MBDA и Naval Group обединяват усилията си за нови решения за дистанционна помощ за съдовете на френските ВМС и за клиенти по света

Pan.bg 22 юли 2021 | 14:54 views (624) commentaries(0)
img
хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на mbda.com

Услугата за отдалечена помощ, внедрена от Naval Group и MBDA за френските ВМС, постига няколко цели: осигуряване на бърза диагностика и решение за ремонт на потребители на военноморските системи на всички места и при всякакви обстоятелства.

Дистанционната помощ е сигурна, криптирана от край до край мултимедийна комуникационна система, свързваща кораба с наземни съоръжения за поддръжка. Това позволява на екипажа да установи напълно поверителен диалог в реално време с френския флот и други държавни и / или експерти от индустрията; подпомагат диагностиката в случай на повреди; осигуряват по-голяма автономност на обслужващия персонал; и помощ при подготовката за периоди на поддръжка при връщане от мисии. По този начин дистанционната помощ може да помогне за подобряване на наличността на корабите в експлоатация.

Реализирането на дистанционна помощ вече е започна на многоцелевите фрегатите FREMM и самолетоносача Charles de Gaulle, както и към Службата за поддръжка на флота в Тулон (SSF), аналогичната Служба в Брест SSF и ги свързва с индустриалните обекти на MBDA и Naval Group.

Паскал Джендре, директор за поддръжка и обслужване на клиенти в MBDA Group, подчертава, че: „Ние добре осъзнаваме критичното естество на нашите продукти и системи за въоръжените сили и MBDA винаги е работила честно със своите клиенти през целия жизнен цикъл на тяхното оборудване, гарантиращо им високо ниво на оперативна готовност. Днес ние имаме удовлетворението, заедно с Naval Group, ще можем да предоставяме нашата подкрепа на жените и мъжете, които са ангажирани с отбраната на страната ни, по всяко време, навсякъде те могат да бъдат".

Винсент Мартино-Лагард, директор на "Обслужване" в Naval Group добави: "Това решение за дистанционна помощ, разработено с MBDA, допринася за предлагането на нашите клиенти на по-голяма оперативна наличност на техните кораби. Услугата за дистанционна помощ позволява едновременни дискусии с службата за поддръжка на флота на френския флот и екипажа на кораб за подпомагане на екипажа за решаване на технически проблем в морето. Освен това комплектът за дистанционна поддръжка може да бъде разположен като част от подготовката на период за поддръжка за основен ремонт на кораба".

image
loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка