Горещи новини
- /ВИДЕО/: Съветът за национална сигурност и отбрана на Украйна нарече песента "Sigma-boy" руска пропаганда
- /ВИДЕО/: Във ВСУ застреляха украински войник, защото отказал да даде бойно възнаграждение на ръководството
- Сирия постави условие за запазване на руските военни бази
- Иран спусна на вода самолетоносач за дронове
- Киев е готов да създаде хуманитарен коридор за района на Курск, ако Москва „официално го поиска“
- Министерството на правосъдието на САЩ разпуска работната група за конфискация на руски активи
- В САЩ забраниха на транссексуални да участват в женски шампионати
- Тръмп налага санкции на МНС, който по-рано издаде заповед за арест на Нетаняху
- /ВИДЕО/ Shot: Пияни рускиня и адвокат предизвикаха тежка катастрофа с държавен автомобил в Индия
- САЩ обявиха готовността на Тръмп да затегне санкциите срещу Русия
* Разпереност горно/долно крило 11,54 m
* Дължина
а) с двигател Junkers-L2 и BNW-IV 8,50 m
б) с двигател Hispano-Suiza 8,27 m
* Носеща площ 31,87 m2
* Маса празен
а) с двигател Junkers-L2 и BMW-IV 985 kg
б) с двигател Hispano-Suiza 955 kg
* Стартова маса около 1450 kg
* Скорост максимална 210 km/h
a) с двигател BMW-IV 197 km/h
б) с двигател Junkers-L2 199 km/h
* Скорост максимална 83 km/h
* Таван 5500 m
* Далечина на полета около 550 km
Допълнителна информация: Двуместен едномоторен учебно-транспортен биплан. Увеличено с 10% копие на италианския изтребител Caproni Ca-113 с развита втора кабина за наблюдател. Произведен с три различни типа двигатели – Junkers-L2, 6-цилиндров редови с водно охлаждане, мощност 169 kW/230 hp, BNW-IV същата конфигурация, мощност 183 kW/250 hp и Hispano-Suiza, 8-цилиндров V-образен с водно охлаждане и мощност 183,8 kW/250 hp. Не се ползва с добро име поради лошата видимост от кабините, лоша устойчивост при излитане и кацане и много трудно обслужване на морално остарелите двигатели. Добрата му аеродинамика и конструкция стават основа за дълга поредица от модернизации.
Други публикации
Напиши коментар