Горещи новини
- Рожден ден празнува генерал-лейтенант Стефан Попов, бивш командващ ВВС
- ОП обясни какво пречи на преговорите между Зеленски и Си
- Шведският парламент одобри изпращането на самоходни оръдия Archer и танкове Leopard 2 за Украйна
- Русия атакува Одеса с бойни самолети:украинското ПВО свали две ракети Х-59
- Медведев заплаши с ракетни удари по МНС в Хага и Бундестага
- Германия и Северна Македония подкрепиха заповедта за арест на Путин
- Среща на върха на ЕС: Европейският съюз ще засили колективния натиск върху Русия
- Китай обвини САЩ в нахлуване в териториалните му води
- Сеул призна напредъка на Пхенян в разработването на ядрени оръжия
- "Курганмашзавод" обяви готовността си да произвежда роботизирани БМП

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на airbus.com
На 27 януари 2023 г. в Тулуза Групата Air France-KLM направи твърда поръчка за четири A350F, чисто новия широкофюзелажен карго самолет на Airbus, който ще се експлоатира от Martinair Holland N.V., холандска карго авиокомпания със седалище и базирана на летище Амстердам/Схипхол и част на KLM Group. A350F ще позволи на авиокомпанията да пенсионира съществуващите си карго самолети от по-старо поколение и да ги замени с чист товарен самолет, който предлага голяма стъпка към по-устойчиви товарни операции.
„Щастливи сме да направим тази голяма крачка напред към A350F. Той ускорява амбициите за устойчивост на Air France KLM Martinair Cargo със значително подобрение на горивните емисии и съответствие с най-строгите изисквания на Глава 14 на ICAO за шум и CAEP 8 за NOx. Ние сме годни за бъдещето!“ заяви Adriaan den Heijer, изпълнителен вицепрезидент на Air France KLM Cargo и управляващ директор на Martinair.
„Още едно одобрение на A350F, и то страхотно! Радваме се да видим A350F да лети по света в цветовете на KLM/Martinair, потвърждавайки значението, което този най-модерен товарен самолет с голям капацитет носи в сегмента на въздушния транспорт. Много съм доволен от начина, по който се развива програмата ни. С 50% по-малко шум и 40% по-малък разход на гориво и CO2 емисии в сравнение с предишното поколение самолети, които заменя, това едва ли е изненада! Благодарим на Air France-KLM Group за тяхното постоянно доверие“ сподели Кристиан Шерер, главен търговски директор на Airbus и ръководител на Airbus International.
A350F е базиран на най-модерния в света лидер на дълги разстояния, A350. Самолетът ще разполага с най-голямата товарна врата на основната палуба и дължина на фюзелажа, оптимизирана за товарни операции. Над 70% от корпуса на самолета е направен от модерни материали, което води до минимум 30 тона по-ниско тегло при излитане, което заедно с ефективните двигатели Rolls-Royce генерира предимство от най-малко 20% по-нисък разход на гориво и емисии на CO2 спрямо настоящия му най-близък конкурент . Доставката до Martinair ще бъде навреме, за да отговаря на най-новите стандарти на ICAO за CO2 емисии, които ще влязат в сила до края на 2027 г. С капацитет от 109 тона полезен товар (+3 тона полезен товар / 11% повече обем от конкуренцията), A350F обслужва всички товарни пазари (експресни, генерални товари, специални товари...).
Пуснат на пазара през 2021 г., A350F вече регистрира 35 поръчки от 7 клиента.

loading...
Други публикации
Напиши коментар