Горещи новини
- Украински десантчици удариха една от най-модерните руски БМД в Курск
- Тръмп: Да се прекрати войната в Украйна със сила и мъдрост
- Bild: Има "план за победа на Украйна" с прекратяване на огъня, Зеленски отрече
- Зеленски: Украйна не може да оборудва дори 4 от 14-те необходими бригади
- Зеленски: Путин и подобни типове могат да разделят света и да го изядат като пай
- Успешно участие на формирование от Първа група на СКСО в учението Orion-24
- Путин увеличи числеността на армията си до 1,5 милиона войници
- Дания доставя втора партида изтребители F-16 в Украйна
- Седмица на пътната безопасност 16 – 22 септември
- Министър Атанас Илков се включи в шествието под наслов "Стоп на пътните убийства! Да пазим децата - бъдещето на България"
Вчера ви осведомихме за разбиването на американски изтребител F/A-18D Hornet в жилищен район, при което за щастие няма загуба на човешки живот ( виж: http://pan.bg/view_article-4-10053-Breaking-news-Amerikanski-iztrebitel-se-e-razbil-v-zhilishten-rajon-vyv-Virdzhiniq.html и http://pan.bg/view_article-5-10054-Fotooko-Nqma-zhertvi-pri-avariqta-s-amerikanskiq-FA-18D.html )
На една от снимките на разбилия се изтребител се вижда, че соплото на десният двигател е напълно отворено, докато това на левият двигател е затворено. Това показва,че десният двигател е работил нормално (инцидентът става при набиране на височина, малко след излитане, което се извършва в режим „форсаж”) и е осигурявал максимална тяга, докато левият – не.
Според първите сведения на очевидците малко преди самолетът да се разбие са се чули няколко силни гръмове, което е характерно за това явление.
На 9 декември 2008 подобен инцидент е имало на Западното крайбрежие, когато друг F/A-18D Hornet от състава на VMFAT-101 се е разбил в населен район на Сан Диего.
На една от снимките на разбилия се изтребител се вижда, че соплото на десният двигател е напълно отворено, докато това на левият двигател е затворено. Това показва,че десният двигател е работил нормално (инцидентът става при набиране на височина, малко след излитане, което се извършва в режим „форсаж”) и е осигурявал максимална тяга, докато левият – не.
Според първите сведения на очевидците малко преди самолетът да се разбие са се чули няколко силни гръмове, което е характерно за това явление.
На 9 декември 2008 подобен инцидент е имало на Западното крайбрежие, когато друг F/A-18D Hornet от състава на VMFAT-101 се е разбил в населен район на Сан Диего.
Други публикации
Напиши коментар