Горещи новини
- Украйна и Русия подновяват преговорите за доставките на газ
- От щаба на президента на Украйна: Преговорите в Париж бяха много успешни
- Почина рапърът Juice WRLD
- САЩ твърдо зад стремежа на Северна Македония към НАТО и ЕС
- Иван Николов: Натрапената митология поражда комплекси и страхове
- ФБР разглежда като терористичен акт стрелбата в американска военноморска база
- Руските сили в Сирия влязоха в напуснатия от американците град Ракка
- Четири ракети поразиха военна база до летището в Багдад
- Турция депортира във Франция 11 френски джихадисти
- Ядрената енергетика – факти, тенденции и прогнози

Той беше иконата на цигарите Малборо (Marlboro) и ликът му беше използван за първата мъжка рекламна кампания на марката през 50-те години на миналия век. Робърт Норис е известен с каубойската си шапка и с позата си докато пали цигара. Той почина на 3 ноември на 90-годишна възраст и иронията в цялата история е, че никога не е пушил цигари в реалния живот, съобщи Франс прес, цитирана от БТА в понеделник.
Робърт Норис е забелязан от компанията в околностите на ранчото си, където отглежда добитък през 1955 година.
Ликът му беше използван, за да промени имиджа на марката "Малборо", родила се през 1924 година и възприемана тогава като изключително женска. Рекламната кампания, която е световноизвестна и е определяна като една от най-добрите в историята, допринесе за превръщането на "Малборо" във водещата марка цигари в света.
Близо петнайсет години Робърт Норис е спомагал за промяната в имиджа на компанията, преди да се оттегли, за да престане да дава лош пример на децата си. Ликът му е останал в съзнанието на мнозина американци, както и прякорът му "Малборо мен".
loading...
Други публикации
Напиши коментар