Армията поиска от Плевнелиев: Мораториум на съкращенията, ревизия на сделките на Ангелов, възстановяване на чл.69

Pan.bg 01 мар 2013 | 23:09 views (5422) commentaries(25)
img Днес на Обществения съвет при Президента на Република България Росен Плевнелиев бе поканен и майор о.р. Иван Милов, председател на легия "Раковски" и изразител на нагласите сред военните от БА.
Ето какво предложи майор о.р. Милов на Плевнелиев:

"Предложения на БОЛ „Раковски” за изпълнение в краткосрочен план:

1. Незабавно прекратяване на провежданата политика за противопоставяне на Българската армия на българския народ.

2. Мораториум на съкращенията в Българската армия до провеждане на цялостен анализ на състоянието на Въоръжените сили.
3. Пълна ревизия на направените промени в КСО и възстановяване на чл.69 от КСО във вида му преди 01.01.2013 г.
4. Извършване на пълен одит на Министерство на отбраната и последваща наказателна отговорност при констатиране на нарушения.
5. За служебен министър на отбраната да бъде избран човек, който не е свързан до сега с политически ръководства и не е участвал в политическото управление на Министерство на отбраната.

БОЛ „Раковски” ще направи други предложения, които са с по-дългосрочни времеви граници и касаят законодателни промени, които предложения ще предоставим след активни консултации с наши сродни организации като:
• Съюза на военноинвалидите и военнопострадалите;
• Обществен съвет по въпросите на отбраната;
• Съюз на парашутистите;
• Конфедерация на обществените организации от сигурността и отбраната."

Българските военни се надяват президентът Плевнелиев да уважи техните искания и да започне да ги изпълнява!
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 25

  1. #1
    Тони 01 мар 2013, 23:19
     
    0
     
    0

    Успех!

  2. #2
    JACK 01 мар 2013, 23:51
     
    0
     
    0

    Браво John! Знаех си че в теб има потенциал. Действай смело и разчитай на мен.

  3. #3
    Бейтула 01 мар 2013, 23:58
     
    0
     
    0

    С теб сме Иване. Най трудната първа крачка е направена. Успех!

  4. #4
    555 02 мар 2013, 09:19
     
    0
     
    0

    А защо не се помисли по въпроса,напусналите заради промените в КСО в последните два - три месеца преди 2013 г.,при тяхно желание да бъдат възстановени на длъжност?Реално ако не беше тяхната реакция на действията на Ангелов сега нямаше да се поставя въпроса за КСО .

  5. #5
    Vanya 02 мар 2013, 09:37
     
    0
     
    0

    Подкрепям исканията на българските военнослужещи и Ви пожелавам успех в това трудно, но достойно начинание! Но не забравяйте, че в редиците на БА има и много цивилни служители ,като мен, които са отдали своя живот и професионализъм на тази армия и искаме нормални условия на труд и достойно заплащане !Дано този път някой да ни забележи и да ни чуе !

  6. #6
    library 02 мар 2013, 09:44
     
    0
     
    0

    Подкрепям исканията на българските военнослужещи и Ви пожелавам успех в това трудно, но достойно начинание! Но не забравяйте, че в редиците на БА има и много цивилни служители ,като мен, които са отдали своя живот и професионализъм на тази армия и искаме нормални условия на труд и достойно заплащане !Дано този път някой да ни забележи и да ни чуе !

  7. #7
    Kiro Kirov Kirivistiyaka 02 мар 2013, 10:03
     
    0
     
    0

    Този жест, който направи Плевнелиев, да покани и да даде трибуна на легията, бе немислим преди време. Трябва да му се признае.

  8. #8
    Dim 02 мар 2013, 10:10
     
    0
     
    0

    Good Luck!

  9. #9
    Чукча 02 мар 2013, 10:42
     
    0
     
    0

    До 555: Всички тези, дето си пуснаха рапортите и за които толкова сълзи се проляха, дълго драскаха по тефтерите, хитро и пресметливо си направиха сметките и накрая "се разсърдиха на армията" и си пуснаха рапортите. Вярваш, или не, ама на никого от тези, дето си останаха на длъжностите, не им дреме за тези хитреци! На техните места вече са назначени нови хора, които съвестно си гледат работата. И сега ти какво предлагаш? Пресметливите хитреци отново да подраскат по тефтерите и ако им е по-изгодно, да уволнят съвестните военнослужещи, дето са на техните длъжности и пак да ги върнем, защото не са се "напапкали" достатъчно? Не, те са си направили избора и сега са вече в "мирновременния щат" на НОИ!

  10. #10
    Preslav 02 мар 2013, 10:48
     
    0
     
    0

    Чукча, не съм съгласен. Доста от хората, които напуснаха, наистина бяха съвестни и не си правеха изобщо сметките. Те дойдоха и на шествието и на 14-и октомври - преди да се уволнят, и сега - на 23 февруари. Защо обаче, тези които останаха, не дойдоха? Нима са доволни от Аню? Гарантирам, че скоро ще изпаднат в същото състояние, като напусналите.
    А напусналите и в момента поддържат връзка с колегите си и са истински приятели...
    Доста малка част от тях са пресметливи, както ти ги описваш.

  11. #11
    Политолог 02 мар 2013, 10:55
     
    0
     
    0

    Много се радвам, че тези искания не се подкрепят от СОЗР като лапачите на кюфтета Топалов и Стойков.

  12. #12
    Daniel 02 мар 2013, 11:00
     
    0
     
    0

    Чукча не съди за другите по себе си!
    Браво на м-р Милов, предложенията са напълно приемливи и основателни.

  13. #13
    ivansai 02 мар 2013, 11:07
     
    0
     
    0

    Не само трябва да бъдат възстановени промените в КСО чл. 69, но и трябва да бъде потърсена съдебна отговорност на продажния бивш министър. Затова, че противопостави служителите от сектор "СИГУРНОСТ". Затова, че настрои обществото против Българската армия. Затова, че лансираше чужди интереси, които са в ущърб на Националната сигурност. Затова, че ликвидира формирования пряко участващи в отбраната на Родината ни!

  14. #14
    b 02 мар 2013, 11:59
     
    0
     
    0

    Противопоставяне на служителите в сектор СИГУРНОСТ има и при пенсионирането им.При пенсионирането си военнослужещите получават средно по 100лв по-малко от реалната пенсия заради универсалния фонд .От тази ЕКСТРА са освободени служителите на ДАНС,НСлС,Военно разузнаване.На този въпрос по време на парламентарния контрол министърът в оставка даде неадекватен отговор.

  15. #15
    555 02 мар 2013, 12:25
     
    0
     
    0

    Чукча,явно си от бързо развилите се в последните дни,захапал си топло местенце с надежда да изкараш там дълго и на завет.Така,че разбирам те напълно в нежеланието ти за връщане на достойни офицери в строя.А иначе добре си си направил сметката,че все ще има някой да влиза в огъня а ти да си слушкаш и лапаш каквото дадат.И не си мисли,че всички като тебе мислят само за паричките.Тези 20 заплати не са всичко в службата,има и чест и достоинство.А протеста в армията е с подаване на рапорт.Така,че като искаш сега да се върне КСО от преди 2 месеца,прояви и уважение към тези които с рапортите си го предизвикаха.А колко от тях ще пожелаят връщане - това си е въпрос на избор.

  16. #16
    silvi 02 мар 2013, 12:25
     
    0
     
    0

    Милов, ето още някои предложения:
    1. Връщане на глава ЗОВС
    2. Привеждане на заплатите съгласно закона и да бъдат изплатени със задна дата сумите, които с които бяхме ощетени вече толкова години от това несъответствие

  17. #17
    silvi 02 мар 2013, 12:48
     
    0
     
    0

    Чукча, ти като си толкова голям идеалист, а дай пример на тези "пресметливите папкачи" и ми давай твоята заплата, а ти работи за без пари. Пък на мен ми викай папкач, колкото си искаш.

  18. #18
    петка 02 мар 2013, 14:25
     
    0
     
    0

    Чукча е прав , Аз наистина познавам хора които са навършили 27 г. и всяка година напускат , ей така до пенсия . И кой да ги търпи такива кибици , това предани хора ли са , и те не са малко в армията . Аз мисля , че станалото станало и така трябва да остане. Иначе ставаме смешни , да се пенсинираме , по-късно , по- рано и ние май не знаеме.

  19. #19
    до 555 и Чукча 02 мар 2013, 16:26
     
    0
     
    0

    555, аз Предлагам, освен да се върнат, да не връщат обезщетенията и да им се дадат още толкоз за компенсация, че са хабили нерви, покрай промените на г'Аню ми и още ако решат пак след 3-4 месеца да напуснат да им дадат още по толкова колкото са им дали 2012 и 2013-та , когато са напускали първия път. Да се посрещнат със военни почести и тридневни веселия в който да участват само те!
    До Чукча и Преслав(вече по-сериозно):
    Съгласен съм с Преслав, че не всички бяха като описаните от Чукча, но имаше и доста такива!
    Също така, тези от категорията описана от Преслав, хора на който още и още се усеща липсата, те почти веднага си намериха реализация и вече няма стимул (в рамките на нормалното), който може да ги върне на работа в армията.
    А тези от категорията описана от Чукча, наистина си имат достойни заместници или липсата им хич не се усеща, че има и такива дето всичките им колеги се радват че са се махнали.
    За шествията споделям напълно мнението на Преслав!

  20. #20
    BulgarAirForce 02 мар 2013, 16:37
     
    0
     
    0

    Не ми е ясно какво спорите тук . Ясно е че БА от тази ''тиня'' няма да излезе скоро ,благодарение на нейните командири.Я си спомнете кой командири ясно говореха какво е положението във БА като цяло (ВМС,ВВС и СВ) това бяха майор Иван Милов и ген.Симеон Симеонов още преди да се очаква оставката на Б.Б. , нито Р.Радев нито К.Попов ама никой.И сега отново никой няма да ги чуе колкото ние да спорим тук , колко са читателите на ПАН доста малко хора сме информирани за ситуацията във БА, какво спорим тук кои е прав и кои не . Трябва да се обеденим и да помогнем на Легията и другите генерали който искат силна Армия а не да се караме !!!! Защото нали знаете Съединението Прави Силата!!!!!!!!

  21. #21
    Георгиев 02 мар 2013, 16:56
     
    0
     
    0

    Включете и уволнение на всички назначени от него цивилни директори - бивши членове на политическия му кабинет. Още повече те са назначени без конкурс,използвайки вратичка в Закона за държавния служител.

  22. #22
    silvi 02 мар 2013, 17:01
     
    0
     
    0

    Друго предложение:
    1. Да се извадят военните от НОИ и пенсиите да им се изплащат от бюдежта на МО;
    2. Да се въведе система за пенсиониране взаимствана от някоя от другите натовски държави - пенсията да е процент от актуалната запалта за длъжност, като с нарастване на възрастта да се увеличава този процент.

  23. #23
    Nikola 02 мар 2013, 21:13
     
    0
     
    0

    Браво.Успех!

  24. #24
    silvi 02 мар 2013, 21:42
     
    0
     
    0

    1. Пределна възраст за всички до 60 години, независимо от званието;
    2. Ако военнослужещ се окаже негоден за военна служба по здравословни причини, да му се изплаща максималната пенсия.

  25. #25
    ц ц 03 мар 2013, 11:56
     
    0
     
    0

    silvi тава е добре но няма да го направят, никой /управляващ/не иска играта да има твърди правила в интерес на хората, просто в мътилката хващат повече риба!Но все някога трябва да има начало!

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка