Горещи новини
- 55 години от гибелта на Юрий Гагарин
- Летище Варна стартира Сезон Лято 2023 с богато разнообразие от дестинации
- Зам.-министър Генчовска: ВВВУ „Георги Бенковски“ има амбицията да се превърне в център за комплексно авиационно образование
- МО и „Български пощи“ валидираха пощенска марка за 110-годишнината от Балканските войни (ТЪРЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ)
- Отборът на Яхт Клуб „Порт Бургас“ ще развее българското знаме на финалите на Шампионската лига по ветроходство
- Екипаж от ВВС със самолет C-27J Spartan успешно транспортира медицински екип при създадена донорска ситуация
- ВМС ПОЧЕТОХА ВЪВ ВАРНА 110-АТА ГОДИШНИНА ОТ ПРЕВЗЕМАНЕТО НА ОДРИНСКАТА КРЕПОСТ (ГОЛЯМА ТЪРЖЕСТВЕНА ГАЛЕРИЯ)
- В окупирания Мелитопол отекнаха експлозии край казарми на руските силоваци
- Пригожин потвърди, че МО на Русия е поело фланговете в района на Артьомовск
- Летище София с директни полети до Вроцлав, Осло и Рияд. От столичното летище се лети до близо 100 дестинации с 27 авиокомпании

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на lockheedmartin.com
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > >
На 30 януари 2023 г. екипът на Агенцията за напреднали изследователски проекти на МО на САЩ (DARPA), Изследователската лаборатория на ВВС на САЩ (AFRL), Lockheed Martin и Aerojet Rocketdyne постигна основните цели по време на lвторите изпитания на хиперзвуковата правопоточна ракета (HAWC). Летателният тест удвои количеството данни за ракетата задвижвана с правопоточен въздушно-реактивен двигател с хиперзвуково изгаряне.
След пуск от борда на бомбардировач B-52, първата степен на системата HAWC я ускори до целевата скорост за запалването на двигателя, където правоточния въздушно-реактивен двигател с хиперзвуково изгаряне на Aerojet Rocketdyne се задейства и ускори системата до скорост над Mach 5. Системата се представи според прогнозите, изминавайки повече от 555,5 km и достигна височина от 18 288 m.
„Достъпността и надеждността са от съществено значение, когато работим за разработването на оперативни хиперзвукови решения. И двата ни летателни теста на HAWC, стартирани от оперативен самолет В-52 и съответстващи на моделите на производителност и прогнозите, подпомагат достъпното и бързо развитие на бъдещи хиперзвукови оръжия“ сподели Джон Кларк, вицепрезидент и генерален мениджър на подразделението на Lockheed Martin Skunk Works®.
Екипът на Lockheed Martin Skunk Works и Aerojet Rocketdyne работиха заедно за усъвършенстване на евтини производствени технологии, давайки приоритет на изключителната издръжливост, за да намалят значително разходите за отделните части и системи. Чрез целенасоченото интегриране на цифрови технологии в целия процес на проектиране, тестване и производство, екипът потвърди, че хиперзвуковите системи могат да бъдат произведени на достъпна цена, и в същото време да са способни да постигат нужните скоростите за посрещане на спешните национални нужди.
Текст към илюстрация: художестевна концепция на DARPA и Lockheed Martin за Hypersonic Air Breathing Weapon Concept (HAWC) (графика Lockheed Martin)
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/2 СЛЕДВАЩА СНИМКА


loading...
Други публикации
Напиши коментар