Горещи новини
- Американските ВВС с B-1 Lancer, в Норвегия: първи патрул над Баренцово море
- ИАРА определи индивидуалните квоти за улов на калкан през 2021 г.
- ВЕТРОХОДНА РЕГАТА "ТРЕТИ МАРТ" - ВАРНА 2021
- Националният отбор на Беларус по кану-каяк за юноши и девойки проявява интерес към Русе за спортен лагер
- F-35 е миналото: изтребителят от 6-то поколение на ВВС на САЩ ще бъде всичко
- Този самолет за 350 милиона долара остава във въздуха за цяла седмица
- Руската версия: Как Вашингтон лиши България от Южен поток
- Каракачанов в руски медии: След ремонт Су-25 отговаря на стандартите на НАТО
- /ВИДЕО/: НАСА е шокирана! Първо истинско видео от Марс! Панорама от марсохода Perseverance
- Белият дом посочи приоритетните въпроси в политиките на новата администрация на САЩ

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
simpleflying.com
Легендата за ниски цени на дълги разстояния Norwegian се отказва от далечномагистралните полети като част от текущия процес на преструктуриране. Авиокомпанията заяви на 14 януари 2020 г., че води преговори с правителството на Норвегия за възможна помощ и ще се върне към корените си като европейски превозвач на средни и къси разстояния.
Обратно към европейските полети
Нискотарифната авиокомпания Norwegian разкри, че няма да изпълнява повече полети на дълги разстояния. Авиопревозвачът се стреми да се върне към корените си, като начин да излезе от процеса на преструктуриране като авиокомпания за европейски полети.
Според изявление на авиокомпанията тя ще експлоатира около 50 тяснофюзелажни самолета през 2021 г., като планът е те да се увеличат до 70 през 2022 г. Новината не е пълна изненада, тъй като авиокомпанията изпрати поне 6 от своите 787 Dreamliners в Ирландия за връщане на лизингодателя миналата седмица.
Изпълнителният директор на Norwegian Якоб Шрам коментира:
„Нашата мрежа на средни и къси разстояния винаги е била гръбнакът на авиокомпанията и ще формира основата на бъдещ устойчив бизнес модел. Имам удоволствието да представя стабилен бизнес план днес, който ще даде нов старт на авиокомпанията. Като фокусираме работата си върху мрежа на средни и къси разстояния, ние се стремим да привлечем съществуващи и нови инвеститори, да обслужваме нашите клиенти и да подкрепяме по-широката инфраструктура и туристическата индустрия в Норвегия, в скандинавските страни и в Европа".
Авиокомпанията ще направи съкращения на персонала си във Великобритания, Франция, Италия, Испания и САЩ. Independent оцени, че около 1100 британски екипажа ще бъдат съкратени и че подобен брой работни места са изложени на риск и в останалите страни.
Якоб Шрам допълнително коментира:
„Нашият фокус е да възстановим силна и печеливша Norwegian, за да можем да запазим колкото се може повече работни места. Не очакваме търсенето на пътувания в сектора на далечните разстояния да се възстанови в близко бъдеще и фокусът ни ще бъде върху развитието на нашата мрежа на къси разстояния, когато излезем от процеса на реорганизация. С тежко сърце трябва да приемем, че това ще повлияе на отдадени колеги от цялата компания. Бих искал да благодаря на всеки от нашите засегнати колеги за неуморната им всеотдайност и принос към Norwegian през годините“.
Възходът и падението на Norwegian
Norwegian се прослави като един
РАЗГЛЕДАЙТЕ ГАЛЕРИЯТА > > > от най-евтините начини за преминаване през Атлантическия океан. Със съвременните си самолети 787 Dreamliner авиокомпанията проправи пътека, свързваща оживени летища като Gatwick с американски хъбове, включително Ню Йорк и Лос Анджелис. Това промени играта за европейските пътници и стимулира импулса за появата на нови конкуренти като WOW и Primera.
Съдбата на WOW и Primera бе подпечатана много преди COVID-19. Но и Norwegian се мъчеше. Той влезе в пандемията като една от най-обременените с дългове авиокомпании в Европа. Въпреки първоначалната помощ от правителството в Осло, мнозина вярваха, че превозвачът няма да оцелее.
Мнозина казваха, че евтините билети на дълги разстояния не са модел, който работи и имаше много спекулации, че Norwegian ще се превърне в много по-малка авиокомпания, фокусирана на средни и къси разстояния. Със сегашното заявление очакваме окончателното рестартиране на Norwegian и формата, която авиокомпанията ще приеме.
На снимките:
Boeing 787-9 Dreamliner G-CKOF на Norwegian Air UK (сн.: Винченцо Пейс / JFKJets.com)
Авиокомпанията ще се съсредоточи върху европейска мрежа на къси разстояния. (сн.: Norwegian)
Навигирайте с бутоните под снимката, за да разгледате галерията!

ПРЕДИШНА СНИМКА 1/2 СЛЕДВАЩА СНИМКА


loading...
Други публикации
Напиши коментар