Airbus ще добави производствени възможности за A321 в Тулуза като част от модернизацията производствена си система

Pan.bg 22 яну 2020 | 10:44 views (250) commentaries(0)
img
хаджи Димитър СТАВРЕВ
сп. "Клуб КРИЛЕ"
airbus.com

На 21 януари 2020 г. в Тулуза следвайки стратегията си да поддържа цялостната си производствена система на ръба на технологиите и за да увеличи индустриалния си капацитет и гъвкавост, Airbus реши да създаде нови производствени възможности за A321 в своя завод в Тулуза.

До средата на 2022 г. сегашното съоръжение A380 Lagardère в Тулуза ще разполага с цифрово активирана линия за A321 като стъпка за модернизиране на производствената система на моделното семейство A320 в Тулуза. Новите съоръжения ще осигурят по-голяма гъвкавост за производството на A321, като същевременно поддържат цялостния индустриален капацитет за тяснофюзелажни самолети в Тулуза.

„Радваме се на безпрецедентно високо търсене на нашата печеливша фамилия A320neo и особено на нейните производни A321 Long Range (LR) и Xtra Long Range (XLR). За да оптимизираме индустриалния поток, решихме да увеличим нашия глобален производствен капацитет и гъвкавост за A321, както и да създадем линия за окончателно сглобяване от ново поколение в Тулуза“ заяви Майкъл Шоулхорн, главен оперативен директор на Airbus.

Понастоящем единствената европейска линия за окончателно сглобяване на A321 е в завода на Airbus в Хамбург. В допълнение, A321 също се сглобява и доставя от Mobile, Алабама (САЩ).

Тулуза е избрана по няколко причини като: обща конкурентоспособност, време за доставка, инвестиционни разходи, налично пространство и ресурси. Решението е съобщено на социалните партньори на Airbus.

Семейство A320neo е най-продавания теснофюзелажен самолет в света с над 7100 самолета, продадени на над 110 клиенти. В рамките на това семейство A321XLR е най-новата еволюционна стъпка, която отговаря на нуждите на пазара за още по-голям обхват и полезен товар, създавайки по-голяма стойност за авиокомпаниите. От 2023 г. тя ще достави безпрецедентен дълъг обхват с варианта A321XLR с далечина на полета до 4700 nm и 30% по-нисък разход на гориво на седалка в сравнение с предишното поколение конкурентни самолети. За пътниците новата кабина Airspace на A321XLR ще осигури най-доброто изживяване при пътуване, като същевременно предлага седалки във всички класове със същия висок комфорт, както при широкофюзелажните самолети за полети на дълги разстояния, с ниските разходи на тяснофюзелажен самолет.

image




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker