Мъж напъва да отваря врата на самолет на 9000 метра във въздуха

Pan.bg 26 апр 2019 | 13:17 views (385) commentaries(3)
img
blitz.bg


Ужасени пътници обезвредиха мъж, опитващ се да отвори вратата на самолет докато бил на 9000 метра във въздуха. Екшънът се разиграл на полет на компанията “EasyJet” от Лондон към Пиза, съобщава „Дейли Мейл“.

Пасажерите се втурнали да помагат на екипажа на самолета срещу опасния мъж. Те го повалили на пода, а след това го завързали за седалката.

Агресорът, за когото се съобщава, че е на около 30 години и е от Сиена, Италия, се опитал на два пъти да отвори вратата на самолета. Той бил озаптен от няколко мъже от пътниците.

Капитанът на полет EZY8233 потърсил за съдействие полицията в Италия.

Бизнесменът Ричард Конярд разказа пред „Сън“, че агресивният мъж носел тежко палто и изглеждал нервен докато вървял по пътеката в самолет и до тоалетната. Вътре той се задържал около минута, след което се запътил към аварийния изход и два пъти дръпнал вратата.

„Член на екипажа му изкрещя да спре и останалите пътници се разкрещяха. Всички бяха разбираемо много уплашени. Двама мъже дойдоха да помогнат. Аз се присъединих към тях. Завързахме го за седалка. Жените наоколо бяха помолени да си разменят местата, за да могат тези яки мъже да седнат до него и да го държат на място“, посочва той.

Според експерти, ако мъжът е успял в начинанието си, пътниците са щели да бъдат изхвърлени от самолета от въздушната струя. Той е разпитан от полицията в Пиза.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 3

  1. #1
    Иван Бориславов-2 27 апр 2019, 08:05
     
    4
     
    0

    На 9000 м и Херкулес не може да отвори авариен люк, АКО САЛОНЪТ Е ПОД НАЛЯГАНЕ. Аварийните люкове са направени на принципа "Тапа на вана" - Натискът на вътрешното налягане върху площта от около 0,5 кв. м е огромен. Само ако самолетът е разхерметизиран и наляганията вътре и вън са изравнени, люкът може да се отвори. Той е предвиден да се използва на земята след аварийно кацане. Eстествено е пътниците, които не са наясно с физиката, да са били стресирани от гледката, как идиот се мъчи да отвори люка.
    Помислете си лесно ли е да се отвори капачката на буркан с вакуумирано съдържание, ако предварително "не пуснем въздуха" да влезе в буркана и да изравни наляганията.
    На някои по-стари самолети (Ту-134 например) и входните врати бяха направени на този принцип, но тъй като се отварят навътре, заемат място и пречат, в по-новите самолети се премина към отваряне на вратите навън, но с много на брой и доста яки 'езици", заключващи вратата към рамката.

  2. #2
    Боровинка 27 апр 2019, 11:00
     
    2
     
    2

    Всички врати се отварят “на вън”, за да може при аварийна ситуация да се избута от хората. На руските самолети не се предвижда спасение без да са дошли милиционерите да избутат “на вътре” вратата и да арестуват всички за да потулят аварията, както вчера потулиха Чернобилската авария. В Русия те заключват, в нормалния свят имаш ключ.

  3. #3
    ха 27 апр 2019, 11:59
     
    2
     
    0

    Браво! И двата коментара са право в десятката!

Напиши коментар

РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ, ЗА ДА КОМЕНТИРАТЕ СТАТИЯТА!


Регистрирай се

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се Забравена парола

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker