Горещи новини
- Зеленски: Западните оръжия най-накрая заработиха мощно на фронта
- Будапеща няма да доставя оръжие на Киев, за да не застраши унгарците от Закарпатието
- Арестович: 50 MLRS HIMARS ще работят в Урал
- НОВ КОМАНДИР НА ВОЕННО ФОРМИРОВАНИЕ 32610 - БАНКЯ
- Бразилски фотомодел и снайперист, загина в Украйна - ВИДЕО
- /ВИДЕО/: Руски изтребител Су-35 свали щурмови самолет Су-25 и два вертолета Ми-24 на ВВС Украйна
- САЩ и съюзниците обсъдиха тавана на цената на руския петрол
- Зеленски съобщи, какво още очаква Украйна да получи от Запада
- Reuters: Джонсън отговори на призивите на министрите да подаде оставка
- АТРАКТИВНО: ВИЖТЕ ГИГАНТИТЕ НА ОКЕАНА! (ЧАСТ 2)
Warning: getimagesize(://): failed to open stream: Няма такъв файл или директория in /home/panbgwz9/public_html/view_article.php on line 197
* Разпереност горно/долно крило 11,54 m
* Дължина
а) с двигател Junkers-L2 и BNW-IV 8,50 m
б) с двигател Hispano-Suiza 8,27 m
* Носеща площ 31,87 m2
* Маса празен
а) с двигател Junkers-L2 и BMW-IV 985 kg
б) с двигател Hispano-Suiza 955 kg
* Стартова маса около 1450 kg
* Скорост максимална 210 km/h
a) с двигател BMW-IV 197 km/h
б) с двигател Junkers-L2 199 km/h
* Скорост максимална 83 km/h
* Таван 5500 m
* Далечина на полета около 550 km
Допълнителна информация: Двуместен едномоторен учебно-транспортен биплан. Увеличено с 10% копие на италианския изтребител Caproni Ca-113 с развита втора кабина за наблюдател. Произведен с три различни типа двигатели – Junkers-L2, 6-цилиндров редови с водно охлаждане, мощност 169 kW/230 hp, BNW-IV същата конфигурация, мощност 183 kW/250 hp и Hispano-Suiza, 8-цилиндров V-образен с водно охлаждане и мощност 183,8 kW/250 hp. Не се ползва с добро име поради лошата видимост от кабините, лоша устойчивост при излитане и кацане и много трудно обслужване на морално остарелите двигатели. Добрата му аеродинамика и конструкция стават основа за дълга поредица от модернизации.
loading...
Други публикации
Напиши коментар