Лазаров Лаз-7 в българските ВВС

Pan.bg 18 мар 2012 | 00:38 views (4992) commentaries(0)
img Страна производител България
Година на производство 1948 г.
Разпереност, m 10,60
Дължина, m 8,20
Носеща площ, m2 16,40
Маса празен, kg 765
Стартова маса, kg 1078-1130
Максимална скорост, km/h 224
Крейсерска скорост, km/h 196
Таван, m 3860
Далечина на полета, km 600
Въоръжение:
- стрелково – 2х7,92- mm картечници с по 500 патрона;
- бомбово – 6х20-kg или 2х50-kg бомби.

image

Допълнителна информация: Едномоторен двуместен моноплан нископлощник, учебно-тренировъчен самолет с двигател Walter-Minor 6.III с мощност 118 kW/ 160 hp, 6-цилиндров, редови, с въздушно охлаждане. Колесник полуприбираем назад в крилото с неприбираемо опашно колело. Прибраните колела остават с половината от диаметъра си да се подават от крилото и така гарантират запазване на самолета при кацане по корем. Смесен конструкция: тялото е метална ферма с обшивка от дуралуминиева ламарина и плат. Крилото и опашните плоскости са с дървена конструкция. Крилото се състои от центроплан, към който се крепят двете по-къси отколкото на прототипите полукрила. На по-късните серии крилото е цяло (виж Лаз-7М). Обшивката на крилото е изцяло от фурнир, облепен с плат и лакиран. Има клапи подкрилки за излитане и кацане. Опашните плоскости са с обшивка от шпертплат и плат. Кабината е закрита, като пилотите са един зад друг. Главно пилотско място е предното, тъй като самолетът освен като учебен се предвижда да се използва и като боен (лек нощен бомбардировач). Прицел Revi 14. Самолетите, използвани в спортната авиация, са без въоръжение. Данните за самолета са за вариант с пълно въоръжение. Спортните машини са по.-леки и с по-високи летателни характеристики.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 0

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker