Горещи новини
- Министърът на отбраната Димитър Стоянов: Продължаваме приоритетно с проектите за модернизация
- Financial Times: Abrams са по-малко подходящи за украинците от немския Leopard
- В Русия серийните доставки на екипировката "Легионер" ще започнат не по-рано от 2035 г
- Ръководителят на Курска област, шеф на създадената в региона народна милиция
- Земетресение с магнитуд 4,6 е станало в Румъния, трусове са усетени и в Молдова
- Земетресения в Турция и Сирия: НАТО и ЕС предлагат помощ
- НЮЗ.БГ: Изпращаме два самолета "Спартан" и спасителни екипи в Турция
- България изпраща два самолета C-27J Spartan със спасители в Турция
- ISW: Путин избягва да взема рисковани решения
- Руската офанзива в Донбас може да се очаква по всяко време след 15 февруари

Модернизирана конструкция на двигателя "АИ-222-25" се подготвя за изпитания. В момента двигателя е с тяга 24,65kH при дължина от 1,960 метра, диаметър 0,630 метра и суха маса от 440 килограма. Подготвяната модификация трябва да постигне тяга най-малко с 10% повече. За новата конструкция се подготвя и управляемо сопло с отклонение на 20 градуса във всички посоки. То ще внесе повече реализъм при обучението на пилоти, защото ще има възможност да се управлява вектора на тягата на самолетите с новия двигател. Те ще бъдат извън конкуренция на световния пазар, защото там още не се предлагат УТС с такава опция.
За бъдеще двигателят ще се произвежда изцяло в Русия. Сега се прави в кооперация с Украйна и се монтира на УТС "Як-130".
loading...
Други публикации
Напиши коментар