Полските граничари с проблем при обслужването на самолетите си L-410 Border Guard

Pan.bg 15 яну 2025 | 21:56 views (327) commentaries(0)
img
pan.bg
На 15 януари Щабът на граничната охрана на Полша съобщи, че тръжната процедура за избор на фирма за извършване на ремонт на компоненти на горивната система на два патрулни самолета L-410UVP-E20 е отменена. Както се посочва в публикуваното съобщение, причината за това решение е липсата на оферти или заявки за участие в ремонта. Работата трябваше да се извърши на два самолета L-410UVP-E20 (SN-62YG и SN-61YG), които бяха доставени на потребителя в началото на ноември 2020 г. Техен доставчик е консорциум от компании JB Investments Sp. z o. и Aero Club Sp. z o.. Поръчителят предполагаше, че работите (по двата самолета) ще продължат до 200 дни. Минималният гаранционен срок за извършената работа трябваше да бъде 24 месеца или 1000 часа прекарани във въздуха, което от двете настъпи първо. Предметът на работата включва ремонт на горивните помпи и регулатора за управление на горивото (и в двата случая след 5 години експлоатация на двата самолета), модификация на регулатора (и на двата), както и обща проверка на индикаторите за положение на тримера. И двата самолета се управляват от базата на граничната охрана, базирана на международното летище "Лех Валенса" в Гданск. Освен полети в полското въздушно пространство, машините изпълняват задачи и на други места в Европейския съюз, включително: през май 2023 г. един от тях беше прехванат от руски боен самолет Су-35, докато летеше в международното въздушно пространство над Черно море.
По информация на https://zbiam.pl/
Снимка: Гранична охрана
Превод и редактиране: pan.bg

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Социални мрежи

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Морски архиви

Прочети още

Броячка