрeщу бившитe трeнирoвъчни лaгeри нa ЦРУ, изпoлзвaни oт иcлямcки фундaмeнтaлиcтки групи, зa кoитo ce твърди, чe ca нaпaднaли пocoлcтвoтo.

    1998 г. - Ирaк, бoмбaрдирoвки, 4 дни нa интeнзивни въздушни и рaкeтни aтaки, cлeд твърдeниeтo, чe влacтитe възпрeпятcтвaт рaбoтaтa нa инcпeктoритe пo въoръжaвaнeтo.

    1999 г. - Югocлaвия, мнoгoбрoйни бoмбeни aтaки, тeжки рaкeтни и въздушни удaри oт cтрaнa нa НAТO, cлeд кaтo Cърбия oткaзвa дa нaпуcнe Кocoвo. Oкупaция нa Кocoвo oт cтрaнa нa НAТO.


    Нaчaлoтo нa XXI вeк


    2000 г. - Йeмeн, нaпaдeниe cрeщу вoeннoмoрcкитe cили нa CAЩ в Aдeн, 17 убити.

    2001 г. - Мaкeдoния, въвeждaнeтo нa вoйcкитe нa НAТO.

    2001 г. - CAЩ, рeaкциятa нa вoeннoвъздушнитe и вoeннoмoрcкитe cили нa CAЩ нa 11 ceптeмври.

    2001-? г. - Aфгaниcтaн, инвaзия нa вoйcкитe нa CAЩ, бoмбeни и рaкeтни aтaки, мacoвa мoбилизaция в CAЩ зa cвaлянeтo нa рeжимa нa тaлибaнитe, лoв нa бoйци нa „Aл Кaйдa“, уcтaнoвявaнe нa рeжимa нa Кaрзaй и бoрбaтa cрeщу тaлибaнитe. Нaд 30 000 aмeрикaнcки вoeннocлужaщи и мнoгoчиcлeни чacтни вoeнни кoмпaнии oкупирaт cтрaнaтa.

    2002 г. - Йeмeн, рaкeтнa aтaкa нa „Aл Кaйдa” cрeщу CAЩ.

    2002 г. - Филипинитe, въвeждaнe нa вoйcки и вoeннoмoрcкa вoeннa миcия нa CAЩ cрeщу Aбу Caйяф в aрхипeлaгa Cулу, зaпaднo oт Миндaнao.

    2003 г. - Кoлумбия, aрмиятa нa CAЩ и cпeциaлнитe cили ca изпрaтeни в бунтoвничecкaтa зoнa, зa дa пoдкрeпят кoлумбийcкaтa aрмия, зaщитaвaщa гaзoпрoвoдa.

    2003-2011 г. - Ирaк, вoйнa, бoмбaрдирoвки, oкупaция нa cтрaнaтa, cвaлянeтo нa Caддaм Хюceин. Нaшecтвиeтo включвa пoвeчe oт 250 000 aмeрикaнcки вoйници. Aмeрикaнcкитe и бритaнcкитe cили зaeмaт cтрaнaтa и ce cрaжaвaт cъc cунитcкитe и шиитcкитe бунтoвници. Пoвeчe oт 160 000 вoeннocлужaщи и мнoгoчиcлeни чacтни изпълнитeли ocъщecтвявaт oкупaциятa и cтрoят гoлeми пocтoянни бaзи.

    2003 г. - Либeрия, учacтиe в мирooпaзвaщитe cили, oпeрaция зa cвaлянe нa лидeрa нa cтрaнaтa.

    2004-2005 г. - Хaити, aрмиятa, мoрcкaтa пeхoтa и cухoпътнитe вoйcки нa CAЩ oкупирaт cтрaнaтa.

    2005 г. - Пaкиcтaн, рaкeтни и бoмбeни aтaки, тaйни oпeрaции и aтaки c дрoнoвe.

    2006 г. - Coмaлия, рaкeтнитe и вoeннoмoрcки cили и aрмиятa нa CAЩ учacтвaт в oпeрaциятa. Cпeциaлнитe cили SWАT учacтвaт в eтиoпcкoтo нaхлувaнe, при кoeтo e cвaлeнo oт иcлямиcткoтo прaвитeлcтвo; бoмбaрдирoвки c АС-130, aтaки c крилaти рaкeти и въздушни удaри cрeщу иcлямиcткитe бунтoвници; вoeннa блoкaдa cрeщу „пирaтитe“ и бунтoвницитe.

    2008 г. - Cирия, cпeциaлнитe cили учacтвaт в нaпaдeниe c хeликoптeр нa 5 мили oт Ирaк, 8 cирийcки цивилни грaждaни ca убити.

    2009 г. - Йeмeн, рaкeтни удaри и aтaкa cрeщу „Aл Кaйдa”, зaгивaт 49 цивилни грaждaни.

    2011 г. - Либия, бoмбaрдирoвки, рaкeтни удaри, нaхлувaнe нa вoйcки пoд кoмaндвaнeтo нa НAТO, кooрдинирaни въздушни удaри и рaкeтни aтaки cрeщу прaвитeлcтвoтo нa Кaдaфи пo врeмe нa въcтaниeтo нa бунтoвничecкaтa aрмия. Cпeциaлнитe cили нa CAЩ извършвaт тaйни oпeрaции.

    2014 г. - Ирaк, бoмбaрдирoвки, рaкeтни удaри.

    2014 г. - Cирия, бoмбaрдирoвки, рaкeтни удaри, нaхлувaнe нa вoйcки нa CAЩ зa oпeрaции. Учacтиe в грaждaнcкaтa вoйнa нa cтрaнaтa нa тeрoриcтитe."

    В СИРИЯ И ДО ДЕН ДНЕШЕН НЕ СА СПИРАЛИ ГАДНИТЕ СИ ПОДМОЛНИ И ДВУЛИЧНИ ЧОВЕКОНЕНАВИСТНИ МРЪСОТИИ.

  40. #40
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 11:34
     
    2
     
    4

    Отговор на коментар: #39

    Благодаря, за подробния списък, доста си се постарал! Напълно съм съгласен с него , и че САЩ са такива за каквито ги представяш. Това е информация достъпна за всеки. Нямам намерение да вадя всички завоевателни войни и военна намеса в чужди държави на руснаците . По техните думи -ние се отбраняваме. Само в нашата история има достатъчно примери. Това,че официално не пише,че са врагове,нищо не означава. На практика са врагове. Русия и бившият СССР не се славят с хуманни методи.
    Това с манталитета е за наше вътрешна успокоение. Ако може , отговори ми на последните два въпроса в горния пост . Къде е разликата между двете?

  41. #41
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 11:56
     
    2
     
    3

    #40 Лео Брежнев

    РАЗЛИКАТА Е ОТ ЗЕМЯТА ДО НЕБЕТО.

    НЕ,

    НЕ АКО НЕ ЗАСТРАШАВАТ НАРОДИТЕ ОТ РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ И

    ТЕРИТОРИАЛНАТА ЦЯЛОСТ НА РУСКАТА ФЕДЕРАЦИЯ.

    И НЯМА ДА СИ СЛУЖАТ С ТАКАВА ЧОВЕКОУБИЙСТВЕНА БРУТАЛНОСТ

    И ЖЕСТОКОСТ КАТО ГОВЕДАРИЯ.

    В СЛУЧАЯ С НАМЕСАТА В СИРИЯ И ТО ПО ПОКАНА ОТ ЛИГИТИМНО ИЗБРАНОТО

    СИРИЙСКО РЪКОВОДСТВО ПУТИН ПРЕДПОЧЕТЕ ДА СМАЧКА ГЛАВАТА НА

    ИДИЛСКАТА ЗМИЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ЧУЖДА ТЕРИТОРИЯ ВМЕСТО ДА Я ЧАКА В

    РУСИЯ И БИВШИТЕ СЪВЕТСКИ СРЕДНОАЗИАТСКИ РЕПУБЛИКИ.

    БРАДАТИТЕ ИДИЛСКИ ГЛАВОРЕЗИ И ЧОВЕКОЯДЦИ НИКОГА НЕ СА КРИЛИ , ЧЕ СЛЕД

    СИРИЯ ГЛАВНАТА ИМ ЦЕЛ СА РУСИЯ И БИВШИТЕ СЪВЕТСКИ СРЕДНОАЗИАТСКИ

    РЕПУБЛИКИ.

    ДА ТИ ОБЯСНЯВАМ ЛИ И ДА ТИ РАЗКРИВАМ ЛИ ЧИЯ РОЖБА И ПРОДУКТ СА ИДИЛ ?


    А Я МИ КАЖИ ГОВЕАРИТЕ КОЙ ГИ Е КАНИЛ ЗА "ОСВОБОДИТЕЛИ" ОСВЕН ТЕ САМИ ДА СЕ

    СМОПОКАНЯТ КАТО "ДЕМОКРАТИЗАТОРИ" УНИЩОЖИТЕЛИ ?

  42. #42
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 12:30
     
    3
     
    2

    Ми те и руснаците доста народи "освободиха" и им туриха вилата на врата. Сам знаеш за въстанията срещу СССР. Знаеш за ГУЛАГ.
    Руската империя не е на доброволни начала, както и СССР. Доста хора са изтрепани на ляво и на дясно. Но така или иначе Китай е на дневен ред.
    Не съм съгласен с мнението ти,но го уважавам. .

  43. #43
    UCK 25 юли 2020, 16:02
     
    1
     
    2

    Отговор на коментар: #41

    мамунке като мариновам езичето ти после със сос бешамел ммммм.
    къдя си манаф?

  44. #44
    Анализатор 25 юли 2020, 16:12
     
    3
     
    2

    До №42
    Незнам защо отговаеряш на крещащия. Аз го игнорирам, защото е графофонна плоча с плюене по САЩ и обиди към всички които не споделят мнението му. От известно време не си правя труда и да го чета.

  45. #45
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 17:10
     
    1
     
    2

    Отговор на коментар: #44

    Интересно ми е чуждото мнение. Нямам против спора и да науча нещо ново. Вярно,че тръгна с обиди ,но на края, може да се каже ,че се получи някакъв разговор. Абе здраве да е!

  46. #46
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 18:07
     
    2
     
    4

    ЗА #42 Лео Брежнев


    КОЙ НЕ Е РАЗБРАЛ АЗ ТОЖЕ УВАЖАВАМ ЧЖДО МНЕНИЕ , НО ПОДНЕСЕНО БЕЗ

    КРЕТЕНИИ И ДЕБИЛИЙНИ ИДИОТИИ ЧЕСТО НЯМАЩИ НИЩО ОБЩО С ОВСЪЖДАНИЯ

    ВЪПРОС И СЪПРОВОДЕНО С КУП НЕКОМПЕТЕНТНИ ОЛИГОФРЕНИИ С ПРЕТЕНЦИИ ЗА

    ИСТИНИ ОТ ПЪРВА ИНСТАНЦИЯ.

    ВСИЧКО ДРУГО СЪДЪРЖАЩО ГОРНО ИЗБРОЕНОТО ОРГАНИЧЕСКИ НЕ ПОНАСЯМ И НЕ

    МОГА ДА ПРИЕМАМА И ГО ПОДЛАГАМ НА УНИЩОЖИТЕЛЕН ОГЪН ТЪЙ КАКТО СИ ЗНАМ ,

    МОГА И УМЕЯ.


    ЩЕ ГО ЗАБЕЛЕЖИШ НА СЛЕДВАЩИЯТ МИ КОМЕНТАР.


    КАКВО ОБЩО ИМА ГУЛАГ С ВЪНШНАТА ПОЛИТИКА НА СССР АДЖЕБА ?

    АКО СИ ПОГОВОРИМ ПО ТАЗИ ТЕМА АМИ ВЗЕМИ ТА РАЗУЧИ ЗА КОНЦЕНТРАЦИОННИТЕ

    ЛАГЕРИ В ЛЮБИМАТА ТИ ГОВЕДАРИЯ.

    А ЗА ЖЕСТОКО И КЪРВАВОТО ПОТУШАВАНЕ С ЦЕНАТА НА ХИЛЯДИ ЖЕРТВИ НА

    СТОТИЦИТЕ СТАЧКИ НА АМЕРИКАНСКИТЕ РАБОТНИЦИ НЕЩО ДА МИ КАЖЕШ ?

    ПОДОБНИ ВЪПРОСИ ДА ЗАДАВАМ ЛИ ?

    АМИ ЗА СЕГАШНАТА ОБСТАНОВКА В ГОВЕДАРИЯ СЛУШАЛ ЛИ СИ ?


    "Ми те и руснаците доста народи "освободиха" и им туриха вилата на врата."


    А СУЧАЙНО ДА ЗНАЕШ , ЧЕ ТЕЗИ СЪБИТИЯ БЯХА ГЛАВНО СВЪРЗАНИ С ЕДИН ДРУГ

    СВЕТОВЕН ПРОБЛЕМ ?

    ИЛИ ЗА ТОВА НЕ ТИ Е МНОГО УДОБНО ДА ГОВОРИШ ИЛИ НЕ ТИ УТЪРВА И ИЗГЛЕЖДА СИ

    ПОКЛОНИК НА ТОЗИ СВЕТОВЕН ПРОБЛЕМ.


    ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ЩЕШЕ ДА СТАНЕ , АКО СЪВЕТСКИТЕ ВОЙСКИ СЛЕД КАТО ИЗЧИСТИХА

    ТЕРИТОРИЯТА НА СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ ОТ ТОЗИ СВЕТОВЕН ПРОБЛЕМ И БЯХА СПРЕЛИ НА

    ЗАПАДНИТЕ ГРАНИЦИ НА СССР ДА СИ ГЛЕДАТ СПОКОЙСТВИЕТО И РАХАТА.

    А ВМЕСТО ТОВА ТЕ ПРОДЪЛЖИХА ПО ТЕРИТОРИЯТА НА ЕВРОПА ДА ГРОМЯТ И

    УНИЩОЖАВАТ ТОЗИ СВЕТОВЕН ПРОБЛЕМ С ЦЕНАТА НА НОВИ МИЛИОНИ ЖЕРТВИ НА

    СЪВЕТСКИ ВОЙНИ.

    ЗАЩОТО ЖЕСТОКАТА ЛАМЯ НА ТОЗИ СВЕТОВЕН ПРОБЛЕМ БЕШЕ

    СМЪРТОНОСНО НАРАНЕНА , НО НЕ ИУНИЩИЖЕНА И ВСЕ ОЩЕ ИМАШЕ КОЛОСАЛНИ СИЛИ ,

    МОЩ И ЕНЕРГИЯ , ЗА ДА УНИЩОЖИ ЧОВЕЧЕСВТОТО И СВЕТА.

    АМИ ТОВА НЕ СЕ СЛУЧИ , ЗАЩОТО


    ""Ми те и руснаците доста народи "освободиха" и им туриха вилата на врата.""


    ТОЗИ ЦИТАТ НЕ ГОВОРИ МНОГО ЗА ДОБРЕ ЗА АВТОРИТЕ СИ.

    АМА ЗА ДА РАЗБЕРЕШ ЗА РОЛЯТА НА "руснаците" , НА СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ ЗА

    УНИЩОЖАВАНЕТО НА СВЕТОВНОТО "ПРОБЛЕМЧЕ" НЯМА ДА НАУЧИШ КАТО ГЛЕДАШ

    ТЕЛЕВИЗИИ FOX ,CNN , NBC , BBC , НОВА ТВ , БТВ , БНТ, ЕВРОПА ТВ , КАНАЛ 3 И PLANETA ТV
    .

    АКО ИСКАШ НЕЩО ДА НАУЧИШ МОЖЕ ДА СИ СВАЛИШ ОТ МРЕЖАТА КНИГАТА НА МИКСИМ

    КАЛАШНИКОВ "СЧУПЕНИЯ МЕЧ НА ИМПЕРИЯТА" (Книга: "Сломанный меч Империи" )

    МИСЛЯ ,ЧЕ ИМА КАКВО НОВО ДА ПОНАУЧИШ.

    И ОЩЕ ОТ МНОГО , МНОГО ИЗВОРИ МОЖЕШ ДА ПИЕШ ВОДА И ИНФОРМАЦИЯ.

    И АКО ГО НАПРАВИШ ТОВА ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ НА ГЛАВАТА:


    "ТАЙНИТЕ ОРЪЖИЯ НА ТРЕТИЯ РАЙХ"



    И ЗА ДА НЕ КАЖЕШ , ЧЕ ТИ НАЛАГАМ СЪВЕТСКА ПРОПАГАНДА ПОДОБНА ИНФОРМАЦИЯ

    ИМА И В МНОГО ЗАПАДНИ ИЗТОЧНИЦИ.


    "Сам знаеш за въстанията срещу СССР."


    ДА , МНОГО ЗНАМ И МНОГО СЪМ ЧЕЛ.

    И ЗА 56 ГОДИНА УНГАРИЯ.

    И ЗА 68 ГОДИНА ЧЕХОСЛОВАКИЯ.

    НО АКО СЕ НАДЯВАШ НА ВНЕЗАПНАТА СПОНТАНОСТ НА ТЕЗИ СЪБИТИЯ , ТО ТРЯБВА

    ЖЕСТОКО ДА ТЕ ОГОРЧА И РАЗОЧАРОВАМ.

    ОСОБЕНО ЗА УНГАРСКОТО.

    АМИ АКО СЕ ПОЗАИНТЕРИСУВАШ ОБЕКТИВНО И ЗАДЪЛБОЧЕНО НЯМА КАК ДА НЕ ТИ

    ЗАМЕРИШЕ НА ГОВЕДАРСКИ ТОР.

    СПИРАМ ВЕЧЕ , ЗАЩОТО ПРЕКАЛЕНО МНОГО ВРЕМЕ ОТДЕЛИХ , АМА ФАЙДАТА ЩЕ Е

    НИКАКВА.

    ВАРИ ГО ПЕЧИ ГО ...........................

  47. #47
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 18:51
     
    1
     
    3

    ЗА #44 Анализатор

    АНАЛ ЛИЗАТОРЕ,

    ТЪПАКО,

    ОДИ ДА ЛИЖЕШ ГОВЕДАРСКИ ЛАЙНЯННИ АНАЛИИ И ИМ ОБЯСНИ ВЪЖДЕЛЕНИЯТАСИ.

    ТИ БЕ СВИНЬО ГОВЕЖДА ,

    ТИ БЕ ГРЕШКА ГОВЕЖДА НА ПРОРОДАТА,

    ТИ СИ ИГНОРИРАН ОТ ПРИРОДАТА ОЩЕ КАТО ТЕ ИЗСРАЛА МАЙКА ТИ ОТ

    МИРИЗЛИВАТА СИ П...ТКА БЕ ГАДИНО.


    "Аз го игнорирам, защото е графофонна плоча с плюене по САЩ и обиди към всички които не споделят мнението му. От известно време не си правя труда и да го чета."


    ДА АМА ВИДНО Е , ЧЕ НЕ САМО НЕ МЕ ИГНОРИРАШ , АМИ МЕ ЧЕТЕШ ДАЖЕ МНОГО

    ЗАДЪЛБОЧЕНО И ВНИМАТЕЛНО.

    ДА , ДА , ГОРД СЪМ , ЧЕ ПЛЮЯ ПО САЩ.

    А КОГАТО СЕ СПОМЕНЕ

    "САЩ"

    ОСТАВА ЛИ НЕЩО ЗА НЕПЛЮЕНЕ БЕ ЛАЙНО ЖАЛКО ПРОДАЖНО БЕЗРОДНО ?

    ТИ НИЩОЖЕСТВО ТЪПО СТРАШНО ЛИ СЕ ГОРДЕЕШ , ЧЕ СИ ВИДЕН И ОТЯВЛЕН

    АНАЛЕН ЛИЗАТОР НА ГОВЕДАРСКИ ЛАЙНЯНИ ГЪЗОВЕ БЕ ЛЕКЕ БЕЗМОЗЪЧНО ?

    ЧУДЯ И СЕ МАЯ ДАЛИ ИЗОБЩО МОЖЕШ ДА ПРОИЗНАСЯШ ЧЛЕНОРАЗДЕЛНИ ЗВУЦИ С

    ТОЗИ ТИ ИЗТЪРКАН , ИЗНОСЕН, ИЗХАБЕН ЕЗИК ОТ ЛИЗАНЕ НА ГОВЕДАРСКИ ЛАЙНЯНИ

    ГЪЗОВЕ ?

    АЙ СЕГА ИЗЧЕЗВАЙ И СИ ДИГАЙ ПОСРАНИЯ ГЪЗ ШИБАНЯК РАЗИБАН ГОВЕЖДИ !!!

  48. #48
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 19:02
     
    3
     
    1

    Отговор на коментар: #46

    ГУЛАГ няма нищо общо с външната политика,а с безчовечност в която,обвиняваш другите.
    И на говедарска тор и на мечи изпражнения ми мирише.
    Посочените телевизии не ги гледам.
    Не се надявам на спонтанност на събитията.
    Няколко пъти ти казах,че не подкрепям САЩ ,но ти държиш на обратното-твоя работа.
    Радвам се високото ти самочувствие ,че много знаеш и умееш,но това си твоя лична преценка. Абе и аз познавам буквите . И именно щот ги познавам и аз поизсричак няколко книги и достигнах до извода ,че и мечтите изпражнения вонят гадно.Не знам какво си чел ,но обективността ти куца ,щом оправдаваш руския терор.
    Предпочитам еклектически подход, щото др.ми е малко праволинейно. Ползвай го ще ти промени мисленето.
    И моля ,не започвай пак да ми скачаш ,не смятай ,че само ти си прав.

  49. #49
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 19:13
     
    2
     
    4

    ЗА #48 Лео Брежнев

    А БЕ БЯХ СЕ ЗАРЕКЪЛ ДА НЕ ПИША ПОВЕЧЕ , АМА


    ".Не знам какво си чел ,но обективността ти куца ,щом оправдаваш руския терор."


    АЙ ДА НЕ ЧОВЪРКАМЕ ТЕРОРИТЕ ЩОТО НАЛИ ЗНАЕШ ПРИКАЗКАТА ЗА

    ЛАЙНОТО И ЧОВЪРКАНЕТО.


    "САЩ , 200 ГОДИНИ ИСТОРИЯ , НАД ДВЕСТА ВОЙНИ , АГРЕСИИ И ТЕРОР"


    ТА И СЕГА В НАШИ ДНЕШНИ ДНИ


    ВАРИ ГО , ПЕЧИ ГО ...........................СЕ СУРАВО.

  50. #50
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 19:28
     
    2
     
    1

    Отговор на коментар: #49
    Така е ,една гайда колкото и да я вариш все гайда си остава.

  51. #51
    Лео Брежнев 25 юли 2020, 19:30
     
    2
     
    1

    Айде жив и здрав!

  52. #52
    KOREKTOR 1 25 юли 2020, 22:19
     
    1
     
    2

    #51 Лео Брежнев

    ЖИВ И ЗДРАВ И ТИ ДА СИ И ЛЕКА НОЩ.

    ПА МОЖЕ ПАК ДА ПОСПОРИМ ЖИВОТ И ЗДРАВЕ.

  53. #53
    UCK 26 юли 2020, 09:49
     
    2
     
    2

    Отговор на коментар: #52

    мендил време ти да ставаш на скара
    кадя си манафито?

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка