Горещи новини
- Зеленски: Западните оръжия най-накрая заработиха мощно на фронта
- Будапеща няма да доставя оръжие на Киев, за да не застраши унгарците от Закарпатието
- Арестович: 50 MLRS HIMARS ще работят в Урал
- НОВ КОМАНДИР НА ВОЕННО ФОРМИРОВАНИЕ 32610 - БАНКЯ
- Бразилски фотомодел и снайперист, загина в Украйна - ВИДЕО
- /ВИДЕО/: Руски изтребител Су-35 свали щурмови самолет Су-25 и два вертолета Ми-24 на ВВС Украйна
- САЩ и съюзниците обсъдиха тавана на цената на руския петрол
- Зеленски съобщи, какво още очаква Украйна да получи от Запада
- Reuters: Джонсън отговори на призивите на министрите да подаде оставка
- АТРАКТИВНО: ВИЖТЕ ГИГАНТИТЕ НА ОКЕАНА! (ЧАСТ 2)
Warning: getimagesize(://): failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/panbgwz9/public_html/view_article.php on line 197
* Разпереност горно/долно крило 11,90/10,75 m
* Дължина 9,17 m
* Носеща площ 37,00 m2
* Маса празен 1300 kg
* Стартова маса 1950 kg
* Скорост максимална 230 km/h
* Скорост крейсерска 210 km/h
* Таван 6500 m
* Далечина на полета 600 km
Допълнителна информация: Втора серия на фамилията ДАР-3. Външната разлика е в закритата или полузакрита кабина. Поставен му е двигател Siemens, 9-цилиндров, звездообразен с въздушно охлаждане. Мощност 355 kW/480 hp. В процеса на експлоатацията се оказа, че има недобро смазване с коляно-мотовилковия механизъм, в резултат на което се къса главната мотовилка на двигателя. При звездообразните двигатели този механизъм е много сложен и коренно различен от познатия ни от автомобилните двигатели. Поради недостатъците в серията, двигателите по-късно са заменени с много по-мощните Alfa-Romeo 126 RC 34.Отличното аеродинамично качество на “Гарван”-а е причина да няма катастрофи, самолетите със спрял двигател кацат успешно. Самолетът е разработен като разузнавателен.
loading...
Други публикации
Напиши коментар