Експерт:Инцидентът с "Фалкон"-а е заради безразборно натискане на копчета

Pan.bg 12 апр 2019 | 18:23 views (623) commentaries(3)
img 24chasa.bg




Организацията на "Авиоотряд 28" е сериозен проблем и това е причината за поредния инцидент с правителствения "Фалкон" с премиера Бойко Борисов на борда. Това смята експертът по авиосигурност Ангел Борисов.

По думите му било истински късмет, че самолетът не се е разбил и делегацията, начело с Бойко Борисов, е оцеляла.

Преди дни правителственият „Фалкон” с премиера Бойко Борисов на борда претърпя пореден инцидент – спука гума при кацане в Брюксел.

„По принцип това е проблемът на „Авиоотряд 28” – ние го коментираме сигурно последните 10 години, че този отряд в структурата, която е създадена едно време, в цяла Европа такъв правителствен отряд няма. Тези хора са с непрекъснато намаляваща квалификация, защото пилотите не могат да си изпълняват съответния нальот”, каза експертът по авиосигурност Ангел Борисов пред бТВ.

„Резил е това – блокиране на спирачно устройство, да се отлепи на гумата външната част – протектора. 30 години разследвам такива подобни неща – това означава интензивно спиране при кацане, натискане на спирачни устройства безобразно и се стига до срязване на гумата”, обясни инцидента експертът.

Според Ангел Борисов за инцидента основно виновна е организацията.

По думите му е истински късмет, че самолетът не се е разбил и делегацията, начело с Бойко Борисов, е оцеляла.

Борисов и други авиоексперти са предложили вече решение на проблема – „Авиоотряд 28” да има право на търговска дейност, за да не ръждясват машините на земята, а пилотите да направят нужните часове нальот.

Според него е въпрос на време на стане много тежък инцидент.

"Авиоотряд 28" има 100 души персонал, но нямат право на търговска дейност, защото не са регистрирани по Търговския закон.

"Е щом една сладкарница се регистрира за един ден, защо и те да не могат", попита експертът.

Ангел Борисов коментира, че държавните ръководители на останалите страни пътуват с редовни полети в първа класа, защото по-сигурно от това няма.

"Тренирани пилоти, самолетите летят всеки ден, храната е за 300 души", каза той.




loading...

Други публикации


Напиши коментар

Коментари: 3

  1. #1
    Емо 12 апр 2019, 19:05
     
    6
     
    0

    Когато става въпрос за ремонт на L-39 или МиГ-29 им дреме на ... ала когато става въпрос за Фолкона на императора всичко става за секунди.

  2. #2
    Иван Бориславов-2 12 апр 2019, 19:24
     
    4
     
    0

    Някой разбра ли коя гума се е спукала? На Falcon 2000 те са 6 - на носовия колесник са 2 и 2 х 2 са на основните стойки. Голямо чудо станало! Гуми се пукат и от производствени дефекти. Ако блокират спирачките, става "срязване", а не отлепяне на протектора. Сменял съм гуми, спукани на идеални писти - в Багдат, в Бенгази, в Будапеща (буквата "Б" е случайна), без активно използване на спирачките. Не е ли така и с автомобилите? Журналята отново се оляха!...

  3. #3
    йонго 12 апр 2019, 21:40
     
    2
     
    0

    Ба тоз "Фалкон" Иван Костов не го ли купи с парите на РВДето ужким да облитат с него навигационните станции?!
    Само дето още като кацнал и изтърбушили апаратурата и сложили диваните и канапетата вътре.
    Отряд "28" винаги е бил към Военновъздушните сили.
    Щото Тръмп лети само първа класа с фирмите, че е по-сигурно от Еър Форс.

Напиши коментар

Задължителни полета*

За реклама

Вход

Запомни ме на това устройство

Регистрирай се

Последни

НАЙ-ЧЕТЕНИ НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Новини от агенция Xinhua

Прочети още
eXTReMe Tracker