Горещи новини
- Руските военни унищожиха три сателитни станции Starlink на ВСУ
- ВА „Г. С. Раковски“: Успешно завърши обучението на четирима кадети от Испания по програма „Еразъм+“
- DeepState: Руснаците окупираха Нескучно, обръчът около Велика Новоселка се затяга
- Armymedia.bg: Приет е меморандум за разбирателство с Унгария в сферата на отбранителната промишленост и транспортния сектор
- МО на РФ: През нощта над Русия са свалени 27 дрона на ВСУ
- Otbrana.com: Обявиха 394 места за прием на курсанти
- Otbrana.com: Одобрен е международен договор „Придобиване на управляеми противотанкови ракети „Javelin“
- Военноморската противоминна група в Черно море премина под българско командване за следващите шест месеца
- Марочко: Руските ВС настъпиха в Петропавловка, ВСУ загубиха редица огневи точки
- Свещенослужители от благоевградският православен храм „Въведение Богородично“ осветиха новопридобита автомобилна техника в 3-то бригадно командване
flightglobal.com
Екипите инженери, работещи по изтребителя F-35 Joint Strike Fighter (JSF) откриха вероятната причина за отказа, когато на 16 януари поради теч на гориво е прекратено излитане на F-35B STOVL. Изключени са вероятностите това да е поради грешка в техническата експлоатация или конструктивен недостатък. Причината е горивно-хидравличен тръбопровод (с цел спестяване на тегло вместо стандартна хидравлична течност се използва гориво) към работен цилиндър на едно от соплата, който тръбопровод не отговаря на техническите параметри и е със занижени стойности на качествени показатели. Подобен производствен дефект са открити на още шест самолета F-35B STOVL. Такъв тръбопровод няма на другите две модификации на F-35 Joint Strike Fighter (А и С) и те не са спрени от полети.
Дефектните тръбопроводи са върнати на основния доставчик Pratt & Whitney за замяна. Те са произведени от Stratoflex -поддостачик на спомената по-горе компания. Stratoflex, както и компаниите Rolls-Royce и Pratt &Whitney са предприели мерки за повишаване качествения контрол на производството и съвместимостта на различните части, блокове и системи.
Разработва се план за връщане към полети на 25-те изтребителя F-35B, в който са залегнали мерки за замяна и уточняване проверки на горивните тръбопроводи.
F-35B STOVL е най-проблемният вариант от трите модификации. Той бе на крачка от спиране от изпитания и производство, когато министърът на отбраната на САЩ даде едногодишен изпитателен срок, през който да бъдат отстранени възникналите проблеми.
Екипите инженери, работещи по изтребителя F-35 Joint Strike Fighter (JSF) откриха вероятната причина за отказа, когато на 16 януари поради теч на гориво е прекратено излитане на F-35B STOVL. Изключени са вероятностите това да е поради грешка в техническата експлоатация или конструктивен недостатък. Причината е горивно-хидравличен тръбопровод (с цел спестяване на тегло вместо стандартна хидравлична течност се използва гориво) към работен цилиндър на едно от соплата, който тръбопровод не отговаря на техническите параметри и е със занижени стойности на качествени показатели. Подобен производствен дефект са открити на още шест самолета F-35B STOVL. Такъв тръбопровод няма на другите две модификации на F-35 Joint Strike Fighter (А и С) и те не са спрени от полети.
Дефектните тръбопроводи са върнати на основния доставчик Pratt & Whitney за замяна. Те са произведени от Stratoflex -поддостачик на спомената по-горе компания. Stratoflex, както и компаниите Rolls-Royce и Pratt &Whitney са предприели мерки за повишаване качествения контрол на производството и съвместимостта на различните части, блокове и системи.
Разработва се план за връщане към полети на 25-те изтребителя F-35B, в който са залегнали мерки за замяна и уточняване проверки на горивните тръбопроводи.
Други публикации
Напиши коментар