Горещи новини
- Двата самолета C-27J Spartan на ВВС излетяха със спасителните екипи в помощ на пострадалите от земетресението в Турция
- Министърът на отбраната Димитър Стоянов: Продължаваме приоритетно с проектите за модернизация
- Financial Times: Abrams са по-малко подходящи за украинците от немския Leopard
- В Русия серийните доставки на екипировката "Легионер" ще започнат не по-рано от 2035 г
- Ръководителят на Курска област, шеф на създадената в региона народна милиция
- Земетресение с магнитуд 4,6 е станало в Румъния, трусове са усетени и в Молдова
- Земетресения в Турция и Сирия: НАТО и ЕС предлагат помощ
- НЮЗ.БГ: Изпращаме два самолета "Спартан" и спасителни екипи в Турция
- България изпраща два самолета C-27J Spartan със спасители в Турция
- ISW: Путин избягва да взема рисковани решения

Предварителният доклад на US National Transportation Safety Board (NTSB) за катастрофата с Kfir F-21C2 (N404AX) на 6 март 2012 година е, че причината е липса на гориво. Самолетът е собственост на базираната във Виржиния компания Airborne Tactical Advantage Company. Убитият Carroll LeFon е пенсиониран военен пилот, работещ по договор за компанията. Той се отклонява и прави опит да кацне в Рино, Невада. Поради липса на видимост(силен снеговалеж) е насочен обратно към Фалън. Първоначално се е насочил да каца по писта 31, но заради промяна посоката на вятъра се насочва към писта 13. Видимостта е била около една миля и вятър на пориви до 60 километра в час. При захода машината се сблъсква със земята в открито поле и се насочва към сграда на територията на летището, като се забива в нея.
loading...
Други публикации
Напиши коментар