Помпаж на левия двигател – причина за аварията с F-18D Hornet?

Pan.bg 07 апр 2012 | 08:20 views (10693) commentaries(0)
img Вчера ви осведомихме за разбиването на американски изтребител F/A-18D Hornet в жилищен район, при което за щастие няма загуба на човешки живот ( виж: http://pan.bg/view_article-4-10053-Breaking-news-Amerikanski-iztrebitel-se-e-razbil-v-zhilishten-rajon-vyv-Virdzhiniq.html и http://pan.bg/view_article-5-10054-Fotooko-Nqma-zhertvi-pri-avariqta-s-amerikanskiq-FA-18D.html )
На една от снимките на разбилия се изтребител се вижда, че соплото на десният двигател е напълно отворено, докато това на левият двигател е затворено. Това показва,че десният двигател е работил нормално (инцидентът става при набиране на височина, малко след излитане, което се извършва в режим „форсаж”) и е осигурявал максимална тяга, докато левият – не.
image
Според първите сведения на очевидците малко преди самолетът да се разбие са се чули няколко силни гръмове, което е характерно за това явление.
На 9 декември 2008 подобен инцидент е имало на Западното крайбрежие, когато друг F/A-18D Hornet от състава на VMFAT-101 се е разбил в населен район на Сан Диего.

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка