Горещи новини
- Спуснаха на вода HS NEARCHOS, втората FDI фрегата за ВМС на Гърция (ОГРОМНА МОРСКА ГАЛЕРИЯ)
- С почетен караул от Специалните сили в с. Войводиново бе открит паметник на защитника на Родопите - капитан Петко войвода
- ISW: Кремъл засилва производството на дронове в опит да покаже компенсация за последствията от войната
- АНАЛИЗ: Операция MOSSAD Пейджър: Израел откри нови военни хоризонти
- Джонсън: Да приемем Украйна в НАТО сега, незабавно
- МО, Русия: унищожихме бронирана техника на ВСУ в южнодонецкото направление
- ABC: Израел подготвя 15 години операцията за взривяване на пейджъри в Ливан
- Алаудинов: В Курск ВСУ използват за скривалища танкове Leopard
- Израелската авиация нанесе удари в Южен Ливан
- МВнР, Украйна отговори на Полша: Никакви компромиси с Крим
В. Димитров, сп. „Клуб ОКЕАН”
Днес в пресцентъра на Двореца на културата и спорта във Варна търговският директор на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД Илко Запрянов за първи път в историята на дружеството връчи отличието „Туроператор на 2009 г.” на TUI – Германия и „Травел партнер България” ЕООД, което е сто процента собственост на същия и един от водещите в света германски туроператор. Призът получи Валентин Йосифов – изпълнителен директор на „Травел партнер България”. Признанието е за качествено обслужване на хотелите „Азалия”, „Астера”, „Глория” и „Сънрайз клуб”. Основен критерий за определянето на победителя сред около 55 туроператори, с които работи „Св. Св. Константин и Елена”, е била оценката на туристите, преминали през хотелите но дружеството през последния сезон.
Немският туроператор TUI е основен клиент на туристическите услуги, предоставяни от дъщерните дружества на холдинга в четиризвездните хотели „Азалия” и „Астера”, с който е сключен дългогодишен договор. Двата хотела са включени в каталога на TUI като „Quality partners”. През 2005 г. и 2006 г. „Астера” оглави класацията за най-качествени услуги в потребителския уебсайт на германския туроператор. Преди две седмици на специална церемония в Хановер Марио Маринов – главен представител на TUI за България, е обявен за „Обслужваш екип № 1” от всички дестинации на компанията по света.
Високата оценка за обслужване осигурява на хотелите на дружеството стабилни позиции както на вътрешния, така и на външния пазар. В резултат на това, през 2009 г., въпреки кризата в бранша, дружеството отчита едва два процента спад в нощувките, в сравнение с предходната година.
„Св. Св. Константин и Елена Холдинг” АД притежава и стопанисва над 2 600 легла в четири-, три- и двузвездни хотели и вилни селища. Основните хотелски обекти са „Астера”, „Азалия”, „Глория”, „Росица”, апарт-хотел селище „Сънрайз клуб” и др. В „златната петорка” на дестинациите, които реализират най-голям поток от туристи влизат Германия, Русия, Израел, Румъния и България.
За летен сезон 2010 „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД залага на подобряване на качеството, съдържанието и разнообразието на туристическия продукт. All Inclusive ще бъде въведен и в хотелите „Астера” и „Русалка”. За тях, както и за хотел „Азалия” и „Глория” плажната услуга вече е част от all inclusive-обслужването. Работи се по оптимизиране на съдържанието на All Inclusive – въвежда се и ULTRA-сервиз. Предстои откриването на нов за Варна туристически продукт – бутиков градски хотел и галерия „Графит”.
Холдингът е предизвикал интерес на туристическите борси в Берлин, Москва и Букурещ. „Азалия”, „Астера” и „Глория” имат три процента ръст в записванията в сравнение със същия период на миналата година. Над хиляда души са избрали хотелите на холдинга за Великденските празници. Цената на рецепция е същата като през миналия сезон. Очакванията са за сериозен ръст на германския пазар, положителна тенденция за Бенилюкс и Източна Европа, спад в британския пазар. Целта на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД е - във взаимодействие с TUI и „Травел партнер България” ЕООД да постигне нивата на продажби на туристическите услуги, характерни за по-успешната 2008 г.
Днес в пресцентъра на Двореца на културата и спорта във Варна търговският директор на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД Илко Запрянов за първи път в историята на дружеството връчи отличието „Туроператор на 2009 г.” на TUI – Германия и „Травел партнер България” ЕООД, което е сто процента собственост на същия и един от водещите в света германски туроператор. Призът получи Валентин Йосифов – изпълнителен директор на „Травел партнер България”. Признанието е за качествено обслужване на хотелите „Азалия”, „Астера”, „Глория” и „Сънрайз клуб”. Основен критерий за определянето на победителя сред около 55 туроператори, с които работи „Св. Св. Константин и Елена”, е била оценката на туристите, преминали през хотелите но дружеството през последния сезон.
Немският туроператор TUI е основен клиент на туристическите услуги, предоставяни от дъщерните дружества на холдинга в четиризвездните хотели „Азалия” и „Астера”, с който е сключен дългогодишен договор. Двата хотела са включени в каталога на TUI като „Quality partners”. През 2005 г. и 2006 г. „Астера” оглави класацията за най-качествени услуги в потребителския уебсайт на германския туроператор. Преди две седмици на специална церемония в Хановер Марио Маринов – главен представител на TUI за България, е обявен за „Обслужваш екип № 1” от всички дестинации на компанията по света.
Високата оценка за обслужване осигурява на хотелите на дружеството стабилни позиции както на вътрешния, така и на външния пазар. В резултат на това, през 2009 г., въпреки кризата в бранша, дружеството отчита едва два процента спад в нощувките, в сравнение с предходната година.
„Св. Св. Константин и Елена Холдинг” АД притежава и стопанисва над 2 600 легла в четири-, три- и двузвездни хотели и вилни селища. Основните хотелски обекти са „Астера”, „Азалия”, „Глория”, „Росица”, апарт-хотел селище „Сънрайз клуб” и др. В „златната петорка” на дестинациите, които реализират най-голям поток от туристи влизат Германия, Русия, Израел, Румъния и България.
За летен сезон 2010 „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД залага на подобряване на качеството, съдържанието и разнообразието на туристическия продукт. All Inclusive ще бъде въведен и в хотелите „Астера” и „Русалка”. За тях, както и за хотел „Азалия” и „Глория” плажната услуга вече е част от all inclusive-обслужването. Работи се по оптимизиране на съдържанието на All Inclusive – въвежда се и ULTRA-сервиз. Предстои откриването на нов за Варна туристически продукт – бутиков градски хотел и галерия „Графит”.
Холдингът е предизвикал интерес на туристическите борси в Берлин, Москва и Букурещ. „Азалия”, „Астера” и „Глория” имат три процента ръст в записванията в сравнение със същия период на миналата година. Над хиляда души са избрали хотелите на холдинга за Великденските празници. Цената на рецепция е същата като през миналия сезон. Очакванията са за сериозен ръст на германския пазар, положителна тенденция за Бенилюкс и Източна Европа, спад в британския пазар. Целта на „Св. Св. Константин и Елена холдинг” АД е - във взаимодействие с TUI и „Травел партнер България” ЕООД да постигне нивата на продажби на туристическите услуги, характерни за по-успешната 2008 г.
Други публикации
Напиши коментар