Катапултът EMALS на Gerald R Ford (CVN 78) няма "ахилесова пета"

Pan.bg 24 юни 2020 | 09:59 views (405) commentaries(0)
img
pan.bg
Според Джеймс Хирц, помощник на секретаря по научните изследвания, развитието и доставките за ВМС на Съединените щати, последните проблеми, които предизвикаха временно спиране на електромагнитната система за запуск на самолети (EMALS) на борда на самолетоносача Gerald R Ford (CVN 78), не сигнализират за проблеми на цялата система. "Нищо от това, което видяхме, нищо от това, което знам, и нищо от това, което обсъждаме, не говори за системен проблем или за "ахилесова пета" на EMALS", казал Хирц пред репортери по време на пресконференция (телемост) на 18 юни. Неотдавнашният проблем с EMALS на борда на самолетоносача Ford беше само пример за това с какви проблеми ще се сблъскат корабът и неговият екипаж при рутинната си работа. На 2 юни, точно преди планирания цикъл с полети, EMALS започна да показва признаци на неизправност, поради което полетите бяха спрени. След няколко дни на отстраняване на неизправностите и оценка на проблемите в системите за управление на електрозахранването на катапулта системата беше възстановена за нормална експлоатация и редовните полети на самолетите бяха възобновени на 7 юни. "Имаше неизправност в системата за управление на захранването. Видяхме това по време на ръчното изключване на системата. Когато настъпи повредата, системата подаде сигнали, които не бяха познати на тестващите я. Специалистите разработиха нова процедура и прилагането й беше успешно", обяснил Хирц.
По информация на janes.com




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

Задължителни полета*

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола
whitewater.bg

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка