Горещи новини
- В Русия разработиха дълбоководен безпилотник "Аврора"
- Появи се информация за планирани изстрелвания на „Циркон“ от подводница
- Столтенберг посочи основните заплахи за НАТО и ЕС
- Приключи комплексната тренировка по каналообразуването „Февруари 21“
- /ВИДЕО 18+/: Престрелка в духа на 90-те в кафене в Шлиселбург, попадна на видео
- Кораби от руския Тихоокеанския флот проведоха стрелби в Японско море
- Пушков: Ако НАТО изостави концепцията за „руската заплаха" ще се разпадне
- Азербайджан започва изграждането на международно летище в Карабах
- Източник: Външно министерство на РФ осъди удара на САЩ по Сирия
- Вицепрезидентът ще открие паметна плоча на Красимир Узунов в Пещера

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на airbus.com
На 21 януари 2021 г. в централата си в Тулуза Airbus SE актуализира плановете си за производствените си темпове за моделното семейство A320 в отговор на пазарната среда. Новите средни темпове на производство за семейство A320 сега ще доведат до постепенно нарастване на производството от сегашното ниво от 40 самолета/месец до 43 през третото тримесечие и до 45 самолета/месец през четвъртото тримесечие на 2021 г. Този нов производствен план представлява по-бавен растеж от очакваното по-рано ниво от 47 самолети/месец от третото тримесечие на 2021 г.
Месечният темп на производство на A220 ще се увеличи от 4 на 5 самолета/месец от края на първото тримесечие на 2021 г., както бе предвидено и по-рано.
Очаква се производството на широкофюзелажните самолети на компанията да остане стабилно на сегашните нива, като месечните темпове на производство са съответно 5 самолета/месец за А350 и 2 самолета/месец за A330. Новото решение отлага потенциалното увеличение на темпа на производство на A350 за по-късен етап.
Airbus продължава да следи отблизо пазара. С тези ревизирани нива на производство Airbus запазва способността си да задоволява търсенето на клиентите, като същевременно защитава способността си за по-нататъшно адаптиране с развитието на световните пазари. Airbus очаква пазарът на търговски самолети да се върне до нивата отпреди пандемията от COVID-19 между 2023 и 2025 година.

loading...
Други публикации
Напиши коментар