Аварийно кацане на Sukhoi Superjet 100 на летище Шереметево с отказал двигател

Pan.bg 28 май 2020 | 17:41 views (548) commentaries(4)
img /size]
pan.bg Н.Димов

На летище Шереметево аварийно е кацнал самолет Sukhoi Superjet 100, който е изпълнявал технически полет без пасажери. По предварителни екипажът е взел това решение след отказ на един от двигателите.

Кацането е извършено без проблеми, няма пострадали.

Авиолайнерът е излетял от летище Жуковски и на борда е имало само трима пилоти.

[size=9]Източник: livejournal.com ; превод и редакция: pan.bg[



image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 4

  1. #1
    KOREKTOR 1 28 май 2020, 20:38
     
    3
     
    2

    И ПРЕДИ ГЕРБЕРСКО-АТЛАНТИЧЕСКАТА-КОЗЯШКА ПЛАТЕНА ТРОЛСКА ИЗМЕТ ДА ЗАПОЧНЕ ДА СЕРЕ ДЕЖУРНИТЕ СИ ДЕБИЛНИ ОЛИГОФРЕНИИ ДА ВЗЕМА ДА ИМ КАЖА ,

    ДВИГАТЕЛИТЕ НА СУШКИТЕ SS100 СА ФРЕНСКО-РУСКО ПРОИЗВОДСТВО.

    ИМА И ОЩЕ МНОГО ДРУГИ ФРЕНСКИ КОПЛЕКТАЦИИ В САМОЛЕТА, А И МНОГО, МНОГО ДРУГИ НА СВЕТОВНИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ.

    НА ТОЗИ ВАРИАНТ РУСНАЦИТЕ СЕ СЪГЛАСИХА УЖ ЗА ПО-БЪРЗОТО СЕРТИФИЦИРАНЕ И ПРЕДЛАГАНЕ НА САМОЛЕТИТЕ НА СВЕТОВНИТЕ КЛИЕНТИ.

    ФРЕНЧОФЦИТЕ СЕ АНГАЖИРАХА С ПРЕЗЕНТИРАНЕТО И ПРЕДВИЖВАНЕ НА САМОЛЕТА НА АВИАЦИОННИЯ ПАЗАР.

    И ДОКОЛКОТО СЕ Е СЛУЧВАЛО ДА ПОПОРОЧЕТА В РУСКИ САЙТОВЕ ТУК-ТАМЕ ПО РУСКИ САЙТОВЕ И ФОРУМИ , НАЙ-СЕРИОЗНИТЕ ПРОБЛЕМИ НА СУХОЙ SS100 СА ИМЕНО ДВИГАТЕЛИТЕ, КОИТО ЧЕСТО ДЕФЕКТИРАТ.

    И ВЪЗЕЛЪТ ОТ МОТОРИТЕ КОЙТО БИЛ НАЙ-ПРОБЛЕМЕН Е "СТУДЕНИЯТ СЕКТОР" ЛИ БЕШЕ, "СТУДЕНАТА ЗОНА" ЛИ БЕШЕ ( ТОВА , АКО МОГАТ ДА ГО РАЗЯСНЯТ ХОРАТА КОМПЕТЕНТНИ ПО ТУРБОРЕАКТИВНИТЕ ДВИГАТЕЛИ, АЗ СЪВСЕМ НЕ СЪМ ОТ ТЯХ).

    НО ТОЗИ ВЪЗЕЛ БИЛ ЕДИН ОТ НАЙ-ОТГОВОРНИТЕ В ДВИГАТЕЛИТЕ И ТОЙ Е ФРЕНСКА ИЗРАБОТКА.

    ПОРАДИ ТОВА САМОЛЕТИТЕ ПРЕСТОЯВАЛИ ДОСТА ВРЕМЕ НА ЗЕМЯТА В РЕМОНТ, КОЕТО Е В УЩЪРБ НА АВИОКОМПАНИИТЕ.

    И ВСИЧКИЯ ТОЗИ ПРОБЛЕМ ВОДИЛ ДО НЕГАТИВЕН ИМИДЖ ОТНОСНО SS100.

    ЗАТОВА СЕГА РУСНАЦИТЕ УСКОРЕНО ИЗПИТВАТ ДВИГАТЕЛ ЧИСТО РУСКА РАЗРАБОТКА, С КОЙТО В БЛИЗКО ВРЕМЕ ДА ЗАМЕНЯТ РУСКО-ФРЕНСКОТО НЕДОНОСЧЕ.

  2. #2
    Анализатор 29 май 2020, 10:01
     
    0
     
    2

    Проблема на SSJ е липсата добра логистика за доставки на резервни части. Така при авария трябва да седи на земята дълго време, което си е загуба за авиокомпаниите

  3. #3
    KOREKTOR 1 29 май 2020, 13:39
     
    1
     
    0

    ЗА #2
    Анализатор

    АНАЛ ЛИЗАТОРЧЕ,

    А ЗЩО НЕ ИЗПЛЮЕШ КАМЪЧЕТО И НЕ СИ ПРИЗНАЕШ КОЕ НАЙ-ЧЕСТО СЕ НАЛАГА ДА СЕ РЕМОНТИРА , ПОРАДИ КОЕТО ПРЕСТОЯВАТ SS100-те

  4. #4
    KOREKTOR 1 29 май 2020, 13:51
     
    1
     
    0

    ЗАТОВА СЕГА ПРИ ЗАВЪРШВАЩИЯ ВЕЧЕ ИЗПИТАНИЯ МС-21 НЕРУСКИТЕ КОМПЛЕКТАЦИИ СА СВЕДЕНИ ДО МИНИМУМ И МАЛКОТО ЗАПАДНЯШКИ КОИТО ЩЕ СЕ ВЛОЖАТ В ПЪРВИТЕ БРОЙКИ РУСНАЦИТЕ ВЕЧЕ ИМАТ ГОТОВНОСТ ДА ГИ ЗАМЕНЯТ С РУСКИ АНАЛОЗИ.

    АМЕРИКАНЦИ И ЯПОНЦИ НАПРАВИХА МРЪСНО И СПРЯХА ДОСТАВКИТЕ НА ВЪГЛЕРОДНИТЕ ВЛАКНА ЗА КОМПОЗИЦИОННИТЕ МАТЕРИАЛИ ЗА КРИЛАТА И ЧАСТИ ПО ФЮЗЕЛАЖА.

    АМИ ГОЛЯМ ИМ ПРАЗ, РУСНАЦИТЕ ГИ ЗАМЕСТИХА С РУСКИ, ДОРИ ПО-ДОБРИ ОТ КРАВАРО-ЯПОНСКИТЕ.

    НА ДВИГАТЕЛИТЕ НА Pratt & Whitney ИМА ПОДГОТВЕНИ РУСКИ АНАЛОЗИ, КОИТО СЕГА СЕ ИЗПИТВАТ НА МС-21 И ИМАТ ГОТОВНОСТ ЗА СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО.

Напиши коментар

Задължителни полета*