Горещи новини
- МО, Русия: в зоната на група „Юг“, загубите на ВСУ възлизат на 810 бойци
- ГЩ, Украйна актуализира данните за загубите на Русия: още 1270 войници
- ВВС, Украйна: 58 от 67 "Шахеда" бяха свалени над Украйна
- Германия обеща да предостави още 12 самоходни гаубици на Украйна
- АРМИМЕДИЯ: Европейската отбранителна индустрия се нуждае от консолидация
- ЦРУ и МИ6 заявиха, че е по-важно от всякога подкрепата за Украйна да продължи
- Министрите на отбраната на България и на ФРГ Атанас Запрянов и Борис Писториус подписаха Програмно споразумение за съвместната покупка на зенитно-ракетни комплекси IRIS-T
- Вицепрезидентът: С президента Радев работим за съхраняване на българщината сред българите в чужбина
- Президентът: Поколението, защитило Съединението, ни даде урок как политици и граждани действат като творци на историята, а не като нейни безпомощни заложници
- Буданов: Telegram е заплаха за националната сигурност
По родното море има много опасни места, които не са обозначени, защото са извън препоръчителните морски коридори за търговското корабоплаване
Общо седем светещи буя са поставени за два дена по Северното и Южното черноморско крайбрежие, пет от тях са на юг. По Южното Черноморие обозначените опасни места са следните: подводни скали на подхода към яхтения кей на Равда, плитчина край входа на пристанище Поморие, плитчина край нос Колокита до Созопол, плитчина край Китен и скали пред вълнолома на Царево, каткто и подходът към пристанище Несебър.
Предупредителните буйове ще пазят от инциденти любителите на яхтите и ветроходните съдове. Разположението на сигнализиращите съоръжения е съгласувано с Изпълнителна агенция "Морска администрация" и Министерство на отбраната.
От Българската асоциация на яхтените пристанища /БАЯП/ и от Асоциацията на производителите и вносителите на яхти в България /АПВЯБ/ заявиха, че по родното море има много опасни места, които не са обозначени, защото са извън препоръчителните морски коридори за търговското корабоплаване.
Двете организации осъществиха операцията с кораб, водолази и оборудване. Самите буйове пък са закупени от застрахователна компания.
Над 30 са опасните места по цялото крайбрежие. Опасностите по Южното Черноморие са повече, тъй като на север е по-стръмно и край брега има достатъчно дълбочина, обясни Лъзечар Братоев - председател на БАЯП и председател на УС на АПВЯБ.
Буйове на останалите необезопасени места ще бъдат поставени през следващите 1-2 години. Идеята е обозначителните морски знаци да се прибират през ноември и поставят обратно в началото на април, за да не бъдат скъсани или преместени при зимните бури.
Буйовете скоро ще бъдат снабдени с червена лампа със соларни батерии. Така те ще проблясват вечер и при мъгли.
Автор: Фактор
Общо седем светещи буя са поставени за два дена по Северното и Южното черноморско крайбрежие, пет от тях са на юг. По Южното Черноморие обозначените опасни места са следните: подводни скали на подхода към яхтения кей на Равда, плитчина край входа на пристанище Поморие, плитчина край нос Колокита до Созопол, плитчина край Китен и скали пред вълнолома на Царево, каткто и подходът към пристанище Несебър.
Предупредителните буйове ще пазят от инциденти любителите на яхтите и ветроходните съдове. Разположението на сигнализиращите съоръжения е съгласувано с Изпълнителна агенция "Морска администрация" и Министерство на отбраната.
От Българската асоциация на яхтените пристанища /БАЯП/ и от Асоциацията на производителите и вносителите на яхти в България /АПВЯБ/ заявиха, че по родното море има много опасни места, които не са обозначени, защото са извън препоръчителните морски коридори за търговското корабоплаване.
Двете организации осъществиха операцията с кораб, водолази и оборудване. Самите буйове пък са закупени от застрахователна компания.
Над 30 са опасните места по цялото крайбрежие. Опасностите по Южното Черноморие са повече, тъй като на север е по-стръмно и край брега има достатъчно дълбочина, обясни Лъзечар Братоев - председател на БАЯП и председател на УС на АПВЯБ.
Буйове на останалите необезопасени места ще бъдат поставени през следващите 1-2 години. Идеята е обозначителните морски знаци да се прибират през ноември и поставят обратно в началото на април, за да не бъдат скъсани или преместени при зимните бури.
Буйовете скоро ще бъдат снабдени с червена лампа със соларни батерии. Така те ще проблясват вечер и при мъгли.
Автор: Фактор
Други публикации
Напиши коментар