„СВ. СВ. КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА” СЕ ОТЧЕТЕ И ВРЪЧИ ПЪРВА НАГРАДА

Pan.bg 01 апр 2010 | 12:45 views (12899) commentaries(0)
img В. Димитров, сп. „Клуб ОКЕАН”

Днес в пресцентъра на Двореца на културата и спорта във Варна търговският директор на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД Илко Запрянов за първи път в историята на дружеството връчи отличието „Туроператор на 2009 г.” на TUI – Германия и „Травел партнер България” ЕООД, което е сто процента собственост на същия и един от водещите в света германски туроператор. Призът получи Валентин Йосифов – изпълнителен директор на „Травел партнер България”. Признанието е за качествено обслужване на хотелите „Азалия”, „Астера”, „Глория” и „Сънрайз клуб”. Основен критерий за определянето на победителя сред около 55 туроператори, с които работи „Св. Св. Константин и Елена”, е била оценката на туристите, преминали през хотелите но дружеството през последния сезон.
image
Немският туроператор TUI е основен клиент на туристическите услуги, предоставяни от дъщерните дружества на холдинга в четиризвездните хотели „Азалия” и „Астера”, с който е сключен дългогодишен договор. Двата хотела са включени в каталога на TUI като „Quality partners”. През 2005 г. и 2006 г. „Астера” оглави класацията за най-качествени услуги в потребителския уебсайт на германския туроператор. Преди две седмици на специална церемония в Хановер Марио Маринов – главен представител на TUI за България, е обявен за „Обслужваш екип № 1” от всички дестинации на компанията по света.
Високата оценка за обслужване осигурява на хотелите на дружеството стабилни позиции както на вътрешния, така и на външния пазар. В резултат на това, през 2009 г., въпреки кризата в бранша, дружеството отчита едва два процента спад в нощувките, в сравнение с предходната година.

image
„Св. Св. Константин и Елена Холдинг” АД притежава и стопанисва над 2 600 легла в четири-, три- и двузвездни хотели и вилни селища. Основните хотелски обекти са „Астера”, „Азалия”, „Глория”, „Росица”, апарт-хотел селище „Сънрайз клуб” и др. В „златната петорка” на дестинациите, които реализират най-голям поток от туристи влизат Германия, Русия, Израел, Румъния и България.
За летен сезон 2010 „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД залага на подобряване на качеството, съдържанието и разнообразието на туристическия продукт. All Inclusive ще бъде въведен и в хотелите „Астера” и „Русалка”. За тях, както и за хотел „Азалия” и „Глория” плажната услуга вече е част от all inclusive-обслужването. Работи се по оптимизиране на съдържанието на All Inclusive – въвежда се и ULTRA-сервиз. Предстои откриването на нов за Варна туристически продукт – бутиков градски хотел и галерия „Графит”.
image
Холдингът е предизвикал интерес на туристическите борси в Берлин, Москва и Букурещ. „Азалия”, „Астера” и „Глория” имат три процента ръст в записванията в сравнение със същия период на миналата година. Над хиляда души са избрали хотелите на холдинга за Великденските празници. Цената на рецепция е същата като през миналия сезон. Очакванията са за сериозен ръст на германския пазар, положителна тенденция за Бенилюкс и Източна Европа, спад в британския пазар. Целта на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД е - във взаимодействие с TUI и „Травел партнер България” ЕООД да постигне нивата на продажби на туристическите услуги, характерни за по-успешната 2008 г.

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка