Горещи новини
- Днес почитаме Свети Атанасий Велики! Атанасовден ...
- Драгана Миркович днес празнува рожден ден.Да я чуем ...
- Нов живот за 11 самолета Q400 на Flybe - Conair ги купи за пожарогасене
- Гърция одобри 5-годишен план за модернизация на стойност 14 милиарда долара, първите изтребители Rafale получава в средата на 2021
- ЗАПЛАТИТЕ НА ВОЕННИТЕ ОТ РОДНАТА АРМИЯ СА УВЕЛИЧЕНИ С 48 ПРОЦЕНТА!
- Нови варианти на китайския вертолет Z-20 -за борба с подводници и за китайския Корпус на морската пехота (ЕКСКЛУЗИВНА ГАЛЕРИЯ)
- Kакво предвижда Програма - 2032 във връзка с обезщетенията на военнослужещите при уволнение?
- СЕДЕМ ТЪЖНИ ГОДИНИ БЕЗ ОРЕЛА ЛЕТЕЦ СВЕТЛАН СТОЯНОВ
- В БЮДЖЕТА НА МО ЗА 2021 ГОДИНА СА ОТДЕЛЕНИ ПАРИ ЗА: ЗАКУПУВАНЕ НА НОВ ТИП БОЕН САМОЛЕТ, РЕМОНТ НА МИГ-29, COUGAR, PANTER, МИ-24, МИ-17
- Уникални снимки и видео: Истинска „Слонска разходка“ с шест руски ВТС Ан-124 „Руслан“

хаджи Димитър СТАВРЕВ
pan.bg
По информация на boeing.com
Тренажорите за оръжейните системи и за полетни операции на новия американски учебно-тренировъчен самолет T-7A Red Hawk ще осигурят на бъдещите пилоти симулационно обучение „в реално време“, за да допълнят успешно полетите на действителния самолет.
От 1 декември 2020 г. американските ВВС са с една крачка по-близо до получаването на УТС от следващо поколение. Boeing започва да произвежда наземно базиран максимално реален тренажор (GBTS) за УТС T-7A Red Hawk.
Понастоящем екипите на Boeing сглобяват първите два тренажора за оръжейни системи и за полетни операции на място в завода на компанията в Сейнт Луис. Тези симулатори, които са основата за обучение на пилоти и ключови за готовността на ВВС, могат да се свързват дигитално с действителните УТС T-7A и да позволяват виртуални конструктивни и вградени сценарии за обучение.
„Системата за обучение на УТС T-7A Red Hawk е може би най-напредналата в света. Това е game changer. Тази система е 100% интегрирана с реалния опит на пилотите, предлагайки максимално реална симулаци. Ние работим в тясно сътрудничество с американските ВВС и очакваме с нетърпение да тестваме и въведем самолетите в експлоатация" заяви Чък Дабундо, вицепрезидент за програмата T-7 в Boeing.
Учебните симулатори са оборудвани с високоточни станции за екипажа, които включват седалки с динамично движение и 8K проектори на Boeing Constant Resolution Visual System, предлагащи 16 пъти по-голяма яснота от традиционното видео с висока разделителна способност (1080p).
„Това е най-точното, завладяващо изживяване, което всеки пилот може да има извън самолета. Интегрирахме обучението цялостно, включително актуализации на софтуера с "едно натискане на бутона". Това, което пилотът вижда в класната стая, на своите устройства за обучение като настолни компютри и в симулаторите за полетни операции и оръжейни системи, ще бъде това, което ще вижда в самолета. Бъдещите пилоти могат да очакват по-всеобхватно, завладяващо обучение" подели Шери Кьонеман, директор за обучение и поддържане на програмата T-7A в Boeing Global Services.
GBTS на T-7A е изграден върху отворена системна архитектура на хардуера и цифров софтуер, който ще позволи на симулатора да бъде осъвременяван с променящите се нужди на ВВС.
Симулаторът подсилва „полетното“ изживяване с оптика от висок клас и седалки с динамично движение (сн.: Ерик Шинделбауър)

loading...
Други публикации
Напиши коментар