Горещи новини
- МО, Русия: в зоната на група „Юг“, загубите на ВСУ възлизат на 810 бойци
- ГЩ, Украйна актуализира данните за загубите на Русия: още 1270 войници
- ВВС, Украйна: 58 от 67 "Шахеда" бяха свалени над Украйна
- Германия обеща да предостави още 12 самоходни гаубици на Украйна
- АРМИМЕДИЯ: Европейската отбранителна индустрия се нуждае от консолидация
- ЦРУ и МИ6 заявиха, че е по-важно от всякога подкрепата за Украйна да продължи
- Министрите на отбраната на България и на ФРГ Атанас Запрянов и Борис Писториус подписаха Програмно споразумение за съвместната покупка на зенитно-ракетни комплекси IRIS-T
- Вицепрезидентът: С президента Радев работим за съхраняване на българщината сред българите в чужбина
- Президентът: Поколението, защитило Съединението, ни даде урок как политици и граждани действат като творци на историята, а не като нейни безпомощни заложници
- Буданов: Telegram е заплаха за националната сигурност
От Дневник
Около 80 хил. тона товари са превозени по фериботната линия между Варна и Кавказ от началото на годината до края на октомври. Основните товари обаче идват от Русия и са предимно втечнени газове- пропан и бутан. Това каза председателят на Българската асоциация за спедиция, транспорт и логистика Георги Минчев на пресконференция на ръководството на Българо-руската търговско-промишлена палата.
Линията беше пусната официално през март миналата година, но според Минчев работела реално от септември 2009 г.
През 2011 г. Минчев очаква двойно увеличаване на товарите. "Количествата досега са направени само с един ферибот. От септември по линията се движи и втори кораб, като и двата са руски. От разговорите ми с Параходство Български морски флот разбрах, че първият български ферибот по линията ще тръгне до средата на следващата година", обясни Минчев. Той добави, че след това очаква да нараснат българските товари към руското пристанище, тъй като българският кораб ще може да превозва не само вагони, като руските, а и камиони и пътници.
"Трябва да се развие и достигне насищането на връзката с български товари. Сега тя обслужва основно руски производители и фирми от средна Азия", добави Минчев. Той каза още, ме от България за руското пристанище вече пътували и вагони със стоки от Турция. "Има интерес към линията и капацитетът и ще се запълни", добави председателят на асоциацията. Минчев обаче предупреди, че остарелият фериботен комплекс във Варна може да затрудни приемането на увеличения поток от товари. Според него, за да се реши проблемът държавният комплекс трябва да бъде ремонтиран спешно, а за това ще са нужни около 2.5 млн. лв.
Около 80 хил. тона товари са превозени по фериботната линия между Варна и Кавказ от началото на годината до края на октомври. Основните товари обаче идват от Русия и са предимно втечнени газове- пропан и бутан. Това каза председателят на Българската асоциация за спедиция, транспорт и логистика Георги Минчев на пресконференция на ръководството на Българо-руската търговско-промишлена палата.
Линията беше пусната официално през март миналата година, но според Минчев работела реално от септември 2009 г.
През 2011 г. Минчев очаква двойно увеличаване на товарите. "Количествата досега са направени само с един ферибот. От септември по линията се движи и втори кораб, като и двата са руски. От разговорите ми с Параходство Български морски флот разбрах, че първият български ферибот по линията ще тръгне до средата на следващата година", обясни Минчев. Той добави, че след това очаква да нараснат българските товари към руското пристанище, тъй като българският кораб ще може да превозва не само вагони, като руските, а и камиони и пътници.
Други публикации
Напиши коментар