Горещи новини
- Последен пристан: Съветският авионосещ крайцер „Минск“ в китайски развлекателен парк (ФОТОГАЛЕРИЯ)
- Тъжна вест: Почина бившият началник на Военния университет полк. Христо Кротев
- /ВИДЕО/: Путин обяви за наличие на информация за предстоящи провокации срещу Русия
- Танк Т-14 "Армата" успя да прихване цели без човешка намеса
- Саудитска Арабия преговаря за закупуване на С-400 и Су-35
- Армията на Армения поиска оставката на премиера Пашинян
- Военният архив предлага за почетни граждани на Велико Търново 37 генерали
- Ветеранът от Ловеч Стойко Велев навърши 99 години
- Отиде си и полк. Нено Влайков
- 125 години от рождението на знаменитя български авиоконструктор и пилот Цветан лазаров
Рехабилитацията стана наложителна, след като началото на 70-те години на миналия век, при експлоатационно претоварване, кейовата стена на южния кей на Пристанище Лом започна да се деформира. Заради лошото си техническо състояние терминалът не е работи през последните три години.
Лом да възвърне стратегическото си значение на основен оператор за товарите по стратегическите еврокоридори №4 и №7 чрез развитие на пристанищната инфраструктура по оперативна програма "Транспорт" е визията на министерството за ломския порт, каза зам.-министър Кичев.
Нова процедура за отдаването на концесия на ломското пристанище ще бъде обявена още в началото на 2011 г. В момента се разработва проект за още два терминала в порта, единият от които предвижда изграждането и на ферибот, каза още зам.-министър Кичев.
Директорът на пристанищното дружество Константин Костадинов съобщи, че от началото на годината досега са обработени 304 хил. тона товари, като до края на годината количеството ще надмине 400 000 т. Обработват се предимно зърнени и метални товари, разтоварват се и суровини за промишлените предприятия.
loading...
Други публикации
Напиши коментар