Горещи новини
- БТА: Елена Йончева каза, че е предала в Сана, Йемен, писмо от името на роднините на българските моряци от кораба "Галакси Лийдър"
- ВА "Г.С.Раковски": Завърши курс за длъжностна квалификация
- Министърът на транспорта и съобщенията Красимира Стоянова подписа протокола за увеличение на капитала на „Български пощи“ ЕАД с 50 млн. лева
- Otbrana.com: На празника на София столичните запасни припомниха историята си
- Otbrana.com: Празнува полк. Младен Младенов, военен дипломат, зам. председател на СОСЗР
- Икономическото сътрудничество между България и Германия и актуалните предизвикателства пред европейската икономика обсъдиха президентът Румен Радев и посланикът на ФРГ Ирене Планк
- Признание за военнослужещите от 2-ра Тунджанска механизирана бригада
- Министър Иван Кондов бе почетен гост на Общото годишно събрание на Асоциацията на почетните консули в България
- Главен комисар Мирослав Рашков: С германските колеги поддържаме активно и резултатно сътрудничество
- Министрите на отбраната на страните от формата „Букурещ-9“ обсъдиха укрепването на отбраната на Източния фланг на Алианса
Народно Дело
Варненската корабостроителница няма сключени нови договори повече от 2 години и половина. Във финансовия си отчет за 2010 г. от дружеството признават, че нямат парафиран нов контракт и през 2009 г. Преди броени дни изпълнителният директор на „Булярд корабостроителна индустрия” Боян Бойков каза пред „Народно дело”, че и досега ситуацията е същата. Водят се преговори с наши и международни компании, посочи Бойков. От думите му стана ясно, че засега няма нищо сигурно.
Вместо това контрагентите отказват поръчки. През 2010 г. са канцелирани два договора за строителство на плавателни съдове.
Дупката в сегмента дружеството се опитва да навакса с кораборемонт. Ремонтирани са 7 малки плавателни съда, но и тази дейност не върви особено добре. От нея корабостроителницата е реализирала под 1 млн. лв. приходи. Само година по-рано средствата, които са влезли по това перо, са два пъти повече, а в началото на кризата през 2008 г. са били 5,7 млн. лв. Въпреки това в краткосрочните планове на „Булярд корабостроителна индустрия” се залага именно на кораборемонта. През тази година свободните производствени мощности ще бъдат ангажирани освен с такива поръчки и с производството на метални конструкции. Очакванията на ръководството са, че приходите от тези дейности трябва да са поне 12% от общия обем на постъпленията през 2011 г.
Приходите от строителство през 2010 г. са били 86,3 млн. лв. Година по-рано те са с 16 млн. по-малко. Въпреки това „Булярд корабостроителна индустрия” отново не успява да се оттласне от дъното и тази година пак завършва на загуба, и то от почти 31 млн лв. Тя е три пъти по-голяма от натрупаната през 2009 г., когато реализираната нетна загуба е била 9,2 млн. лв.
251 по-малко са работниците
С 251 души по-малко работят в корабостроителницата в края на 2010 г. спрямо година по-рано. Съкратени са обаче само производствени работници. Бройката на администрацията пак си остава същата. За тези, които остават на работа, индексация на заплатите не е имало. Средното възнаграждение в корабостроителницата за миналата година е повишено с едва 2 лв. и към края на 2010 г. е било 834 лв.
Варненската корабостроителница няма сключени нови договори повече от 2 години и половина. Във финансовия си отчет за 2010 г. от дружеството признават, че нямат парафиран нов контракт и през 2009 г. Преди броени дни изпълнителният директор на „Булярд корабостроителна индустрия” Боян Бойков каза пред „Народно дело”, че и досега ситуацията е същата. Водят се преговори с наши и международни компании, посочи Бойков. От думите му стана ясно, че засега няма нищо сигурно.
Вместо това контрагентите отказват поръчки. През 2010 г. са канцелирани два договора за строителство на плавателни съдове.
Дупката в сегмента дружеството се опитва да навакса с кораборемонт. Ремонтирани са 7 малки плавателни съда, но и тази дейност не върви особено добре. От нея корабостроителницата е реализирала под 1 млн. лв. приходи. Само година по-рано средствата, които са влезли по това перо, са два пъти повече, а в началото на кризата през 2008 г. са били 5,7 млн. лв. Въпреки това в краткосрочните планове на „Булярд корабостроителна индустрия” се залага именно на кораборемонта. През тази година свободните производствени мощности ще бъдат ангажирани освен с такива поръчки и с производството на метални конструкции. Очакванията на ръководството са, че приходите от тези дейности трябва да са поне 12% от общия обем на постъпленията през 2011 г.
Приходите от строителство през 2010 г. са били 86,3 млн. лв. Година по-рано те са с 16 млн. по-малко. Въпреки това „Булярд корабостроителна индустрия” отново не успява да се оттласне от дъното и тази година пак завършва на загуба, и то от почти 31 млн лв. Тя е три пъти по-голяма от натрупаната през 2009 г., когато реализираната нетна загуба е била 9,2 млн. лв.
251 по-малко са работниците
С 251 души по-малко работят в корабостроителницата в края на 2010 г. спрямо година по-рано. Съкратени са обаче само производствени работници. Бройката на администрацията пак си остава същата. За тези, които остават на работа, индексация на заплатите не е имало. Средното възнаграждение в корабостроителницата за миналата година е повишено с едва 2 лв. и към края на 2010 г. е било 834 лв.
Други публикации
Напиши коментар